آموزش اندرویدبرنامه کامپیوتر

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

حل مشکل فراموش كردن رمز سامسونگ اکانت

شاید به تازگی اولین گوشی سامسونگ خود را خریده باشید یا شاید مدت هاست که از کاربران سامسونگ هستید ولی با پیشنهادهای خوب حساب کاربری سامسونگ آشنا نباشید. در هر صورت، این نکات را در اختیار شما قرار میدهیم و توضیح خواهیم داد که چرا باید یک حساب کاربری سامسونگ بسازید. علاوه بر این، فرآیند ریست کردن رمز سامسونگ اکانت و هر آنچه که در صورت فراموشی رمز حسابتان باید انجام بدهید را توضیح خواهیم داد. اما اول از همه ببینیم دقیقا ساخت حساب کاربری سامسونگ برای ما چه فایده ای دارد.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی حذف و ساخت یک اکانت سامسونگ جدید روی گوشی خود مبحث آموزش ساخت اکانت سامسونگ و چگونگی حذف آن را مطالعه نمایید.

 

آی دی سامسونگ چیست؟

حساب کاربری سامسونگ حسابی است که برای استفاده حداکثری توسط مالکان دستگاه های سامسونگ ساخت میشود، خواه تلفن باشد خواه تبلت یا حتی تلویزیون هوشمند. با ساخت آن، قادر خواهید بود تمام نرم افزار های سامسونگ را بدون ذره ای زحمت همگام سازی (sync) و به روز رسانی کنید.

باید به یاد داشته باشید که سامسونگ هر روز بیشتر از قبل از Galaxy App Store استفاده میکند و این بازار متفاوت به حساب کاربری سامسونگ برای استفاده از نیاز دارد. خبر خوب اینکه میتوانید به راحتی و رایگان در کمتر از یک دقیقه از این روش ساده حساب کاربری خود را بسازید.
علاوه بر این اگر نیاز دارید که از گزینه فراموش کردن رمز حساب کاربری استفاده کنید، یا آی دی خود را فراموش کرده اید، نیاز نیست نگران باشید، چون گزینه بازیابی بسیار ساده است.

 

قسمت دوم: قدم به قدم تا بازیابی رمز سامسونگ اکانت

اگر رمز عبور حساب سامسونگ خود که از آی دی آن استفاده میکرده اید را فراموش کرده اید، اولین چیزی که باید بدانید این است که اصلا نیازی به نگرانی نیست. این اتفاق بیشتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مراحل باز نشانی رمز عبور حساب سامسونگ را که برای شما آماده کردیم ، طی کنید.

مرحله ۱. دستگاه سامسونگ خود را بردارید و روی صفحه برنامه ها کلیک کنید. از آنجا به تنظیمات بروید ، سپس روی تب General ضربه بزنید ، Accounts را انتخاب کنید و حساب سامسونگ را از لیست انتخاب کنید. وارد تنظیمات حساب و سپس بخش راهنما شوید.

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

شناسه یا رمز ورود خود را فراموش کرده اید را میبینید. روی آن کلیک کنید

مرحله ۲. مرحله بعدی آموزش رمز فراموش شده حساب سامسونگ این است که برگه Find password را انتخاب کرده و ایمیلی را که برای ثبت نام حساب سامسونگ خود استفاده کرده اید در قسمت ID وارد کنید. توجه داشته باشید که به غیر از ایمیلی که در واقع شناسه سامسونگ شما است نمی توانید از آدرس ایمیل دیگری استفاده کنید.

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

مرحله ۳. کد امنیتی زیر را مشاهده خواهید کرد. مطمئن شوید که دقیقاً به همین شکل در قسمت زیر آن وارد کنید. به خاطر داشته باشید که به حروف بزرگ حساس است. وقتی آن را درست وارد کردید ، تأیید را انتخاب کنید ، و این به طور خودکار ایمیل به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ارسال می شود.

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

مرحله ۴. صندوق ورودی ایمیل خود را بر روی دستگاه خود باز کرده و پیوندی را که برای بازیابی رمز ورود سامسونگ به شما داده شده است انتخاب کنید.

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

مرحله ۵. از شما خواسته می شود که رمز ورود مورد نظر را دو بار وارد کنید ، اولین بار برای ایجاد آن ، و یک بار دیگر برای تأیید آن.

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

پس از کلیک بر روی تأیید ، آموزش رمز ورود حساب سامسونگ با موفقیت به پایان رسید. در قسمت بعدی ، به شما نشان خواهیم داد که در صورت فراموش کردن شناسه سامسونگ ، چگونه رفتار کنید.

 

قسمت سوم: اگر رمز سامسونگ اکانت خود را فراموش کردم چکار باید بکنم؟

گاهی اوقات مسائل پیچیده تر می شوند و شما نه تنها رمز حساب سامسونگ را فراموش کرده اید بلکه نمی توانید شناسه Samsung خود را به خاطر بسپارید. باز هم ، نیازی به ناراحتی نیست ، زیرا شناسه سامسونگ شما چیزی بیش از آدرس ایمیل شما نیست که هنگام ایجاد حساب سامسونگ خود استفاده کرده اید ، و روش هایی برای باز پس گیری آن وجود دارد ، فقط به مطالعه آموزشی که برای شما آماده شده ادامه دهید.

مرحله ۱: دستگاه سامسونگ خود را بردارید و روی صفحه برنامه ها کلیک کنید. از آنجا به تنظیمات بروید ، سپس روی تب General ضربه بزنید ، Accounts را انتخاب کنید و حساب سامسونگ را از لیست انتخاب کنید. وارد تنظیمات حساب و سپس بخش راهنما شوید.

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

شناسه یا رمز ورود خود را فراموش کرده اید را میبینید. روی آن کلیک کنید

مرحله ۲. با توجه به اینکه از گزینه باز نشانی رمز عبور حساب سامسونگ استفاده نمی کنید ، اما می خواهید شناسه خود را به خاطر بیاورید، کافیست روی تب Find ID کلیک کنید.

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

اکنون صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که از شما خواسته می شود نام و نام خانوادگی و همچنین تاریخ تولد خود را وارد کنید. در ستون های تولد ، روز-ماه-سال قرار دارد ، بنابراین مطمئن شوید که تولد خود را به ترتیب وارد کرده اید.

مرحله ۳. هنگامی که بر روی تایید کلیک می کنید ، صبور باشید زیرا دستگاه شما اکنون از طریق پایگاه داده جستجو می کند. اگر اطلاعاتی را پیدا کند که با داده های شما مطابقت داشته باشد ، مانند صفحه نمایش داده می شود:

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

سه حرف اول و یک نام دامنه کامل باید بیش از اندازه کافی باشد تا بتوانید به یاد بیاورید از کدام آدرس ایمیل برای ایجاد شناسه حساب سامسونگ خود استفاده کرده اید. اکنون شما به سادگی جزئیات ورود خود را وارد کرده و وارد حساب خود می شوید.

 

قسمت چهارم: بازیابی آی دی حساب کاربری سامسونگ با استفاده از مرورگر تان

شما نیازی به استفاده از دستگاه خود ندارید و می توانید از رایانه شخصی یا لپ تاپتان برای بازیابی اطلاعات مربوط به حساب خود از جمله شناسه و گذر واژه سامسونگ استفاده کنید.

مرحله ۱. آدرس http://help.content.samsung.com را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کنید.

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

پس از ورود به وب سایت ، یافتن آدرس ایمیل / گذر واژه را انتخاب کنید.

مرحله ۲. شما برای یافتن پست الکترونیکی یا یافتن رمز عبور خود بین دو برگه انتخاب خواهید داشت. در صورت نیاز به بازیابی شناسه سامسونگ ، روی اولین مورد کلیک کنید.

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

مرحله ۳. از شما خواسته می شود نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کنید. مطمئن شوید که آنها را به درستی وارد کرده و روی تایید کلیک کنید.

معرفی روش های بازیابی رمز سامسونگ اکانت

لطفاً صبور باشید ، زیرا پایگاه داده در حال جستجو است. پس از رسیدن نتایج ، اطلاعات ایمیل همسان در صفحه بالا نشان داده می شود ، و باید بتوانید آدرس ایمیلی که برای ثبت نام حساب سامسونگ استفاده کردید را به یاد بیاورید.
پس از اتمام بازیابی شناسه سامسونگ و رمز عبور حساب سامسونگ خود ، تنها کاری که برای شما باقی مانده است این است که با داده های خود وارد سیستم شوید و از مزایای استفاده از حساب سامسونگ استفاده کنید.

 

منبع

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. نعمت گفت:
    بازیابی رمزعبورسامسونگ اکانت