اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش روش های جدید افزایش فالوور واقعی و رایگان در اینستاگرام

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزایش فالوور واقعی و رایگان در اینستاگرام

روش های جدید افزایش فالوور واقعی و رایگان در اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان به خصوص در کشور ما می باشد که افراد زیادی در این شبکه اجتماعی در حال فعالیت هستند. بسیاری از افرادی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کنند به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا روش های جدید افزایش فالوور واقعی و رایگان در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ذخیره فیلم و کلیپ از ریلز در اینستاگرام مبحث آموزش دانلود ویدیو از ریلز اینستاگرام در اندروید و آیفون (Instagram Reels) را مطالعه نمایید.

 

۱. پروفایل جذاب و حرفه ای داشته باشید

از آنجایی که شبکه اجتماعی اینستاگرام شبکه ای برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو می باشد،پس حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر می زنند. اولین نکته‌ای که برای افزایش فالوور رایگان اینستاگرام باید رعایت کنید این است که برای پروفایل تان از تصاویر جذاب استفاده کنید.

 

۲. استفاده درست و به موقع از هشتگ 

یکی از دلایلی که باعث می شود که پست های اینستاگرام تان در معرض مخاطبان و کاربران زیادی قرار بگیرد،استفاده از هشتگ ها می باشد.برای استفاده از هشتگ های مناسب باید در اینستاگرام محبوب ترین هشتگ ها را انتخاب کنید. بهترین راه برای پیدا کردن هشتگ ها این است که رقیبانتان را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید و بررسی کنید ببینید که در پستهای شان از چه هشتگ های استفاده کردند. بهترین هشتگ ها را گلچین کنید و درون پست هایتان قرار بدهید.

 

۳. استفاده از امکانات اینستاگرام (لایو و استوری)

یکی از دلایلی که موجب محبوبیت فراوان اینستاگرام و برتری آن نسبت به برنامه های مشابه شود،امکاناتی از جمله لایو و استوری می باشد که این امکانات باعث افزایش فالوور نیز می شوند.

به وسیله استوری های جذابی که در پیجتان به اشتراک می گذارید می توانید فالوور هایتان را افزایش دهید.همچنین، برای زیبا کردن استوری هایتان می توانید از اپلیکیشن های inshot و drool استفاده کنید.

با استفاده از لایو اینستاگرام میتوانید به صورت زنده با مخاطبان تان در ارتباط باشید. هرچه مخاطبان تان بیشتر شما را ببینند مطمئن باشید تمایل بیشتری دارند که شما را دنبال کنند.

 

۴. همکاری با پیج هایی که هم حوزه فعالیت شما

تعامل و همکاری با پیج هایی که در حوزه فعالیت شما فعال هستند یکی دیگر از راه های افزایش فالورر می باشد.برای تعادل با آنها فقط باید با آنها در ارتباط باشید. سعی کنید پست های هم حوزه کاریتان را دنبال کنید. آنها را بررسی و تحلیل کنید که چگونه در اینستاگرام فعالیت می کنند. و از طریق دایرکت با آنها تماس بگیرید با شما تبادل کنند.

 

۵. فعال و پر کار بودن

به طور مرتب فعال باشید و روزی ۱ الی ۵ پست با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. براي دريافت لايك و فالور بايد فعال باشيد. حساب هايي كه فعال نيستند معمولا بعد از مدتي فالور هاي خودرا از دست مي دهند. اما مراقب باشيد كه اسپم نكنيد. بيشتر از تصاويري كه توسط خودتان تهیه شده استفاده كنيد.

علاوه بر روش هایی که برای شما گفته شد تعدادی اپلیکیشن نیز برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارند که با استفاده از آن ها نیز م یتوانید فالوور های پیجتان را افزایش دهید.در ادامه آن ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

 

۶. استفاده از نرم افزارهای افزایش فالوور اینستاگرام

 

افزایش فالوور واقعی و رایگان در اینستاگرام

۱- نرم افزار نینجاگرام برای فالوور هدفمند

یکی از بهترین نرم افزار های افزایش فالوور اینستاگرام، نرم افزار نینجاگرام می باشد که شمابه وسیله آن می توانید فالوور هدفمند خود را جذب کنید.نحوه کار کردن با این نرم افزار به این گونه می باشد: فرضا اگر موضوع پیج شما فان است،پس از ورود به نرم افزار شما هشتگ #فان را به آن میدهید و این نرم افزار هر پستی راجب این موضوع دید و سه پست دیگرش را نیز لایک میکند. این برنامه را از اینجا می توانید دانلود نمایید.

 

افزایش فالوور واقعی و رایگان در اینستاگرام

 

۲- نرم افزار کافه اینستا راهی برای افزایش فالوور فیک

منظور از فالوور فیک این نیست که تمام فالوور هایی که از این نرم افزار جذب می کنید واقعی نیستند، بلکه ممکن است از هزار فالووری که از این نرم افزار جذب کنید فقط ۱۰ تا ۷۰ نفر پست های اینستاگرامتان را لایک می کنند. این برنامه را از اینجا می توانید دانلود نمایید.

 

افزایش فالوور واقعی و رایگان در اینستاگرام

۳- نرم افزار فالور و لایک ، ویو بگیر اینستاگرام

برخلاف اسم طولانی این نرم افزار، یکی از بهترین نرم افزار های جذب فالوور اینستاگرام، این برنامه می باشد. این برنامه را از اینجا می توانید دانلود نمایید.