اینترنتموبایل

آموزش روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی اندروید

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۱۳ دیدگاه ارسال شده است

روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی

تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی اندروید

در گوشی های هوشمند اندروید، شما می توانید بسیاری از موارد را شخصی سازی و تنظیم کنید. این مورد حتی شامل شدت نور فلش چراغ قوه نیز می شود. پس از اگر شدت نور فلش اندروید خود راضی نیستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا در این مبحث به نحوه روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی اندروید را به شما آموزش خواهیم داد.

اکثر گوشی های هوشمند (و حتی ساده) معمولا از یک چراغ قوه یا فلش بهره می برند. بسته به توان و نوع فلش به کار رفته، در گوشی های هوشمند شما می توانید میزان شدت آن را کاهش و یا افزایش دهید. البته توجه داشته باشید که این مورد به گوشی و نسخه اندروید مورد استفاده شما نیز بستگی دارد. روش هایی که در ادامه آموزش می دهیم، روی گوشی Samsung Galaxy S9 و S9+ تست شده است و روی سایر گوشی ها نیز احتمالا به شکل مشابه در دسترس خواهد بود. در غیر این صورت می توانید از برنامه هایی که در انتهای مطلب به آن ها اشاره می کنیم، استفاده کنید.

همچنین شما می توانید برای آشنایی با چگونگی تبدیل فیلم و ویدئو به فایل های صوتی با گوشی مبحث آموزش تبدیل فیلم به صدا mp3 با گوشی اندرویدرا مطالعه نمایید.

 

روش تنظیم شدت نور فلش اندروید

۱. برای تنظیم نور فلش گوشی، ابتدا نوار نوتیفیکیشن گوشی را به سمت پایین کشیده و باز کنید.

روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی

۲. در بین گزینه های موجود Flashlight را پیدا کرده و روی متن آن تپ کنید. ممکن است نیاز باشد تا چند ثانیه آن را فشار دهید.

روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی

۳. حال تنظیمات فلش به شما نمایش داده می شود. به طور مثال می توانید آن را در ۵ سطح از شدت نور کم تا زیاد تنظیم کنید.

روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی

نکته: توجه داشته باشید که اگر شدت نور را تا انتها افزایش دهید، ممکن است ال ای دی های فلش بسیار داغ شده و دچار مشکل و آسیب شوند.

روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی

 

روش دیگر تنظیم نور فلش گوشی سامسونگ و..

در برخی از دیگر گوشی ها ممکن است فرایند تنظیم نور چراغ قوه گوشی به شکل دیگری انجام شود. به طور مثال ابتدا نوار نوتیفیکیشن را به سمت پایین بکشید. حال اگر روی آیکون فلش کلیک کنید، فلش روشن خواهد شد.

روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی

اما به جای این کار روی نوشته پایین آیکن یعنی Torch تپ کنید.

روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی

اکنون به تنظیمات دسترسی خواهید داشت. نوار لغزنده را روی شدت مورد نظر تنظیم کرده و Done را بزنید.

روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی

 

استفاده از برنامه تنظیم نور فلش گوشی، FlashLight

روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی

اما چگونه نور فلش گوشی شیائومی را زیاد کنیم؟ اگر گوشی شما دارای تنظیمات داخلی برای تنظیم شدت نور فلش نیست، می توانید به راحتی از برنامه هایی که برای این کار طراحی شده اند استفاده کنید. به طور مثال برنامه FlashLight یکی از آن ها است. با دانلود برنامه افزایش نور گوشی، می توانید کنترل بیشتری روی فلش داشته و نور آن را تنظیم کنید.

 

دانلود برنامه تنظیم نور فلش اندروید Simple Flashlight

روش های تنظیم نور چراغ قوه و فلش در گوشی

گزینه های شما در زمینه تنظیم نور فلش گوشی شیائومی و.. محدود نیست و می توانید از طیف گسترده ای از برنامه ها استفاده کنید. برنامه Simple Flashlight نیز می تواند نیاز شما در این زمینه را رفع کند. محیط کاربری برنامه ساده بوده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

 

منبع

۱۳ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. h گفت:
    سلام من ۱۱tpro دارم و فلش چندگانه داره در صورتی که فقط یکی روشن میشه همه گوشی رو زیر و رو کردم تا مشکل رو پیدا کنم ولی موفق نشدم، دوستان گل لطفاً راهنمایی کنید
  2. احسان گفت:
    سلام در مورد گوشي هاي جديد با فلاش چند گانه فقط يکي از فلش ها تو حالت چراغ قوه يا عکاسي روشن ميشن، چطور بايد همه فلش ها رو همزمان روشن کرد؟
  3. سعیده گفت:
    سلام من شیامی نوت نه پرو دارم وقتی نور فلش رو روشن میکنم اگه بخوام دوباره دکمه روشن کردن گوشی رو بزنم نور خاموش میشه هیچ جوری هم نمیشه تو تنظیمات درستش کرد به نظرتون چیکار کنم مخصوصا وقتی شبا میرم پیاده‌روی و نور فلش روشنه تا میام گوشیو روشن کنم که چک کنم خاموش میشه کلافم میکنه
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      از یکی از برنامه استفاده کنید ببینید درست میشه. در غیر اینصورت مسئله نرم افزاری گوشی هستش.
      • آرش گفت:
        سلام شما میتونید برای قفل کردن و باز کردن از دکمه استفاد نکنید مثلأ برای قفل کردن علامت قفل در صفحه اصلی قرار بدهید و برای باز کردن در تنظیمات با دوبار پست سرهم زدن روی صفحه قفل صفحه روشن میشه مثل خودم که اصلأ از دکمه روشن و خاموش برای قفل یا باز کردن استفاده نمیکنم
    • متین گفت:
      گوشی مامان منم همینطوریه
    • Aryan گفت:
      سلام برید داخل تنظیمات گزینه روشن کردن فلش با دوبار ضربه به دکمه قفل را خاموش کنید
  4. دکتر مصطفی گفت:
    عرض ادب
    بنده شیائومی نوت ۸ پرو دارم.. دوراه اول برای اندرویدهای پایین و رابط کاربرهای شرکتهای دیگه ست.. و راه سوم یعنی اپلیکیشن.. به شدت توصیه نمیکنم.. اصلا کاری انجام نمیده این اَپ.. لطفا توی اطلاع رسانی هاتون یمقدار وقت بزارید خودتون راه حل هاتونو تست بفرمایید برای گوشیهای بروز و بورس بازار تا بعلاوه ی بازدید کاربرا یمقدار بازدهی سایتتون هم بیشتر بشه..
    ‘نـُـکته’ ♕همیشه نباید تعریف و تمجید باشه، گاهی نقدِ سازنده، باعث پیشرفتهای بزرگ میشه♕