برنامه iOS

آموزش کلاژ و ترکیب دو یا چند ویدئو روی گوشی آیفون – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش کلاژ و ترکیب دو یا چند ویدئو روی گوشی آیفون

چگونگی ترکیب دو یا چند ویدئو در آیفون

ترکیب دو یا چند ویدئو در آیفون اغلب به عنوان بخشی از فرایند ویرایش مفید و کاربردی است. فناوری ویرایش ویدئو در سال های اخیر برای همه بسیار بیشتر شده است و شما را قادر می سازد تا مستقیماً از طریق iPhone خود ویدیو را ویرایش کنید. اگر تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانید دو ویدیو را در iPhone ترکیب کنید ، ادامه مطلب را بخوانید تا ترکیب ویدیوها در آیفون را یاد بگیرید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با برنامه های ترکیب دو یا چند عکس با هم روی گوشی و ویندوز و با معرفی سایت های ترکیب عکس به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به نصب برنامه مبحث آموزش کلاژ و ترکیب دو یا چند عکس روی گوشی اندروید، آیفون و کامپیوتر را مطالعه نمایید.

 

ترکیب ویدیوها در آیفون با استفاده از iMovie

iMovie برنامه ساخت فیلم بومی اپل است. این برنامه یک ویرایشگر ویدئویی توانا است که به راحتی می تواند دو یا چند فیلم را در یک ویدیوی گسترده ترکیب کند. و کاملاً رایگان است! برای استفاده از آن ، مراحل زیر را دنبال کنید:

iMovie .1 را باز کرده و روی Create Project ضربه بزنید.

۲. در پنجره New Project ، روی Movie ضربه بزنید.

۳. این کار رسانه شما را باز می کند. روی Media در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و سپس روی Videos ضربه بزنید.

۴. فیلم هایی را که می خواهید اضافه کنید پیدا کنید ، روی آن ها ضربه بزنید و سپس روی نماد تیک ضربه بزنید تا آن ها را اضافه کنید.

۵. روی Create Movie ضربه بزنید.

آموزش کلاژ و ترکیب دو یا چند ویدئو روی گوشی آیفون

ویدئوهای شما اکنون در یک ویدیوی طولانی تر ترکیب شده اند ، که می توانید با ضربه زدن روی cog در پایین سمت راست ، جلوه هایی را به آن اضافه کنید ، یا با ضربه زدن به نماد به علاوه در سمت چپ صفحه نمایش Audio , Photos , Backgrounds, یا Videos را اضافه کنید.

شایان ذکر است که می توانید عکس ها را در iPhone از طریق iMovie ترکیب کنید تا یک کولاژ بسازید ، اما بهتر است از برنامه هایی استفاده کنید که به طور خاص برای این کار طراحی شده اند ، به عنوان مثال ، برنامه رایگان Layout.

اگر می خواهید فیلم ها را در iPhone ترکیب کرده و ویرایش کنید ، اما نمی خواهید از iMovie استفاده کنید ، گزینه های دیگر نیز موجود است. تعداد زیادی برنامه ویرایش ویدیو رایگان برای iPhone و iPad وجود دارد که به شما امکان می دهد دو یا چند فیلم را با هم ترکیب کنید.

 

ترکیب ویدیوها در آیفون آسان است

ترکیب ویدیوها در آیفون با iMovie یا برنامه های ویرایش ویدیوی شخص ثالث که در App Store موجود است ساده و آسان است. شما به زودی مونتاژها را با هم ویرایش خواهید کرد.

 

منبع