اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

آموزش ۱۲ روش حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام اندروید و آیفون

اینستاگرام در بسیاری از موارد به درستی کار می‌کند. اما گاهی اوقات با در دسترس قرار گرفتن نسخه های جدید مشکلات غیر منتظره‌ای را برای کاربران ایجاد می‌کند به عنوان مثال برخی از کاربران از مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام گلایه دارند. مشکلات ناشی از آپدیت نشدن اینستاگرام در آیفون و اندروید،‌ ممکن است گاهی متفاوت از هم به نظر برسند. در حالی که اغلب اوقات راه‌حل‌های مشابهی دارند. در این مطلب، به آموزش ۱۲روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام اندروید و آیفون پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی و دانلود بهترین برنامه ایجاد پست و استوری با کیفیت و چشم نواز در اینستاگرام مبحث معرفی و دانلود برنامه انتشار پست و استوری حرفه ای در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

بروزرسانی سیستم عامل تلفن همراه، برای حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

اندروید در دریافت بروزرسانی به موقع هر سیستم عامل از سازندگان چندان محبوب نیست. البته در برخی سیستم‌ عامل‌های سفارشی نظیر OxygenOS و MIUI بروزرسانی‌های به موقع و در اسرع وقت در اختیار کاربر قرار می‌گیرند.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

تنظیمات گوشی را باز کنید. روی گزینه About phone بزنید. سپس گزینه System update را انتخاب کنید. در پنجره باز شده می‌توانید وضعی بروزرسانی اندروید خود را بررسی کنید. در صورت لزوم جدیدترین نسخه ان را نصب کنید. در هنگام بروررسانی موبایل را به شارژ بزنید، تا باتری آن تمام نشود.

 

رفع مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام اندروید و با نصب مجدد

عمده اپلیکیشن‌ها در بروزرسانی‌های جدید خود مشکلات نسخه‌های قبلی را برطرف می‌کنند. اینستاگرام نیز از این قضیه مستثنی نیست. با نصب مجدد آن امکان حل مشکل بروزرسانی اینستاگرام وجود دارد.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

در گوگل پلی، اپ استور یا سایر سرویس های داخلی مثل کافه بازار و.. بررسی کنید که آیا بروزرسانی جدید معلقی برای اینستاگرام وجود دارد یا خیر. به خصوص اگر شما جزئی از برنامه تست نسخه بتا اینستاگرام هستید. اگر موردی یافتید، اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید. سپس آن را باز کنید و مجدد بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده‌ است یا خیر.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

اگر بروزرسانی نرم‌افزار کار نکرد، باید آن را از همین سرویس ها یا فایل نصبی برنامه را سایت های داخلی یا خارجی دانلود و مجددا نصب کنید. اما بهتر است قبل از انجام این کار ابتدا مورد ششم از سرفصل‌های این آموزش را چک کنید.

 

نسخه وب اینستاگرام را امتحان کنید

مرورگر دلخواه‌تان را روی تلفن همراه و یا کامپیوتر خود باز کنید. بررسی کنید که آیا اینستاگرام روی آنها اجرا می‌شود یا خیر. اگر به خوبی اجرا شد می‌توانید برای مدتی از این نسخه استفاده کنید. اگر نسخه وب آن نیز دانلود نشد، به سراغ نکته بعدی بروید تا برای مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام اندروید و آیفون راه دیگری را پیدا کنید.

 

فعال نبودن اینستاگرام

مشاهده شده است که گاهی اوقات اینستاگرام برای هزاران نفر فعال نیست. برای تشخیص این موضوع در خصوص اینستاگرام خود باید از Down Detector کمک گرفت.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

همانطور که در تصویر فوق قابل مشاهده است، در طول یک هفته حدود سه مرتبه اینستاگرام فعال نبوده است. این موضوع جنبه‌های مختلف برنامه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برنامه Down Detector به خوبی این موضوع را برای شما روشن می‌کند. حتی نشان می‌دهد که این مشکل منطقه‌ای است یا جهانی. اینستاگرام در سراسر جهان سرورهایی دارد تا کار انتقال محتوا را سریع‌تر انجام دهد.

 

آنتی ویروس، علت آپدیت نشدن اینستاگرام

گاهی اوقات مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام به برنامه آنتی ویروسی که استفاده می‌کنید، مربوط می‌شود. برای این منظور ابتدا آنتی‌ویروس را غیر فعال کنید. اگر مشکل آپدیت اینستاگرام حل شد، یعنی راه حل را یافته‌اید. اما اگر مشکل برطرف نشد، نکته بعدی را مورد بررسی قرار دهید.

 

چرا اینستاگرام بروزرسانی نمی شود؟ کش و داده‌ها را حذف کنید!

داده‌های قدیمی و فایل‌های کش ممکن است بر عملکرد اپلیکیشن‌ها در تلفن‌ همراه‌تان اثر گذار باشند. حذف کردن آنها هیچ اثر منفی در گوشی شما ندارد. باید وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید. روی گزینه Manage apps بزنید سپس اینستاگرام را جستجو کرده و باز کنید.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

در پایین پنجره باز شده گزینه Clear data را انتخاب کنید. سپس هر دو گزینه Clear all data و Clear cache را انتخاب نمایید. حالا مجددا به اینستاگرام برگردید. احتمالا مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام حل شده است.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

 

مجوز اپلیکیشن علت متوقف شدن اینستاگرام

به همان محلی که Cache را پاک کردید، برگردید. گزینه App permissions را مشاهده خواهید کرد. یکبار روی آن بزنید تا مطمئن شوید سرویسی که به وسیله آن می‌خواهید از اینستاگرام استفاده کنید، مجوزهای لازم را دارد.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

پس از آن باید گزینه Other permissions را نیز بررسی کنید. به کمک آن یک بررسی مجددی می‌کنید تا مطمئن شوید مجوزهای لازم فعال هستند.

 

دلیل آپدیت نشدن اینستاگرام در iOS و اندروید به دلیل شبکه اینترنت یا دیتا گوشی

آیا دیتا گوشی خود را بررسی کرده‌اید؟ ممکن است دیتای موبایل را غیر فعال کرده باشید؟ به وای‌فای متصل شوید تا ببینید که اینستاگرام دانلود می‌شود یا خیر. همچنین ممکن است که مشکل مربوط به شبکه اینترنت باشد. از دوست‌تان که از شبکه دیگری استفاده می‌کند بخواهید این موضوع را چک کند.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

تنظیمات گوشی خود را باز کنید. روی گزینه Reset Wi-Fi, mobile, and Bluetooth بزنید. اگر از آیفون یا آی‌پد استفاده می‌کنید در منوی تنظیمات پس از انتخاب گزینه  General، بر روی Reset بزنید.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

سپس روی گزینه Reset Network Settings بزنید و هیچ دکمه دیگر را نفشارید.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

به یاد داشته باشید که پس از این کار باید مجددا به شبکه وای‌فای وصل شوید. لذا ابتدا مطمئن شوید که رمز و پسورد وای‌فای خود را می‌دانید.

 

اینستاگرام را از برنامه‌های در حال اجرا حذف کنید

قبل از خارج شدن از اینستاگرام، اقدام به آپدیت کردن آن نکنید. چون ممکن است اجازه دانلود و نصب نسخه بروزرسانی شده آن به شما داده نشود. لذا حتما قبل از آپدیت کردن اینستاگرام، آن را از لیست برنامه‌های فعال خود در پس زمینه خارج کنید.

 

راه‌اندازی مجدد موبایل، برای حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

گاهی اوقات می‌توانید با یکبار ری‌استارت کردن گوشی موبایل خود، مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام را برطرف نمایید.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

 

نصب جدیدترین نسخه اینستاگرام

گاهی اوقات علت متوقف شدن اینستاگرام مربوط به بروز نبودن آن است. برای حل این مشکل، جدیدترین نسخه در دسترس این اپلیکیشن را از سایت‌های فارسی دانلود و نصب نمایید. به این ترتیب به جدیدترین قابلیت‌های اینستاگرام هم دسترسی خواهید داشت.

 

استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده آی‌پی هنگام آپدیت اپ از گوگل پلی

اگر برای آپدیت اینستاگرام خود از گوگل پلی استفاده می‌کنید، ممکن است با پیغام مسدود بودن آی‌پی مواجه شوید. برای رفع مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام در گوگل پلی از برنامه‌هایی که آی‌پی گوشی را در هنگام آپدیت اپ از گوگل پلی تغییر می‌‌دهند، استفاده نمایید.

روش های حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام

 

منبع