اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش به اشتراگ گذاری و ذخیره صدا در ریلز اینستاگرام – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

اشتراگ گذاری و ذخیره صدا در ریلز اینستاگرام

چگونگی ذخیره صدا در ریلز اینستاگرام

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد صدا را برای استفاده های بعدی در reels ذخیره کنید. شما نه تنها می توانید به ذخیره صدا در ریلز اینستاگرام بپردازید بلکه می توانید کل صفحه صوتی متشکل از همه reels را با همان صدا ذخیره و به اشتراک بگذارید. شما می توانید این صفحه صوتی را مانند سایر پست های اینستاگرام به عنوان پیام مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این به روزرسانی در حال حاضر برای کاربران iOS و Android در دسترس است. این به روزرسانی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که وقتی خودشان یک reel ایجاد می کنند ، صدای مطلوبی را در اختیار داشته باشند.

در اینجا چند مرحله آورده شده است تا به شما کمک کند صدای صوتی reels مورد علاقه اینستاگرام خود را ذخیره کنید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی کار با ابزار ریلز در اینستاگرام مبحث آموزش استفاده از ابزار Reels در استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

مراحل ذخیره صدا در reels اینستاگرام و اشتراک گذاری آن

مرحله ۱: reels را که می خواهید صدای آن را ذخیره یا به اشتراک بگذارید ، پخش کنید.

مرحله ۲: روی نام صوتی که در گوشه پایین سمت چپ نمایش داده شده است ضربه بزنید ، به صفحه صوتی هدایت می شوید.

مرحله ۳: در گوشه بالا سمت راست ، نمادهای اشتراک گذاری و ذخیره را مشاهده خواهید کرد ، همچنین می توانید بر روی گزینه “use audio” در پایین صفحه ضربه بزنید.

مرحله ۴: برای به اشتراک گذاشتن یا ذخیره صدای صوتی آن reel خاص ، روی سه نقطه قرار گرفته در گوشه پایین سمت راست حلقه ضربه بزنید.

مرحله ۵: گزینه های “save” و “share” را مشاهده خواهید کرد.

برای دیدن صدای ذخیره شده ، به  Instagram music library بروید و گزینه “saved” در بالا به همراه “for you” ، “pop” و other categories ظاهر می شود. به حلقه ها و صفحات صوتی ذخیره شده می توان مستقیماً از گزینه “saved” در منوی اصلی دسترسی داشت.

 

منبع