اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش دانلود فیلم و عکس و لایو ویدیو از اینستاگرام با ربات ریگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

دانلود فیلم و عکس و لایو ویدیو از اینستاگرام با ربات

نحوه دانلود فیلم و عکس و لایو ویدیو از اینستاگرام با ربات ریگرام

برنامه ها و روش های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد که البته تعدادی از آن ها نیاز به نام کاربری و رمز عبور حساب دارند که از لحاظ امنیت اصلا روش مناسبی نمیباشد . ما قصد داریم در این مطلب یک روش سریع و مطمئن به شما دوستان عزیز معرفی کنیم. در ادامه با ما و آموزش دانلود فیلم و عکس و لایو ویدیو از اینستاگرام با ربات ریگرام همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی رفع مشکل سیاه شدن و باز نشدن استوری اینستاگرام، مبحث آموزش حل مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

مراحل دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام با ربات:

۱. ابتدا عبارت ریگرام را در تلگرام جستجو کرده و یا از آیدی RegramBot@ استفاده کنید.

۲. پس از ورود به ربات گزینه Start پایین صفحه را لمس کنید.

۳. یک پیام راهنما برای شما ارسال خواهد شد که روش های ارسال آیدی اینستاگرام را توضیح میدهد.

دانلود فیلم و عکس و لایو ویدیو از اینستاگرام با ربات

۴. پس از مطالعه پیام کافیست آیدی اینستاگرام پیج مورد نظر را برای ربات ارسال کنید.

۵. بلافاصله تمامی جزئیات پیج برای شما ارسال خواهد شد.

۶. با استفاده از گزینه های موجود از جمله دانلود عکس پروفایل، دانلود تمامی پست ها به صورت یک فایل، دانلود استوری ها و هایلایت ها، دانلود ویدیو های پخش زنده و IGTV ها و… میتوانید تمامی موارد لازم را دانلود کنید.

دانلود فیلم و عکس و لایو ویدیو از اینستاگرام با ربات

با انتخاب گزینه دانلود همه پست ها در یک فایل تمامی عکس و ویدیو های پیج پس از پردازش برای شما ارسال خواهد شد. برای دانلود کافیست روی لینک ارسال شده از سمت ربات را لمس کنید.

دانلود فیلم و عکس و لایو ویدیو از اینستاگرام با ربات

نکته : ربات ریگرام توانایی دانلود تمامی جزئیات پیج های عمومی ( دانلود استوری – دانلود پست – دانلود ویدیو های Igtv – دانلود ویدیو های پخش زنده – دانلود عکس پروفایل با کیفیت ) را دارا میباشد و برای دانلود پست ها و … پیج های خصوصی نیاز است که اکانت خود را به ربات متصل کنید . البته باید پیج توسط آن اکانت فالو شده باشد.

 

منبع