کامپیوتر

معرفی و دانلود بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم در اندروید و آیفون

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم

دانلود بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم برای گوشی

بعضی ها دوست دارند موقع مسافرت رفتن، روی گوشی شان فیلم ذخیره و تماشا کنند. با این حال، فایل های حجم بالا و با کیفیت باعث می شوند فضای ذخیره سازی گوشی اندروید یا آیفون شما خیلی اشغال شود. برای جلوگیری از این اتفاق و در عین حال ذخیره تعداد زیادی فیلم، باید از برنامه های فشرده سازی فیلم استفاده کنید. در این مقاله ما بهترین دانلود بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم در اندروید و آیفون را بررسی می کنیم. بعد از آن هم بهترین نرم افزار فشرده سازی ویدئو را به شما معرفی می کنیم که می توانید آن را روی رایانه شخصی تان نصب کنید.

شما می توانید برای آشنایی و دانلود برنامه های کم کردن حجم عکس برای گوشی های اندروید مبحث معرفی و دانلود بهترین برنامه های کاهش حجم عکس در اندروید را مطالعه نمایید.

 

بخش اول: در گوشی آیفون

 

۱.  Video Compress – Shrink Vids

یکی از برنامه هایی که می توانید آن را روی گوشی آیفون خودتان نصب کنید،Video Compress-Shrink vids است. این برنامه فشرده سازی فیلم آیفون نه تنها به شما امکان می دهد یک فایل را فشرده کنید؛ بلکه چندین فایل و حتی کل یک آلبوم را هم می تواند فشرده کند. به جز این موارد، این برنامه به شما امکان می دهد بیت ریت و وضوح ویدئوی خودتان را هم تنظیم کنید. پس از اعمال تنظیمات فشرده سازی فایل خروجی، برنامه به شما امکان می دهد تا کیفیت خروجی فیلم و تصاویر خود را پیش نمایش کنید.

همچنین لازم به ذکر است که برنامه Video Compress-Shrink Vids با آیپاد، آیپد و آیفون سازگار است.

  • سیستم عامل پشتیبانی شده: آی او اس ۱۰٫۳ یا بالاتر
  • لینک دانلود

بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم

 

۲.  VidCompress-Video Compress Cut

با استفاده از این برنامه کاهش حجم ویدئو می توانید از طریق تنظیمات از پیش تعیین شده موجود در برنامه فایلتان را فشرده کنید. وقتی اندازه کیفیت مشخصی را انتخاب کردید، می توانید درصد کاهش حجم فایل و فضای آزاد را هم تعیین کنید. بعلاوه اینکه این برنامه یک اپلیکیشن فشرده سازی کاربر پسند و با قابلیت فشرده سازی دسته ای فیلم هاست. همچنین این برنامه به شما امکان می دهد تا فیلم هایتان تریم کنید، برش بدهید، تقسیم کنید و تنظیم وضوح فیلمتان را هم ویرایش کنید. علاوه بر این می توانید فیلم هایتان را به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این برنامه با آیپاد، آیپد و آیفون سازگار است.

  • سیستم عامل پشتیبانی شده: آی او اس ۱۰٫۸ تا جدیدترین نسخه سیستم عامل آی او اس
  • لینک دانلود

بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم

 

۳. Video Compressor – Reduce the size

علاوه بر موارد گفته شده، از برنامه Video Compressor – Reduce the size نیز می توانید برای کاهش و فشرده سازی فایل هایتان به منظور ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر در گوشی استفاده کنید. بسته به ترجیح و علاقه خودتان می توانید فیلم هایتان را با کیفیت پایین، متوسط و یا بالا فشرده کنید. علاوه بر این، این اپلیکیشن فشرده سازی فیلم می تواند فایل ها را مدیریت کند و در سرویس های ذخیره سازی ابری به اشتراک بگذارد. به غیر از این موارد می توانید فیلم هایتان را ویرایش کنید و در شبکه های اجتماعی یا برنامه های مورد نظرتان به اشتراک بگذارید. درست مثل سایر اپلیکیشن های فشرده سازی فیلم برای آیفون، این برنامه هم با آیپاد تاچ، آیپد و آیفون سازگار است.

بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم

 

بخش دوم: در گوشی اندروید

 

۱.  Panda Video Compressor

یکی از بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم برای کابران اندروید، اپلیکیشن Panda Video Compressor است. این برنامه به شما امکان می دهد تا فیلم هایتان را در گوشی اندرویدی تان کم حجم و فشرده کنید و به این ترتیب فضای آزاد بیشتری داشته باشید. این نرم افزار از فرمت های ویدئویی مختلف مثل MP4 ، AVI ، MKV ، FLV ، RMVB ، ۳GP ، MPEG، WMV و MOV پشتیبانی می کند. روند فشرده سازی فیلم ها با استفاده از این برنامه ساده است. بعد از فشرده سازی فیلم هایتان هم می توانید به راحتی آنها را از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی مورد علاقه تان با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم

 

۲.  Video Converter: فشرده سازی ویدئو و تبدیل فیلم به MP3

یکی دیگر از برنامه های کاهش سایز ویدئو برای اندروید، اپلیکیشن Video Converter ساخت شرکت Happy4Studio است. این برنامه می تواند فیلم های شما را با کیفیت بالا، پایین و یا کیفیت دلخواه فشرده کند. همچنین این نرم افزار قادر است از فایل های بزرگ که اندازه آنها تا ۲ گیگابایت می رسد هم پشتیبانی کند. علاوه بر این، Video Converter به شما امکان می دهد تا فایل های MP4 خود را به فرمت MP3 تبدیل کنید. درست مثل سایر اپلیکیشن های فشرده سازی فیلم، این برنامه هم به شما اجازه می دهد تا فایل های خود را مستقیما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم

 

۳.  Video Compress

با استفاده از برنامه Video Compress می توانید فیلم هایتان را از گالری گوشی در برنامه آپلود و آنها را با کیفیت پایین، متوسط و بالا فشرده سازی کنید. بعد از اتمام مراحل فشرده سازی، فیلم ها دوباره در گالری گوشی تان ذخیره می شوند و یا اینکه اگر بخواهید می توانید آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. علاوه بر همه اینها، Video Compress به شما امکان می دهد تا فیلم هایتان را به فرمت MP3 تبدیل کنید، زیرنویس فیلم ها را استخراج کرده و فیلم هایتان را ویرایش کنید.

بهترین برنامه های فشرده سازی فیلم

 

منبع