برنامه iOSبرنامه اندروید

معرفی و دانلود بهترین برنامه های ساخت ایموجی در گوشی اندروید و آیفون

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های ساخت ایموجی در گوشی

دانلود بهترین برنامه های ساخت ایموجی در گوشی

ایموجی اختصاصی می تواند روشی سرگرم کننده و شخصی برای بیان منظور خود از طریق متن یا آنلاین باشد. در این مطلب چگونگی ساخت ایموجی سفارشی خود آورده شده است. گاهی اوقات ، ممکن است بخواهید هنگام ارسال متن خود را بیان کنید اما کلمات مناسب را پیدا نکنید. ایموجی ها یک روش عالی برای انجام این کار هستند ، اما ممکن است بهترین گزینه های شکلک را برای نمایش احساسات خود در گزینه های پیش فرض پیدا نکنید. در اینجا، ما به برخی از بهترین برنامه های ساخت ایموجی در گوشی تلفن همراه و وب نگاهی می اندازیم که به شما امکان می دهد شکلک های شخصی خود را بسازید.

خوشبختانه ، ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما امکان ایجاد ایموجی های DIY پویا را به صورت رایگان می دهد. ما همچنین به چگونگی ساخت ایموجی و به اشتراک گذاشتن آن ها با دوستان خود از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خواهیم پرداخت.

شما می توانید برای برای آشنایی با بهترین برنامه های جلوگیری از هک شدن اطلاعات شخصی و جاسوسی از آن ها در گوشی اندروید خود مبحث معرفی و دانلود بهترین برنامه های ضد جاسوسی و هک گوشی اندروید را مطالعه نمایید.

 

بهترین برنامه های سازنده ایموجی اختصاصی برای دستگاه های تلفن همراه

از آنجا که عمده تعاملات رسانه های اجتماعی در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود ، یکی از بهترین راه ها برای ساخت شکلک های سفارشی از طریق برنامه های تلفن همراه است. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به تعدادی از این برنامه های سازنده شکلک بیندازیم.

 

۱. Bitmoji

بهترین برنامه های ساخت ایموجی در گوشی

Bitmoji یکی از محبوب ترین سازندگان ایموجی است که ویژگی های قابل شخصی سازی را به شما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد سبک های شکلک خود را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. Bitmoji هم از طریق فروشگاه برنامه اپل و هم از فروشگاه Google Play برای دانلود در دسترس است و کاربرد آن در هر دو سیستم عامل مشابه است.

Bitmoji با برنامه های رسانه های اجتماعی مانند Snapchat همگام سازی می شود و استفاده از آن را راحت و آسان می کند. به علاوه ، به اشتراک گذاری شکلک های سفارشی ساده است ، زیرا هنگام ارسال پیام از طریق Snapchat ، Bitmoji را به عنوان همراه تایپ مورد نظر خود انتخاب می کنید.

اگرچه Bitmoji به طور مستقیم با WhatsApp ، Facebook یا Twitter پیوند ندارد ، اما همچنان به شما امکان می دهد از طریق صفحه کلید داخلی خود ، ایموجی های شخصی را در این رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

وقتی به صفحه کلید داخلی Bitmoji می روید ، به شما شکلک هایی از قبل بارگیری شده را که قبلاً با استفاده از برنامه Bitmoji سفارشی کرده اید ، به شما می دهد. برای استفاده از شکلک های سفارشی Bitmoji برای سایر رسانه های اجتماعی ، باید صفحه کلیدها را تغییر دهید.

دانلود: Bitmoji برای Android | iPhone (رایگان)

 

۲. Emojily: برای کاربران آیفون

استفاده از Emojily روش دیگری برای ساخت ایموجی اختصاصی در iPhone است. برخلاف Bitmoji ، این ویژگی آواتار را ندارد ، اما با این وجود گزینه های شخصی سازی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین برنامه های ساخت ایموجی در گوشی

Emojily هم چنین یک صفحه کلید داخلی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد شکلک های سفارشی خود را بارگیری کرده و از آن ها در پیام های متنی استفاده کنید.

با این حال ، برنامه به جای کاراکترهای Unicode ، همه شکلک ها را ذخیره و به عنوان تصویر ارسال می کند. این بدان معناست که یک گیرنده باید قبل از مشاهده صورتک خود ، آن را به عنوان یک تصویر بارگیری کند.

دانلود: Emojily

 

۳. Emoji Maker: برای دستگاه های اندروید

بهترین برنامه های ساخت ایموجی در گوشی

Emoji Maker هم چنین گزینه ای دیگر برای کاربران اندروید است. برخلاف Bitmoji ، به شما اجازه نمی دهد آواتار ایجاد کنید ، اما با این وجود یک الگوی خالی به شما می دهد که می توانید شکلک خود را بر روی آن بسازید.

هنگامی که یک Emoji با Emoji Maker ایجاد می کنید ، می توانید آن را ذخیره کنید یا بلافاصله از طریق رسانه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در صورت تمایل ، می توانید شکلک خود را نیز در ابر Emoji Maker بارگذاری کنید ، جایی که سایر کاربران می توانند از آن بارگیری و استفاده مجدد کنند.

درست مانند Emojily ، شکلک های شما فقط به عنوان عکس در دسترس هستند و به عنوان شخصیت های Unicode ظاهر نمی شوند.

دانلود: Emoji Maker

 

چگونه ایموجی ها را با Bitmoji درست کنیم

برای استفاده از Bitmoji ، برنامه را پس از نصب روی دستگاه همراه خود راه اندازی کنید. اگر از قبل حساب Snapchat دارید ، می توانید گزینه Continue with Snapchat را انتخاب کنید. سپس ، برای پیوند مستقیم Bitmoji با Snapchat ، روی Login ضربه بزنید.

بهترین برنامه های ساخت ایموجی در گوشی

در غیر این صورت ، گزینه ثبت نام با ایمیل را انتخاب کنید یا اگر حساب Bitmoji موجود دارید ، روی Log with Email وارد شوید.

پس از ثبت نام یا ورود به سیستم یک حساب موجود ، برای ایجاد Bitmoji این مراحل را دنبال کنید:

  • برای شروع ، جنسیت Bitmoji خود را انتخاب کنید.
  • این برنامه به شما این گزینه را می دهد تا پس از آن از مدل عکس Bitmoji خود عکس سلفی بگیرید. برای سلفی گرفتن ، روی ادامه ضربه بزنید یا اگر می خواهید از ابتدا شروع کنید ، روی Skip ضربه بزنید.
  • در منوی بعدی ، گزینه های سبک بیشتری برای آواتار خود دریافت می کنید. شما می توانید تقریباً همه موارد ، از جمله رنگ پوست ، مدل مو ، فرم صورت ، لباس و سایر موارد Bitmoji را سفارشی کنید.
  • هنگامی که از یک ظاهر طراحی خود راضی شدید ، به گوشه بالا سمت راست برنامه نگاه کنید و روی save کلیک کنید.

برای استفاده بیشتر از Bitmoji ، می توانید به صفحه کلید داخلی آن نیز بروید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • Keyboard  را در گوشه پایین سمت راست صفحه اصلی انتخاب کنید.
  • بعد ، روی Turn on Keyboard ضربه بزنید.
  • در فهرست بعدی ، روی Enable in Settings ضربه بزنید
  • در منوی Settings دستگاه خود ، سوییچ سمت راست گزینه Bitmoji Keyboard را تغییر دهید و تأیید کنید که می خواهید از صفحه کلید استفاده کنید.
  • پس از آن ، به Bitmoji برگردید و Switch Keyboard را انتخاب کنید
  • از لیست ظاهر شده ، صفحه کلید Bitmoji را انتخاب کنید.
  • برای تکمیل روند تغییر صفحه کلید ، روی Finish ضربه بزنید.

وقتی به صفحه کلید Bitmoji می روید ، آواتار سفارشی شما را با شکلک های از قبل بارگیری شده که احساسات مختلف را بیان می کند ، دوباره طراحی می کند. سپس می توانید آواتار خود را به عنوان یک شکلک هنگام گفتگو با دوستان خود از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در صورت تمایل به بازنشانی آواتار ، روی نماد تنظیمات در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی ضربه بزنید. My Data را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Reset Avatar برای تنظیم آواتار جدید ضربه بزنید.

بهترین برنامه های ساخت ایموجی در گوشی

 

چگونه ایموجی ها را از مرورگر خود ایجاد و به اشتراک بگذاریم

می توانید یک ایموجی اختصاصی در وب ایجاد کنید و آن را در رایانه خود نیز ذخیره کنید. ایجاد ایموجی از دسک تاپ شما درصورتی که نیاز به استفاده از آنها در سایت های رسانه های اجتماعی یا ارسال ایمیل دارید ، به درد شما می خورد.

 

استفاده از سازنده ایموجی Angel

یکی از بهترین سازندگان ایموجی وب ، Angel Emoji Maker است. پس از ورود به وب سایت ، الگوی طراحی بارگیری می شود که به شما امکان می دهد ایموجی اختصاصی را ایجاد کنید.

بهترین برنامه های ساخت ایموجی در گوشی

برنامه وب دارای یک رابط واکنش گرا است که به شما امکان می دهد هنگام ایجاد شکلک ، پیش نمایش آن را انجام دهید.

با این حال ، شکلک هایی که از طریق گزینه های وب ایجاد می کنید به عنوان Unicode در رایانه ذخیره نمی شوند. شما فقط می توانید آن ها را به عنوان عکس بارگیری کنید.

 

نحوه استفاده از آواتارهای سفارشی Bitmoji با برنامه Gmail Web

از آنجا که نمی توانید ایموجی هایی را که ایجاد می کنید بدون دانلود آن ها به عنوان تصویر در وب ارسال کنید ، می تواند برای شما و گیرنده کمی ناخوشایند باشد ، به خصوص هنگامی که نیاز به ارسال ایمیل دارید.

اگر می خواهید به ایمیل هایی که از طریق رایانه ارسال می کنید ، شکلک اضافه کنید ، بهترین راه برای این کار نصب برنامه افزودنی Bitmoji در Google Chrome است. با انجام این کار Bitmoji با برنامه وب Gmail همگام سازی می شود و به شما امکان می دهد شکلک های سفارشی را مستقیماً از طریق ایمیل ارسال کنید.

توجه: اگر Bitmoji را از قبل روی دستگاه همراه خود تنظیم کرده باشید ، به محض نصب برنامه افزودنی Bitmoji Chrome ، صورتک هایی که در تلفن خود سفارشی کرده اید با برنامه وب Gmail همگام سازی می شوند.

 

با ایموجی اختصاصی لذت ببرید

اگرچه ما در این مقاله به برخی از بهترین روش های ساخت ایموجی پرداخته ایم ، گزینه های رایگان دیگری نیز برای دستگاه های مختلف وجود دارد. با این حال ، اکثر این برنامه ها متفاوت عمل می کنند ، بنابراین انتخاب شما نیز باید به هدف شما برای ارسال شکلک ها بستگی داشته باشد.

منبع