آموزش اندرویداینستاگرامبرنامه iOSشبکه های اجتماعی

معرفی و دانلود بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی

دانلود بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی اندروید و آیفون

اینستاگرام با سیستم فالو کردن کار می‌کند. اگر می‌خواهید پستها و استوریهای شخصی دیگران را در فیدهای جدیدتان ببینید، می‌توانید اکانتشان را دنبال کنید. به طور مشابه اگر کسی علاقه‌مند باشد آپدیتهایتان را ببیند، می‌تواند شما را دنبال کند. به همین سادگی! ما در این مقاله بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی را به شما معرفی خواهیم پرداخت.

برخی افراد می‌خواهند فالوئرهایشان در اینستاگرام را بالا ببرند و از تکنیکهای مختلف برای‌ این کار استفاده می‌کنند. یکی از تکنیکهای معروف، فالو در ازای فالو است. کاری که برخی افراد انجام می‌دهند اینست که اکانتتان را فالو می‌کنند و وقتی شما هم آنها را فالو کردید، خیلی راحت دوباره شما را آنفالو می‌کنند.

به غیر از این، ممکن است دیگران به دلایل دیگری هم شما را در اینستاگرام آنفالو کنند. علت هر چه باشد، اینکه شاهد ریزش فالوئرهایتان باشید، ناخوشایند است. شاید شما متوجه شوید برخی از فالوئرهایتان شما را آنفالو کرده‌اند و شما هم احتمالا آنها را آنفالو خواهید کرد.

متاسفانه اینستاگرام هیچ ویژگی در داخل خودش ندارد که به شما درباره آنفالوئرهایتان اطلاع دهد. اما روشهای مختلفی وجود دارد که بفهمید چه کسانی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند. ما در این مقاله به این روشها بپردازیم. پس بیایید شروع کنیم!

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی تعیین برنامه پیش فرض برای ارسال پیامک در گوشی اندروید مبحث آموزش روش های تغییر برنامه ارسال پیامک روی گوشی اندروید را مطالعه نمایید.

 

۱.اپلیکیشن Followers-Unfollowers

این برنامه پرطرفدار بیش از ۱۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. Follower-Unfollowers به شما امکان می‌دهد تا فعالیت فالوئرهایتان مثل آنفالو کردن را پیگیری کنید. اگر یک گوشی هوشمند اندرویدی دارید، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این راهنمای گام به گام به شما نشان می‌دهد چطور این کار را انجام دهید:

۱. ابتدا باید برنامه Followers-Unfollowers را روی گوشی اندرویدیتان دانلود کنید. شما می‌توانید آن را از گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کنید.

۲. سپس برنامه را باز کنید. صفحه Privacy Policy را مشاهده خواهید کرد. کنار کادر گزینه agree to the terms تیک و بعد روی دکمه Continue ضربه بزنید.

۳. حالا باید وارد اکانت اینستاگرامتان شوید. برای ورود، آدرس ایمیل یا نام کاربری‌ و پسوردتان را وارد کنید.

لطفا یادتان باشد که شما جزئیات اکانتتان را به یک اپلیکیشن طرف سوم می‌دهید، در نتیجه توصیه می‌کنیم به محض اینکه کارتان با برنامه به پایان رسید، پسوردتان را عوض کنید.

۴. وقتی وارد شدید، برنامه، اکانتتان را برای شناسایی آنفالوئرها آنالیز می‌کند. این فرایند ممکن است بسته به تعداد فالوئرهایی که دارید زمان‌بر باشد.

۵. پس از آن، شاهد لیستی از افرادی که در زبانه Don’t follow back شما را فالو نمی‌کنند خواهید بود. به زبانه Recent unfollowers بروید و افرادی که اخیرا شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند را مشاهده کنید.

بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی

شما می‌توانید فالوئرهای مشترک و کسانی که شما آنها را فالو بک کرده‌اید را هم بررسی کنید. اگر می‌خواهید این لیست را به روز کنید، روی دکمه reload در گوشه بالایی سمت راست کلیک کنید.

اپلیکیشن Followers-Unfollowers هم به شما امکان می‌دهد تا افرادی که شما را فالو بک نمی‌کنند را آنفالو کنید. دکمه‌ای با برچسب Unfollow را در کنار نام هر کاربر در لیست مشاهده خواهید کرد. روی آن دکمه‌ برای آنفالو کردن کاربر کلیک کنید.

شما می‌توانید چند نفر را به صورت یک دفعه آنفالو کنید. برای این کار، دو گزینه دارید؛ آنفالو کردن ۲۰ نفر از بالا و آنفالو کردن ۲۰ نفر از پایین.

بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی

نکته: اگر می‌خواهید برخی از افراد را آنفالو نکنید، می‌توانید با کلیک روی دکمه ستاره هر کاربر، آنها را به لیست سفید اضافه کنید. وقتی این اپلیکیشن چند اسکریپت آنفالو کردن را اجرا ‌کند، کاربران این لیست آنفالو نخواهند شد.

 

۲. اپلیکیشن FollowMeter (پیشنهادی)

اگر گوشی اندرویدی یا آیفون دارید، می‌توانید اپلیکیشنی با نام FollowMeter را دانلود کنید. این برنامه در اپ استور اپل جهت دانلود رایگان در دسترس است. مثل برنامه قبلی، FollowMeter هم از شما می‌خواهد وارد اکانت اینستاگرامتان شوید. سپس حسابتان را آنالیز کرده و شما قادر خواهید بود افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند را شناسایی کنید.

بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی

 

۳. اپلیکیشن Crowdfire

۱. برنامه را باز کرده و Connect with Instagram را انتخاب کنید.

بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی

۲. نام کاربری‌تان و پسوردتان را وارد و روی Login کلیک کنید.

بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی

۳. اگر از شما خواسته شد، اپلیکیشن را Autorize کنید (یعنی مجوزهای لازم برای دسترسی را بدهید).

۴. روی سه خطی که در گوشه بالای سمت چپ هست، ضربه بزنید.

بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی

۵. حالا برای دیدن لیست مورد نظر روی زبانه آن ضربه بزنید.

همین! حالا می‌توانید به راحتی فعالیتهای فالوئرهایتان را پیگیری کنید.

 

۴. روش دستی

اگر شخص خاصی هست که می‌خواهید ببینید شما را آنفالو کرده یا نه، نیازی به استفاده از هیچ اپلیکیشن طرف سومی ندارید. خیلی راحت برنامه رسمی‌ اینستاگرام تان را روی گوشی باز کرده و وارد پروفایلتان شوید. سپس روی عدد Followers کلیک کنید.

حالا گزینه جستجو را روی صفحه نمایش خواهید دید. نام یا نام کاربری شخص را وارد کنید. اگر در نتیجه جستجو ظاهر نشد، احتمالا شما را آنفالو کرده است. برای کسب اطمینان، به پروفایل اینستاگرام کاربر مورد نظر رفته و ببینید آیا در شما در لیست Following هستید یا خیر.

اینها متدهایی هستند که می‌توانید برای شناسایی آنفالوئرهایتان در اینستاگرام به کار ببرید.

 

منبع