تلگرامشبکه های اجتماعی

معرفی و دانلود بهترین و پرطرفدار ترین بازی های تلگرام – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

Tazehkar.com-دانلود-بهترین-و-پرطرفدار ترین-بازی های-تلگرام

دانلود بهترین و پرطرفدار ترین بازی های تلگرام

تلگرام یک سرویس پیامرسانی آنی است که روزانه ویژگی های بیشتر و متنوع تری را برای راحت تر شدن کارهای کاربران در اختیار آن ها می گذارد. اکتبر سال ۲۰۱۶، تلگرام از بات های بازی رونمایی کرد. این بات ها به کاربران اجازه می دهند تا در محیط تلگرام از بازی های متنوع لذت ببرند. در این مقاله، ما قصد داریم ۹ تا از بهترین و پرطرفدار ترین بازی های تلگرام را به شما معرفی کنیم.

بازی کردن به آرامش جسم، روح و روان ما انسان ها کمک می کند و بیشتر ما از بازی کردن در اوقات فراغتمان لذت می بریم. اگر دیگر حوصله ی صحبت کردن با دوستان خود را ندارید می توانید با استفاده از بات های بازی تلگرام، کمی استراحت کنید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

اما بهتر است پیش از معرفی بهترین بات های تلگرام، به شما بگویم که بات های بازی تلگرام چه هستند. این بات ها، نوعی خاص از بات های تلگرام هستند که به شما اجازه ی انجام بازی های مختلف در برنامه ی تلگرام را می دهند.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ارسال فایل های مختلف خود در تلگرام با حفظ کیفیت اصلی مبحث آموزش ارسال عکس و ویدئو در تلگرام به صورت معمولی و فایل را مطالعه نمایید.

 

۱. بات بازی Kampung Maifam

این بات اولین بات بازی معرفی شده در تلگرام است و کاربرهای بسیاری هنوز از آن استفاده می کنند. در این بازی، شما مسئول اداره ی یک روستا هستید و می توانید به پرورش حیوانات، ماهیگیری، شکار و بسیاری کارهای دیگر بپردازید.

 

۲. بات بازی MyPokerbot

با استفاده از این بات، شما می توانید با دوستان خود یا با افراد غریبه کارت بازی کنید. این بات جایگاه دوم را در میان بات های محبوب تلگرام به خود اختصاص داده است.

 

۳. بات بازی Happy Farmer

این بازی اولین بازی کشاورزی در تلگرام است. می توانید دوستانتان را به این بازی دعوت کنید تا آن ها نیز محصولات خود را بکارند و درو کنند. می توانید محصولات جدید بکارید و کسب تجربه کنید و از این بازی لذت ببرید.

 

۴. بات بازی Mafia gangs

در این بازی مافیایی شما می توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید تا آن ها هم زندگی گنگستری را تجربه کنند. در این بازی شما می توانید اسلحه بخرید، تبدیل به یک گنگستر خطرناک شوید و با گنگ های دیگر به مبارزه بپردازید و مراحل مختلف را کامل کنید.

 

۵. بات بازی First strategy

اولین بازی استراتژیکی معرفی شده در پیامرسان تلگرام که در آن می توانید با کشت محصولات کشاورزی مختلف و فروختن آن ها پول جمع کنید و با پول های جمع شده، با بازیکن های دیگر مسابقه دهید و دهکده ی خود را گسترش دهید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

 

۶. بات بازی Pirate Boy

پول یکی از نیازهای اساسی انسان هاست. شما در این بازی میتوانید پول در بیاورید. قوانین این بازی در اینجا برای شما شرح داده شده اند:

۱. در این بازی شما می توانید در حین بازی کردن پول در بیاورید. می توانید دزد دریایی استخدام کنید!

۲. می توانید گنجینه های واقعی جمع کنید.

۳. می توانید گنجینه هایتان را در بازار سیاه بفروشید و طلا بگیرید.

۴. و بعد می توانید طلای خود را با پول واقعی معاوضه کنید.

۵. دزدهای دریایی استخدام شده تا ابد در استخدام شما باقی خواهند ماند و برای شما کسب درآمد می کنند.

 

۷. بات بازی Lucky duck

اولین بازی شکلکی تلگرام را امتحان کنید. کسب بیتکوین یکی از سرگرمی های مورد علاقه من است. به همین خاطر به نظر من این بازی بهترین بازی تلگرامی است. در این بازی دو نوع واحد پول وجود دارد: واحد پول واقعی و واحد پول مجازی. شما پس از ثبت نام مقداری پول دریافت می کنید. می توانید پول واقعی دربیاورید و آن را به صورت بیت کوین در حساب بیت کوینی خود دریافت کنید.

 

۸. بات بازی Dinopark

این بات یکی از بات های بازی تلگرام است. قوانین این بازی به شرح زیر می باشند:

۱. در مزرعه خود کشاورزی کنید و پول واقعی در بیاورید.

۲. می توانید پول خود را به صورت آنی دریافت کنید.

۳. می توانید در مسابقه هایی که در بازی برگزار می شوند شرکت کنید و ارتقای مقام بگیرید.

۴. می توانید از بازی های اضافی که درون بازی وجود دارند لذت ببرید.

۵. می توانید از هدایای روزانه لذت ببرید.

 

۹. بات بازی Kweribot

و یک بات بازی تلگرامی دیگر. این بازی اطلاعات عمومی شما را افزایش میدهد چرا که لازم است در حین بازی، به سوالات بسیاری پاسخ دهید. قانون بازی این است که من از شما یک سوال کوتاه می پرسم و شما باید سریع جواب صحیح را بدهید تا برنده شوید. Y به معنی بله و N به معنی خیر! آماده اید بازی کنیم؟

 

۱۰. بات بازی Bastion Siege

این بازی یک بازی چندنفره است. شما باید با ساخت روستاهای کوچک، امپراطوری بزرگ خود را تشکیل دهید. شما می توانید، بسازید، گسترش دهید، بجنگید و هرچه می خواهید به دست بیاورید.

 

منبع