برنامه کامپیوترکامپیوتر

معرفی و دانلود بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید برای ویندوز

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید

معرفی بهترین شبیه سازهای اندروید برای کامپیوتر

آیا برای استفاده از اپلیکیشن های اندروید به طور مستقیم از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ مشکلی دارید؟ باید به شما بگوییم امکان چنین کاری وجود دارد و انجام دادن آن نیز بسیار آسان است. در این مقاله ی جامع، تعدادی از بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید را با شما به اشتراک می گذاریم، که به یقین می شود گفت با کامپیوتر شما سازگاراست و تجربه ی خوبی در رابطه با اندروید برای شما به جای می گذارد.

نکته: شما می توانید برای آشنایی و دانلود کاربردی ترین برنامه های مبدل فیلم و ویدئو مبحث معرفی و دانلود بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم در کامپیوتر را مطالعه نمایید.

 

بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید برای تجربه اندروید روی رایانه

میلیون ها اپلیکیشن هیجان انگیز و کمک کننده ی اندروید وجود دارد که شما نمی خواهید تجربه استفاده کردن از آن ها را در صفحه های نمایش های بزرگ (کامپیوتر یا لپ تاپ) از دست بدهید. تمام کاری که باید انجام دهید نصب شبیه ساز اندروید روی کامپیوترتان است.

شبیه ساز برنامه های اندروید شما را به فایل های کامپیوتر انتقال می دهد و به شما این اجازه را می دهد تا به موبایل کوچکی در ماشینتان دسترسی داشته باشید. مشکل اینجاست که بعضی از آن ها سنگین هستند و شاید قدرت چندانی نیز نداشته باشند که بتوان که آن ها را راه اندازی کرد. شاید دوست داشته باشید که این ها را دربهترین شبیه ساز های iOS، در کامپیوتر خود نصب کنید.

با این وجود تجربه ی شما بیشتر تحت تاثیر نوع کارت گرافیک دستگاه تان و همچنین حجم استفاده شده ی رم داخل دستگاه است. جدا از مشخصات کامپیوتر شما، شبیه سازهمچنین نقش اساسی در کمک کردن به تجربه ی کاربر دارد.

اگر که شما به دنبال شبیه ساز اندروید قابل اعتماد هستید، باید بگوییم که خوشبختانه در صفحه ی اینترتی درستی مشغول به جستجو می باشید، زیرا این مقاله بعضی از بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز کامپیوتر را به طور کاملا مفهمومی شرح خواهد دارد.

هم چنین می خواهم یکسری از از نکات کوچک اما کاربردی در مورد این موضوع را به اشتراک بگذارم که بدون شک تجربه شما را در استفاده از شبیه ساز ها بیشتر می کند.

قبل از این که موضوعات اصلی را شروع کنیم، نگاهی به این نکات ضروری بیندازید:

۱. این یک مقاله ی بی طرف است و اگر اسمی از نرم افزاری برده شود،به معنای اسپانسر شدن شرکت خاصی نیست.

۲. اگر ویندوز کامپیوتر شما ویژگی های خوبی ندارد پس توقع نداشته باشید که تجربه ی خوبی از کارکردن با شبیه سازها را بدست آورید.

۳. اگر که می خواهید بازی های بدون تاخیر یا بدون لگ را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که resolution یا وضوح تصویر را پایین بیاورید.

 

شبیه ساز اندروید چیست؟

یک شبیه ساز اندروید (Android Emulator) برنامه ای است که از راه اندازی سیستم عامل (اندروید) موبایل در گوگل و یا از اپلیکیشن های ساخته شده برای سیتم عامل های مختلف تقلید می کند.

در این مقاله، ما فقط روی بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید کامپیوتر تاکید می کنیم.

پیدا کردن شبیه ساز اندروید کار سختی نیست زیرا که هزاران نرم افزار در اینترنت وجود دارد که بدون تاخیرهستند و کارکردن با آن ها تجربه ی خوبی برای شما خواهد شد. اما بیشتر آن ها خیلی آهسته هستند یا نمی توان بیش از ۲ یا ۳ برنامه را در آن ها راه اندازی کرد. در زیر لیستی از بهترین شبیه سازها ی اندروید برای ویندوز آمده است که شما را نا امید نخواهد کرد.

 

۱. Nox Player – شبیه ساز اندروید – بهترین

بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید

یکی از بهترین وسبک ترین شبیه سازهایی که می توان در سال ۲۰۲۰ پیدا کرد، NoxPlayer است. این برنامه با تاکید اصلی روی راه اندازی کردن بازی های اندرویدی به طور مستقیم از کامپیوتر، توسعه یافته است. و نصب آن نیز راحت و شدنی است. جدا ازعملی بودن، Nox Player می تواند ارتباط خیلی خوبی با کاربر برقرار کند زیرا که سرعت بالایی دارد.

موتور گرافیک آن یکی از قدرتمند ترین هاست و در کنار این گزینه های کنترلی متعددی دارد که می توان برای کار با آن از کیبورد و موس استفاده کرد ولی با این وجود اگر کارت گرافیک در کامپیوتر خود نداشته باشید، حتی کارت گرافیک کوچک،Nox Player شما کار نخواهد کرد. جدا از این، یک شبیه ساز بسیارعالی است و با استفاده از آن می توانید از برنامه های اندروید مورد علاقه ی خود استفاده کنید.

 

۲. شبیه ساز MEmu اندروید

بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید

MEmu نیز به اندازه ی MEmu Play که شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر است محبوب می باشد، و برنامه ای است که دیدگاه منفی شما را در مورد شبیه ساز ها عوض می کند. مزیت این برنامه توانایی آن در راه انداری بازی های کامپیوتری است. این برنامه درواقع می تواند بیش از یک بازی را در یک زمان در ویندوزهای جداگانه راه اندازی کند.علاوه بر این،Memu به کاربران خود اجازه می دهد تا با موس و کیبورد و یا با دسته فرمان به طور عالی کار کنند.

در میان شبیه سازهای لیست شده در این مقاله، این یکی از همه سبک تر به نظر می آید و برای انجام این فرایند نیاز کمتری به کامپیوتر دارد. اما اگر شما قصد دارید تا بازی های اندرویدی با گرافیک بالا شبیه سازی کنید، به کارت گرافیک خیلی خوبی برای لپ تاپ خود نیاز دارید. اگر هنوز هیچ شبیه ساز اندرویدی نصب نکرده اید، به شما توصیه می کنیم که Memu را برای یکبار هم که شده امتحان کنید.

 

۳. شبیه ساز BlueStack

بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید

BlueStack در سال ۲۰۱۱ یافت شد و تاکید اولیه ی آن توانایی شبیه سازی بازی های اندروید به طور مستقیم روی کامپیوتر است. این برنامه یکی از بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز کامپیوتر است. با BlueStack، این توانایی را دارید که به تمام برنامه های گوگل بدون هیچ تکنیک دردسرسازی دسترسی پیدا کنید. اگرچه این برنامه قابل دسترسی و ارزیابی کردن به عنوان بهترین شبیه ساز است، اما من می گویم که یک lag یا تاخیر کوچکی هنگام بازی کردن با گیم های گرافیک بالا در آن وجود دارد.

جدا از این ها، نصب این برنامه مستقیم و بدون پیچیدگی است. یعنی شما برای نصب آن کارهای پیچیده ای را انجام نمی دهید. BlueStack همچنین انتخاب صحیحی برای بازی های آنلاین در اندروید است. علاوه براین به شما اجازه می دهد تا برنامه هایی را به طور مستقیم از گوگل پلی استور روی کامپیوتر خود دانلود کنید و ویندوز وسیستم عامل مک را ساپورت می کند. به نظر من، اگر شما یک کارت گرافیک خوبی روی سیستم داشته باشید، BlueStack شما را ناامید نمی کند.

 

منبع