اینترنت

معرفی و دانلود بهترین برنامه های رایگان ساخت رزومه زیبا و حرفه ای

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های رایگان ساخت رزومه

دانلود بهترین برنامه های رایگان ساخت رزومه

اولین قدم در یافتن موقعیت شغلی، داشتن یک رزومه حرفه ای است که کارفرمایان را تحت تأثیر قرار دهد. کار را با برنامه های ساخت رزومه رایگان شروع کنید. این برنامه ها به شما کمک می کنند به موقعیت شغلی بسیار خوبی برسید. در ادامه لیستی از بهترین برنامه های رایگان ساخت رزومه زیبا و حرفه ای آورده شده اند.

نکته: همچنین برای آشنایی با چگونگی به کارگیری فیلتر صورت در تیک تاک مطلب آموزش استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک را مطالعه نمایید.

 

۱.Applyya (وب)

بسیاری از برنامه های ساخت رزومه آنلاین رایگان دارای پرداخت درون برنامه ای هستند. شما می توانید یک رزومه را با watermark دانلود کنید، اما برای حذف این علامت باید هزینه بپردازید. Applyya هیچ نوع نوشته ای ندارد و می توانید با راهنمای آن یک CV مناسب بسازید.
برای آغاز کار ویرایشگر را باز کنید و زمینه هایی که لازم است را پر کنید مانند نام ، موقعیت ، اطلاعات شخصی ، تجربه قبلی ، مدارک تحصیلی و مهارت ها. Applyya هم چنین یک فیلد برای پروفایل دارد ، جایی که می توانید تصویر خودتان اضافه کنید و مسئولیت ها و مهارت های فعلی یا اهداف کلی خود را توصیف کنید. این یک معرفی خوب برای فرد استخدام کننده است.

علاوه بر این می توانید هر بخش را اضافه یا حذف کنید ، یک رنگ پایه را برای رزومه انتخاب کنید ، و قلم های سفارشی و اندازه فونت ها را نیز تنظیم کنید. Applyya سه الگوی انتخاب را برای شما فراهم می کند که همگی مدرن و حرفه ای به نظر می رسند. در حالی که رزومه را ویرایش می کنید ، پیش نمایش پرونده را هم می توانید مشاهده کنید ، و پس از اتمام کار ، رزومه را به صورت PDF دانلود کنید.

 

۲. Resume Builder (وب)

Resume Builder ابزاری عالی برای کسانی است که تجربه زیادی در زمینه نوشتن یا قالب بندی یک رزومه ندارند. این برنامه چهار قالب رایگان (حداقل ، ظریف ، مدرن ، جدول زمانی) برای انواع مختلف مشاغل ارائه می دهد و شما را در روند تنظیم CV راهنمایی می کند.

نکته مهم، این است که Resume Builder از معدود برنامه های رایگان است که در آن می توانید جزئیات مربوط به مشخصات LinkedIn خود را وارد کنید. سپس می توانید قالب را ویرایش کنید و بخش های خاصی را اضافه یا حذف کنید.

برای هر بخش، برنامه شما را وارد کرده است که چند جزئیات را در جعبه ها وارد کرده و متن نمونه را نیز برای شما نشان می دهد که باید در توضیحات اصلی به چه چیزی بنویسید. اگر پیش از این یک CV ننوشتید، فقط تلاش خود را بکنید تا متن نمونه را با دستاوردهای خود دوباره به زبان بیاورید.

برای استفاده از خدمات نیازی به ثبت نام ندارید و می توانید رزومه را به صورت PDF بارگیری کنید. هم چنین می توانید تم ها را در هر زمان تغییر دهید ، بنابراین هر چهار قالب را امتحان کنید.

 

۳.Hiration (وب)

هنگامی که شما در حال نوشتن یک CV برای یک نوع کار هستید، این برنامه به شما کمک می کند ببینید چگونه افراد موفق دیگر در آن صنعت رزومه های خود را تهیه کرده اند. Hiration دارای یک بانک اطلاعاتی بزرگ از نمونه های CV به همراه قالب هایی برای قرار دادن آنها است.

هر چند تنها دو طرح رایگان و چهار رزومه رایگان از پیش تنظیم شده برای همکار بازاریابی، رئیس فروش، مدیر زنجیره تأمین و معلم مدرسه راهنمایی وجود دارد. بقیه قالب های پریمیوم هستند که به هزینه نیاز دارند ، اما هنوز هم می توانید محتوای آنها را به صورت رایگان مشاهده کنید. حتی می توانید آن را ویرایش یا کپی کنید.

اگر نمی خواهید هزینه بپردازید ، می توانید به این CV ایده آل نگاه کنید و شروع به تهیه رزومه شخصی خود در سازنده رزومه رایگان Hiration نمایید. زمینه ها را به صورت دستی اضافه کرده و آنها را با جزئیات مربوط به خود پر کنید تا یک رزومه با نام تجاری جدید ایجاد شود ، و سپس فایل PDF را دانلود کنید.

 

۴.  EnhanCV’s AI Resume Generator (وب)

EnhanCV جزء بهترین برنامه ها و سایت های ساخت رزومه از طریق اینترنت است. توسعه دهندگان اکنون بسته به نوع کار خود ، یک دستیار هوش مصنوعی را برای تولید نمونه CV برای شما ایجاد کرده اند که یک لیست طولانی از نقش های شغلی متنوع است ، از جمله حسابداری ، متصدی بار ، صندوق دار ، تعمیر و نگهداری ، مکانیک ، معلم ، مدیر فروش ، مهندسی و موارد دیگر. کافی است نام خود را اضافه کنید ، صنعت را انتخاب کنید ، و هوش مصنوعی هر بار یک رزومه جدید ایجاد می کند. سپس می توانید از آن به عنوان یک الگوی برای جایگزین کردن دستاوردهای خود استفاده کنید.

توصیه می شود که چندین بار از این رزومه های تولید شده توسط هوش مصنوعی را تولید کنید و به اولین مورد تولید شده آن ها اکتفا نکنید. در حقیقت ، آن را در زبانه های مختلف باز کنید و چند مورد از آن ها را با نام های مختلف ایجاد کنید. ترکیب خوبی از آن چه در CV برای صنعت شما مهم است ، و هم چنین نمونه هایی از چگونگی بیان بهتر تجربیات خود را مشاهده خواهید کرد.

EnhanCV یکی از آن ابزارهایی است که علامت پاورقی را اضافه می کند، و برای حذف آن باید هزینه پرداخت کنید. اما این تولید کننده رزومه هوش مصنوعی ممکن است تقویت کننده CV شما برای کسب یک شغل باشد و در نتیجه ارزشمند محسوب شود.

 

۵. CV Bot (وب)

اگر به دنبال ساختن CV در تلفن هوشمند هستید ، پیشنهاد می کنیم CV Bot را امتحان کنید. شاید تلفیق رزومه کاری خود با صحبت کردن با چت بات کمی عجیب به نظر برسد ، اما هنگام انجام این کار از طریق تلفن ، بسیار شگفت آور است.ثبت نام برای استفاده از CV Bot چند دقیقه طول می کشد ، بنابراین ابتدا این روش را طی کنید. سپس ربات سؤالاتی را برای شما ایجاد می کند که زمینه های مختلف یک CV را پر می کند. سوالات مرحله به مرحله به شما امکان می دهد رزومه را بجای نشان دادن تصویر کامل از قبل ، یک چیز را بطور همزمان بسازید. به علاوه ، در یک صفحه نمایش تلفن همراه ، نوشتن کلمات کمتر برای توصیف خود، طبیعی است که باعث می شود یک رزومه موجزتر شود. استخدام کنندگان از قدردانی قدردانی می کنند.

ربات با پر کردن تمام نقش های مربوط به یک رزومه استاندارد، رزومه شما را می سازد و حتی در صورت تمایل به شما امکان می دهد بخش های دلخواه را اضافه کنید. پس از اتمام کار ، می توانید CV را در قالب های مختلف پیش نمایش دهید. یکی را که دوست دارید انتخاب کنید و آن را دانلود کنید. نسخه رایگان به شما امکان می دهد تا پنج بار CV رایگان در هر ماه را دانلود کنید.

 

منبع