اینترنتکامپیوتر

آموزش روش های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

روش های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم

روش های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم

اگر بیشتر مواقع با کروم کار می‌کنید شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا می‌توانم مستقیما از طریق این مرورگر فیلم‌های یوتیوب را دانلود کنم؟ یا می‌شود برای دانلود ویدئوهای یوتیوب از افزونه خاصی استفاده کنم؟ خیلی از کاربرهای یوتیوب که از کروم برای پخش ویدئو استریم‌ها استفاده می‌کنند هم مایلند مستقیما ویدئوهای یوتیوب را از کروم دانلود کند. این کار سخت نیست! در این مقاله به شما ۱۰ تا از بهترین برنامه‌های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم را معرفی خواهیم کرد.

هیچ افزونه ای برای گوگل کروم وجود ندارد که بتوانید با آن از یوتیوب ویدیو دانلود کنید (از این بابت مطمئن باشید!). اما در اینجا یک روش آنلاین دانلود از یوتیوب و ۳ نرم افزار که روی سیستم می توانید نصب کنید معرفی می کنیم با این روشها می توانید از یوتیوب دانلود کنید.

شما می توانید برای آشنایی با ایجاد فضای امن برای کودکان در یوتیوب مبحث آموزش روش های فعال‌ سازی محدودیت سنی در یوتیوب را مطالعه نمایید.

 

تنها راه برای دانلود از یوتیوب در کروم

تنها راه موجود این است که جدیدترین نسخه اینترنت دانلود منجر را دانلود کنید (از اینجا) و بعد از نصب، اجازه بدهید افزونه آن روی گوگل کروم نصب شود (یک پیام در قسمت بالا سمت راست کروم برای فعال کردن افزونه آن نمایش داده می شود). سپس کروم را ببندید و وارد یوتیوب شوید. هر زمان ویدیویی را پخش می کنید علامت IDM برای دانلود آن ویدیو در کروم نمایش داده می شود.

 

روش دانلود فیلم از یوتیوب توسط دانلود منیجر IDM

تنها ضعف این روش این است که با به روز شدن گوگل کروم شما، باید اینترنت دانلود منجر را هم آپدیت کنید.

 

روش دانلود آنلاین (پیشنهاد ما)

۱- برای دانلود در این روش ابتدا وارد یوتیوب شده و روی ویدئوی دلخواه خود کلیک و بعد از اینکه فیلم شروع به نمایش کرد Copy video URL at current time را انتخاب کنید.

روش های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم

کپی کردن URL ویدیو در یوتیوب

۲- روی این لینک کلیک کنید.

۳- لینک ویدئوی مورد نظر را در قسمت مشخص شده Paste (کنترل+v) کرده و Download را انتخاب کنید.

روش های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم

۴- فرمتهای که برای شما نمایش داده شده یکی را انتخاب و گزینه Download را انتخاب کنید.
۵- در مرورگر شما به نمایش در می آید سپس با کلیک راست کردن روی ویدئو، Save video as را انتخاب کنید.
۶- پنجره باز شده که مربوط به ذخیره ویدئو می باشد مسیر دانلود را مشخص کنید و گزینه save را بزنید.

روش های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم

 

روش دانلود با افزونه فایرفاکس موزیلا

برنامه های کوچکی وجود دارد به نام Extension یا Add-On یا افزونه که توسط آنها امکانات ویژه ای به مرورگر اینترنت افزوده می شود. بهترین این افزونه ها آنهایی هستند که امکان دانلود ویدئو و صدا را از وب سایتها آسان میکنند. مانند افزونه Video Downloader professional که برای مرورگر فایرفاکس وجود دارند.

برای دانلود این افزونه از مرورگرهای مربوطه وارد لینک های بالا شوید و روی گزینه Add to FireFox کلیک کرده و سپس Add را بزنید تا افزونه نصب گردد. آیکون اضافه شده در گوشه بالای مرورگر نشان همین افزونه می باشد.

حال یک ویدئو را از وب سایت یوتیوب پخش و روی آیکون مربوط به افزونه کلیک کنید. لینک دانلود ویدئو همراه با کیفیت های مختلف برای شما نمایش داده می شود که با انتخاب هر کدام میتوانید ویدئوی مربوطه را دانلود کنید.

روش های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم

روش نصب نرم افزار ویندوز: تنها ۳ برنامه ای که واقعا کار می کنند

 

۱. YTD Video Downloader

با این برنامه می‌توانید هر ویدئویی که می‌خواهید را در رابط کاربری جستجو کنید یا حتی یک URL را وارد کنید تا دانلود آغاز شود. ویدئوها به صورت MP4 و FVL روی دسکتاپتان دانلود خواهد شد. این برنامه علاوه بر یوتیوب، روی Vimeo و Blip TV هم کار می‌کند. YTD Video Downloader روی بسیاری از سایت‌های ویدئویی پخش فیلم بدون نقص به کارش ادامه می‌دهد.

روش های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم

 

۲. Free YouTube Downloader

Free YouTube Downloader یک برنامه کوچک اما کاملا کارآمد است. این اپلیکیشن شما را در دانلود ویدئوهایی که دوست دارید معطل نمی‌کند و طراحی ساده‌ای دارد. امکانات زیادی ندارد اما کار شما را تا حد نیاز راه می‌اندازد. ویدئوهای دانلود شده کیفیت اصلی‌شان را حفظ می‌کنند و کار با این برنامه آسان است.

روش های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم

 

۳. Kastor All Video Downloader

Kastor All Video Downloader نرم‌افزاری است که امکان دانلود ویدئو از یوتیوب، Vimeo، Dailymotion و وبسایت‌های پخش ویدئو را فراهم می‌کند. شما می‌توانید URL ویدئوی دلخواهتان را وارد کنید. این برنامه تمام جستجوها را فیلتر کرده و مثل یوتیوب پیش‌نمایشی از ویدئوها را در نتایج جستجو نشان می‌دهد.

روش های دانلود از یوتیوب با گوگل کروم

در بین تمام این برنامه‌ها، به نظر می‌رسد iTube YouTube Downloader for Chrome بهترین گزینه است و نقطه ضعف خاصی ندارد. با این اوصاف چرا وقتتان را صرف کار با برنامه‌های دیگری کنید که هر کدام ایرادات خاص خودشان را دارند. پس برای دانلود این برنامه وقت را تلف نکنید!

 

منبع