اینترنتموبایل

آموزش حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۳ دیدگاه ارسال شده است

حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید

آموزش ۱۱ روش حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید

اینستاگرام جزو برنامه های پرطرفدار می باشد. اگر هنگام نصب این برنامه با مشکل رو به رو شوید، قطعا به دنبال راه حل سریعی برای رفع آن خواهید بود. معمولا این مشکل ها با ارور کد های مختلفی نمایش داده می شوند. برخی از کاربران هنگام نصب اینستاگرام در اندروید، با مشکل رو به رو می شوند. هر چند بار که اقدام به نصب برنامه کنید، با ارور Instagram can’t be installed مواجه می شوید. این مشکلات ممکن است در هنگام بروزرسانی نیز بروز کنند. در این مبحث به حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید می پردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای آشنایی با چگونگی حل مشکل زوم شدن عکس در اینستاگرام، مبحث آموزش حل مشکل زوم شدن عکس در پست و استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

ریستارت کردن گوشی برای رفع مشکل نصب نشدن اینستاگرام

گاهی مشکلات نرم افزاری سطحی باعث بروز مشکل نصب اینستاگرام می شوند. این مشکلات نرم افزاری با یک ریستارت ساده نیز رفع می شوند. به همین منظور در اولین قدم کافیست تا گوشی خود را خاموش و روشن کرده تا شاید مشکل رفع شود. بعد از خاموش کردن گوشی ۱۰ ثانیه صبر کرده و مجدد آن را روشن کنید.

حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید

بررسی اینترنت برای حل مشکل عدم نصب اینستاگرام

برخی از کاربران عنوان کرده اند که این مشکل به دلیل کند بودن یا مشکل داشتن اینترنت نیز رخ می دهد. بنابراین برای اطمینان از این موضوع، اگر از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید، مشکل را با اینترنت ثابت نیز امتحان کنید و یا عکس این کار را انجام دهید. سپس سعی کنید تا به شبکه پرسرعت و با پوشش مناسب وصل شوید.

 

رفع مشکل در نصب اینستاگرام با حذف کش و دیتای Google Play Store و Google Play Service

وجود داده های معیوب در حافظه کش و یا دیتا Google Play Store و Google Play Service نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود. بنابراین با کمک مطلب آموزش حذف کش و دیتا برنامه در اندروید، اقدام به حذف این قسمت از حافظه برای Google Play Store، Google Play Service و Google Service Framework کنید.

حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید

 

رفع مشکل نصب اینستاگرام در گوشی هواوی و.. با حذف و اضافه کردن اکانت گوگل

وارد تنظیمات گوشی خود شده و به قسمت  Accounts >> Google بروید. سپس با زدن دکمه Remove اکانت گوگل مورد استفاده خود را از دستگاه حذف کنید. گوشی را ریستارت کرده و مجدد اکانت خود را اضافه کنید. حال مشکل را تست کنید.

حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید

 

بررسی Google Play Store

برای رفع مشکلات Google Play Store، اقدام به آپدیت این برنامه کنید. اما اگر این مشکل بعد از آپدیت گوگل پلی رخ داده است، باید آخرین آپدیت را حذف کنید. برای این کار به تنیظمات گوشی و قسمت apps >> Google Play Store >> Uninstall Updates رفته و آپدیت این برنامه را حذف کنید. مشکل را تست کنید.

حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید

 

روش رفع مشکل نصب اینستاگرام در اندروید

به خصوص اگر اینستاگرام را از منابع دیگری دانلود می کنید، دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

  1. به تنظیمات گوشی رفته و روی security تاچ کنید.
  2. حال گزینه Unknown Sources را پیدا کنید.
  3. گزینه Unknown source را فعال یا Enable کنید.

حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید

اکنون مجدد اقدام به نصب برنامه کنید.

 

رفع مشکل نصب اینستاگرام با دانلود از منابع دیگر

اگر با روش های ذکر شده مشکل رفع نشد، اقدام به دانلود فایل نصب برنامه از سایت های معتبر و مرجع مانند Apkmirror, Apkhere, AndroidDrawer بکنید. کافیست تا آخرین نسخه برنامه را بسته به سیستم عامل اندروید خود از این سایت ها دانلود کرده و اقدام به نصب آن ها کنید.

 

آزادسازی حافظه برای رفع مشکل نصب نشدن اینستاگرام

کمبود حافظه مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد می کند. اگر حافظه کمی در اختیار دارید، اقدام به افزایش فضای خالی خود کنید. برنامه ها برای نصب و اجرا به فضای کافی در گوشی شما نیاز دارند.

 

خارج کردن مموری برای رفع مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید

اگر از مموری کارت در دستگاه خود استفاده می کنید، ممکن است حافظه جانبی شما دچار مشکل شده و باعث بروز خطا شود. به همین دلیل کارت مموری خود ار دستگاه خارج کرده و مشکل را مجدد تست کنید. برای این کار در تنظیمات گوشی وارد قسمت Storage شده و روی Unmount SD Card تپ کنید و سپس رم را خارج کنید.

حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید

 

انتخاب محل نصب برای رفع مشکل خطای تجزیه در نصب اینستاگرام

اگر قادر هستید تا محل نصب را انتخاب کنید، حتما برنامه را روی حافظه داخلی نصب کنید. برخی از برنامه ها برای نصب و اجرای صحیح، حتما باید روی حافظه داخلی قرار گیرند.

 

چرا اینستاگرام روی گوشی نصب نمیشود؟ وجود مشکلات سخت افزاری

برنامه های دیگری را هم امتحان کنید. اگر به طور کلی نمی توانید هیچ برنامه ای نصب کنید، ممکن است حافظه دستگاه شما آسیب دیده باشد. در این موارد برای بررسی بیشتر باید گوشی خود را به تکنسین های تعمیر متخصص بسپارید.

 

منبع

۳ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. Pejman گفت:
    گوگل پلی کار نمیکند
  2. Pejman گفت:
    لطفا نصب واتساپ و اینستاگرام انجام شود.