شبکه های اجتماعی

آموزش روش های حل مشکل تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

حل مشکل تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون

حل مشکل تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون

تیک تاک (TikTok) به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی با کاربران زیادی تبدیل شده است. در این برنامه می توانید ویدیو های کوتاهی با ویژگی های خاص ضبط کرده و به اشتراک بگذارید. با این حال برخی از کاربران برای استفاده از این برنامه دچار مشکلاتی می شوند. امروز ما قصد داریم تا روش های حل مشکل تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون را بررسی کنیم.

برای استفاده از اپلیکشن تیک تاک باید اقدام به ساخت اکانت و حساب کاربری کنید. اما کاربران ایرانی در همین اولین قدم ممکن است دچار مشکل شوند. علاوه بر آن در قسمت های دیگر برنامه نیز ممکن است مشکلاتی رخ دهد که آن ها را بررسی خواهیم کرد.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه تیک تاک را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

همچنین برای آگاهی از روش های حل متصل نشدن برنامه تیک تاک به اینترنت مطلب آموزش روش های حل مشکل No Network Connection در TikTok را مطالعه نمایید.

 

رفع مشکل ثبت نام در تیک تاک (حل مشکل تیک توک)

متاسفانه این برنامه برای ایران تحریم شده است و با آیپی ایران قادر به ثبت نام نخواهید بود. به همین جهت رفع مشکل ثبت نام تیک تاک، باید از ابزار های تغییر دهنده آیپی استفاده کرده و IP خود را به کشور های دیگر تغییر دهید.

 

رفع مشکل برنامه تیک تاک

بستن برنامه کار ساده ای به نظر می رسد ولی می تواند مشکلات مختلف را رفع کند. به طور کامل برنامه را ببندید و مجدد آن را باز کنید.

حل مشکل تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون

 

ریستارت کردن گوشی برای رفع مشکل باز نشدن تیک تاک

گوشی خود را خاموش کنید. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه مجدد گوشی را روشن کنید. با این کار مشکلات کوچک نرم افزاری در گوشی یا برنامه رفع می شوند.

حل مشکل تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون

 

رفع مشکل نرم افزار تیک تاک با بررسی اتصال اینترنت

فراموش نکنید که تیک تاک به اتصال مناسب اینترنت نیاز دارد. در صورتی که نمی توانید از برنامه استفاده کنید و مشکل ورود به تیک تاک دارید، ممکن است اینترنت شما دچار مشکل شده باشد. برای بررسی وای فای به Settings ⇒ Wi-Fi رفته و مطمئن شوید که به شبکه درست متصل شده اید.

حل مشکل تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون

همینطور با مراجعه به تنظیمات و قسمت Cellular می توانید وضعیت اینترنت سیم کارت را چک کنید. مطمئن شوید که Cellular Data فعال است.

حل مشکل تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون

جهت اطمینان با مرورگر خود اتصال به اینرتنت را چک کنید.

 

مطمئن شدن از سلامت سرور برای حل مشکل اپ تیک تاک

گاهی ممکن است سرور های تیک تاک دچار مشکل شوند. در این صورت برنامه برای همه یا قسمتی از کاربران غیر فعال می شود. می توانید در شبکه های اجتماعی مانند توییتر از وضعیت سرور تیک تاک مطمئن شوید.

 

رفع مشکل کار نکردن برنامه تیک تاک

در صورتی که برنامه کار نمی کند، بهتر است حافظه کش و دیتا برنامه را حذف کنید. ما قبلا در انزل وب روش پاک کردن حافظه Cache و دیتا برنامه را به شما آموزش داده ایم.

همینطور برای آشنایی با سرویس های جایگزین اینستاگرام، مطالعه مطلب ۱۴ تا از بهترین برنامه های جایگزین اینستاگرام برای شما کاربردی خواهد بود.

 

رفع مشکل تیک تاک

برای رفع مشکل TikTok به تنظیمات گوشی اندروید خود بروید و وارد قسمت Apps/Apps Manager شوید. سپس گزینه All Apps را فعال کنید. روی منو (سه نقطه) تپ کرده و گزینه Reset App Preferences را بزنید.

 

مشکل ثبت نام در تیک توک، مشکل ارور اینترنت

به تنظیمات گوشی اندروید خود بروید و وارد قسمت Apps/Apps Manager شوید. برنامه Musical.ly را انتخاب کرده و در زیر قسمت Permissions باید تمامی مجوز ها را برای برنامه فعال کنید و روی Done تپ کنید.

 

مشکل لوگین کردن در برنامه موزیکالی تیک توک

برخی از مشکلات در این زمینه، مربوط به اشتباه وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می باشد. مطمئن شوید که موارد خواسته شده را به دقت وارد می کنید. (به _ و.. هم توجه داشته باشید)

اگر همچنان مشکل شما رفع نشد، در تنظیمات گوشی حافظه کش برنامه Google Services را حذف کرده و گوشی را ریستارت کنید. سپس مجدد اقدام به بررسی مشکل کنید.

 

مشکل دوربین در تیک تاک (مشکل جدید تیک تاک)

برای رفع مشکل دوربین، اقدام به خاموش کردن هر نوع حالت ضبط یا افکت کنید. ویدیو خود را به صورت ساده ضبط کنید و بعد از تولید، فیلتر و.. را به آن اضافه کنید.

 

خطای Stopped، Not Responding و Force Closes تیک تاک

ابتدا یک بار دستگاه خود را خاموش و روشن کنید. برنامه را هم به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید. اگر مشکل رفع نشد، راه حل های زیر را دنبال کنید.

۱. نوار نوتیفیکیشن اندروید را پایین بکشید. روی آیکن User در سمت راست کلیک کرده و و حالت Guest را انتخاب کنید.

۲. برنامه TikTok Musical.ly را دانلود و نصب کنید. سپس تست کنید که برنامه اجرا می شود یا نه؟ در صورت عدم اجرا، احتمالا برنامه در گوشی نصب کرده اید که با تیک تاک مشکل دارد و باید حذف شود.

۳. این برنامه به میزان RAM زیادی نیاز دارد. مطمئن شوید که حافظه رم شما کافی است و اقدام به خالی کردن فضای آن با بستن برنامه ها کنید.

 

نشان ندادن فالور و لایک ها در تیک تاک

این مشکل عمدتا به دلیل آپدیت شدن سرور های تیک تاک است. بهتر است چند ساعت صبر کرده و مشکل را مجدد بررسی کنید. در صورت ادامه این مسئله، از نسخه Lite برنامه استفاده کنید که ممکن است مشکل شما را رفع کند.

 

حذف و نصب برنامه برای رفع مشکل برنامه تیک تاک

اگر همچنان مشکل نرم افزار تیک تاک شما رفع نشده است، به عنوان راه حل نهایی برنامه را به صورت کامل از گوشی خود حذف کنید.

حل مشکل تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون
سپس آخرین نسخه را از اپ استور ها مجدد دانلود و نصب کنید.

 

منبع

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید