کامپیوتر

آموزش روش های حل مشکل ارور لایسنس ویندوز ۱۰ – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش روش های حل مشکل ارور لایسنس ویندوز 10

۲ روش ساده رفع مشکل لایسنس ویندوز ۱۰

اگر کاربر ویندوز هستید حتما در طول عمر زندگی تان یک بار ارور بالا (your windows license will expire soon) را مشاهده کرده اید. در این مطلب ۲ روش برای حل مشکل لایسنس ویندوز ۱۰ به شما آموزش می دهیم که روش اول، مشکل تان را در ۶۰ ثانیه حل می کند!

نکته: شما می توانید برای آشنایی با برنامه های ترکیب دو یا چند عکس با هم روی گوشی و ویندوز مبحث آموزش کلاژ و ترکیب دو یا چند عکس روی گوشی اندروید، آیفون و کامپیوتر را مطالعه نمایید.

 

چرا این ارور نمایش داده می شود؟

اگر در ایران ساکن هستید و ویندوز شما اورجینال نیست (ویندوزهای اورجینال معمولا همراه با لپتاپ ارائه می شوند- کدام ویندوز اورجینال است؟) احتمالا ویندوز کرکی شما زمان کرکش به اتمام رسیده و مجددا باید لایسنس را فعال کنید.

ضمنا اگر قبلا ویندوز را کرک کرده اید و اخیرا آن را اپدیت کردید، احتمالا در آپدیت، مایکروسافت متوجه تقلبی بودن لایسنس شما شده است و این پیغام را نمایش می دهد.

 

روش ۱: حل مشکل در ۱ دقیقه!

برای حل مشکل وارد این صفحه شوید و فعال ساز ویندوز را دانلود کنید(ما فعال ساز ویندوز و آفیس KMSAuto Lite 1.5.7 را پیشنهاد می کنیم). حالا قبل از اینکه آن را اکسترکت کنید باید آنتی ویروس خود ویندوز را غیرفعال کنید. ابتدا پایین سمت راست روی گزینه Windows security کلیک کنید تا پنجره آنتی ویروس باز شود. یا اینکه پایین سمت چپ روی علامت جستجو کلیک کنید و عبارت Windows security را جستجو و آن را باز کنید.

حالا به ترتیب تصاویر زیر پیش بروید:

آموزش روش های حل مشکل ارور لایسنس ویندوز 10

آموزش روش های حل مشکل ارور لایسنس ویندوز 10

آموزش روش های حل مشکل ارور لایسنس ویندوز 10

حالا فایلی که دانلود کرده اید را اکسترکت کنید (پسورد آن soft98.ir است). برای باز کردن آن باید برنامه Winrar روی سیستم نصب باشد اگر ندارید از اینجا دانلود کنید.

حالا بسته به نوع سیستم شما که ۳۲ بیت یا ۶۴ بیت است (اگر رم سیستم ۴ و بالاتر است روی گزینه ۶۴ بیتی کلیک کنید-روش پیدا کردن ۶۴ یا ۳۲ بودن سیستم در اینجا) روی فایل مدنظر کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را کلیک کنید:

آموزش روش های حل مشکل ارور لایسنس ویندوز 10

بعد از باز شدن پنجره، دو بار روی گزینه زیر کلیک کنید تا برنامه شروع به فعال کردن لایسنس شما کند.

آموزش روش های حل مشکل ارور لایسنس ویندوز 10

حدود یک دقیقه طول میکشد تا یک پیغام سبز رنگ با عنوان Windows successfully activated در قسمت سیاه رنگ عکس بالا نمایش داده شود. و حالا پنجره را ببندید و سیستم را ریستارت کنید.

به همین راحتی! مشکل حل شد. ضمنا اگر این روش به احتمال یک درصد جواب نداد، در همان صفحه سایت سافت ۹۸، کرک اول را دانلود و امتحان کنید.

این پیغام تا یک سال دیگر برای شما نمایش داده نمی شود و ویندوز فعال شده است!

 

روش ۲: با از کار انداختن سرویس ویندوز

ابتدا دکمه ویندوز (روی کیبورد یک دکمه هست که علامت ویندوز روی آن می باشد) و دکمه R را همزمان فشار دهید، عبارت services.msc را داخل آن وارد کنید و حالا اینتر بزنید. پنجره ای مشابه پنجره زیر باز می شود:

آموزش روش های حل مشکل ارور لایسنس ویندوز 10

پنجره سرویس های ویندوز باز می شود. حالا در این لیست دنبال گزینه Windows License Manager Service بگردید. بعد از پیدا کردن روی آن کلیک راست کنید و گزینه Properties را بزنید. پنجره زیر نمایش داده می شود. مطابق تصویر، این سرویس را از کار بیندازید تا مشکل حل شود:

آموزش روش های حل مشکل ارور لایسنس ویندوز 10

سیستم را ریستارت کنید. همین!

ویندوز بعد از به روزرسانی ها دچار ارور لایسنس می شود و بهتر است در همین پنجره آپدیت ویندوز را نیز ببندید مانند تصویر زیر:

آموزش روش های حل مشکل ارور لایسنس ویندوز 10

با روش های بالا حل شدن مشکل ارور لایسنس ویندوز حتمی است اما اگر باز هم مشکلی داشتید حتما در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید خوشحال خواهیم شد کمک کنیم اگر در توانمان باشد.

 

منبع