اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حذف نام کاربری اینستاگرام خود از عکس تگ شده

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف نام کاربری اینستاگرام خود از عکس تگ شده

آموزش حذف نام کاربری اینستاگرام خود از عکس تگ شده

در این مبحث به آموزش حذف نام کاربری اینستاگرام خود از عکس تگ شده ایم خواهیم پرداخت. این روش کاملا ساده است و روش های این کار در سیستم عامل های Android و iPhone کاملا مشابه است، پس بیایید شروع کنیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی ایجاد سوال در استوری اینستاگرام، مبحث آموزش ایجاد سوال در استوری اینستاگرام و نحوه مشاهده پاسخ ها را مطالعه نمایید.

 

حذف کردن خود، از یک پستی که بر روی آن تگ شده اید

در ابتدا عکسی را که می خواهید بخش تگ شده اسم خود را مخفی یا حذف کنید، پیدا کنید. اگر این عکس به تازگی پست شده باشد، شما می توانید به سادگی در صفحه اصلی اینستاگرام خود عکس را با کمی گشتن، پیدا کنید. همچنین می توانید به صفحه نمایه خود بروید و روی نماد عکس های شما در زیر بیوگرافی خود ضربه بزنید تا به سرعت تمام عکس هایی که در آن تگ شده اید ( چه شناخته شده و ناشناخته ) را ببینید و هم تصویر را از آنجا انتخاب کنید.

با باز شدن تصویر، یک بار دیگر بر روی آن عکس ضربه بزنید تا تمامی کسانی که تگ شده اند، مشخص شوند، سپس نام کاربری خود را برای باز کردن یک منو انتخاب کنید. در پنجره انتخاب، دو گزینه وجود دارد که یکی برای حذف کردن نام شما است و دیگری برای مخفی کردن نام کاربری شما است. این گزینه ها به ترتیب “Remove Me From Post” یا “حذف من از پست” و “Hide From Profile” یا “پنهان کردن از نمایه” ، هستند.

حذف نام کاربری اینستاگرام خود از عکس تگ شده

 

چگونه نام کاربری اینستاگرام خود را از عکسی که روی آن تگ شدیم، حذف کنیم

برای اینکه نام کاربری خود را حذف کنید، به راحتی می توانید گزینه ” Remove Me From Post” یا ” حذف من از پست” را انتخاب کنید تا اسم و نام کاربری شما به راحتی از روی عکس برداشته شود. بعد از حذف زمانی که شما و یا دیگران بر روی عکس ضربه بزنند، دیگر کسی اسم و نام کاربری شما را نخواهد دید.

اگر فقط خواستید که نام کاربری خود را از دید دیگران پنهان کنید، گزینه ” Hide from My Profile” یا ” پنهان کردن از نمایه” را انتخاب کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، صفحه اینستاگرام شما از دید دیگران پنهان می ماند. زمانی که دیگران بر روی عکس ضربه بزنند، نام کاربری شما را خواهند دید، اما پیج شما از دید آن افراد پنهان می ماند. در واقع نام کاربری شما هم چنان بر روی عکس می ماند.

 

منبع