شبکه های اجتماعیکلاب هاوس

آموزش روش های حذف سخنران ها در روم های کلاب هاوس – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش روش های حذف سخنران ها در روم های کلاب هاوس

چگونگی بی صدا کردن سخنران ها در روم های کلاب هاوس

اپلیکیشن نوپای کلاب هاوس بر پایه صوت است و افراد در آن به صورت زنده و آنلاین در روم های مختلف درباره موضوعات مختلف با یکدیگر گفتگو می کنند. در واقع این روم ها بخش اصلی کلاب هاوس هستند که در آن افرادی به عنوان سخنران و افرادی به عنوان شنونده حضور دارند. اما گاهی اوقات ممکن است تعداد گویندگان در روم کلاب هاوس بالا برود به طوریکه بازدهی روم را پایین بیاید. درچنین مواقعی مدیر گروه می تواند تعدادی از سخنرانان را ریموو کند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه حذف سخنران ها در روم های کلاب هاوس را به شما آموزش دهیم.

آخرین نسخه برنامه کلاب هاوس را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی تبدیل یکی از اعضای روم خود به سخنران، مبحث آموزش تنظیمات سخنران در روم ها را مطالعه نمایید.

 

آموزش حذف سخنران ها در روم های کلاب هاوس

همانطور که گفتیم زمانی که تعداد سخنران در داخل روم زیاد شود، شما به عنوان صاحب و مدیر گروه می توانید افرادی که تمایل ندارید در گفتگو ها شرکت کنند را ریموو کنید. برای انجام این کار طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. پس از اجرای اپلیکیشن کلاب هاوس و ورود به روم مورد نظر، بر روی عکس پروفایل شخصی که قصد ریموو کردن او را دارید نگه داشته تا پنجره جدیدی برای شما نمایش داده شود.

آموزش روش های حذف سخنران ها در روم های کلاب هاوس

۲. در این مرحله در لیستی که برای شما نمایش داده می شود گزینه Move to audience را انتخاب کنید.

نکته: پس از انتخاب این گزینه ،شخص مورد نظرتان دیگر اجازه صحبت کردن نخواهد داشت و به عنوان شنونده در روم حضور به عمل می آورد.

نکته: همچنین به این نکته توجه داشته باشید که پس از اتمام حرف شخص مورد نظر این کار را انجام دهید تا ریموو کردن شما جنبه بی احترامی نداشته باشد.

آموزش روش های حذف سخنران ها در روم های کلاب هاوس

۳. یک راه دیگر برای جلوگیری از صحبت کردن افراد قطع موقت میکروفون آن ها می باشد که این کار بسیار آسان تر می باشد. برای انجام این کار کافیست بر روی عکس پروفایل شخص مورد نظرتان نگه دارید تا پنجره جدید برای شما نمایان شود.

۴. سپس بر روی آیکون میکرفون که در کنار تصویر پروفایل او قرار دارد کلیک نمایید.

آموزش روش های حذف سخنران ها در روم های کلاب هاوس

۵. پس از انجام این کار، آیکون میوت در کنار تصویر پروفایل شخص نمایان می شود.

نکته: به یاد داشته باشید که پس از قطع کردن میکروفون اشخاص، آن ها می توانند میکروفون خود را مجددا وصل کنند پس مدیر گروه نمی تواند به طور دائم اعضای روم را میوت کند.