اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ارسال جواب دایرکت اینستاگرام با عکس و فیلم – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش ارسال جواب دایرکت اینستاگرام با عکس و فیلم

چگونه دایرکت اینستاگرام را با عکس یا ویدیو پاسخ دهیم؟

آیا می دانید می توانید به دایرکت اینستاگرام با عکس یا فیلم پاسخ دهید؟ اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با ارسال یک تصویر یا فیلم مناسب ، همراه با عناصر تصویری که معمولاً برای Instagram Stories اختصاص دارد ، واکنش دقیق خود را نسبت به پیامی که برای شما ارسال شده نشان دهید.

ویدئویی از خندیدن خود به جای نوشتن پیام “LOL” برای ارسال مجدد دوست خود برای ارسال عکس خنده دار برای گرفتن عکس العمل طبیعی یا ارسال تصویری متناسب با روحیه ، از گالری خود ارسال کنید.

اینستاگرام همچنان برنامه خود را با ویژگی هایی که باعث سرگرمی و جذابیت آن می شود ، بسته بندی می کند ، بنابراین می توانید از تجربه خود در این برنامه بیشترین بهره را ببرید. یکی از به روزرسانی های ۲۰۲۱ آن شامل پاسخ های تصویری به پیام ها است که به شما امکان می دهد عکس را به پیام ها ارسال کنید.

اینستاگرام با افزودن ویژگی های تعاملی بیشتر به سیستم عامل خود ، برنامه اشتراک ویدیو Snapchat را به خود اختصاص می دهد که عملکردی مشابه دارد. مشابه Snapchat ، این پیام ها لزوماً به طور دائمی در دسترس نیستند. با این پاسخ های اینستاگرام ، می توانید زمان انقضاء آن ها را تنظیم کنید.

آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع مشکل تگ نشدن یک اکانت در یک پست مبحث آموزش روش های حل مشکل تگ نشدن دیگران در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونه با یک عکس یا فیلم به دایرکت اینستاگرام پاسخ دهیم

 

برای ارسال پاسخ همراه با عکس یا فیلم ، می توانید با دوربین تلفن خود چیز جدیدی ضبط کنید یا از گالری تلفن خود موردی را انتخاب کنید.

برای ارسال پاسخ بصری در پیام های خود این مراحل را دنبال کنید:

۱. در پیام های دایرکت اینستاگرام خود ، چتی را با شخصی که می خواهید به او پاسخ دهید باز کنید.

۲. برای پاسخ دادن با عکس یا فیلم ، روی نماد دوربین در پایین سمت چپ صفحه ضربه بزنید و تصویر یا فیلم خود را ضبط کنید.

۳. برای پاسخ دادن با تصویری از گالری تلفن خود ، روی نماد تصویر در پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.

۴. در پایین صفحه سه گزینه وجود دارد: View Once, Allow Replay و Keep in Chat. پاسخ به طور خودکار بر روی Allow Replay تنظیم می شود ، اما اگر نمی خواهید گیرنده پس از مشاهده پاسخ شما ، آن را دوباره پخش کند ، می توانید با ضربه زدن ساده روی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۵. برای ارسال پاسخ خود به دوستان بیشتر ، روی Send to others در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.

۶. اگر می خواهید پاسخ خود را دانلود کنید ، روی نمادی با یک پیکان رو به پایین در بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار تصویر یا فیلم شما در تلفن ذخیره می شود.

 

با پاسخ تصویری خود چه کار دیگری می توانید انجام دهید؟

آموزش ارسال جواب دایرکت اینستاگرام با عکس و فیلم

ویژگی پاسخ تصویری دایرکت اینستاگرام عملکردی مشابه Instagram Stories دارد. این شامل همه گزینه های معمول خلاقیت برای ایجاد پاسخ در شماست.

یک GIF ، موسیقی ، برچسب و موارد دیگر اضافه کنید. همانطور که هنگام آپلود استوری اینستاگرام این کار را می کنید ، با ضربه زدن روی صفحه و تایپ کردن ، متن را به سلفی خود اضافه کنید. برای دسترسی به ویژگی های بیشتر ، کافی است انگشت خود را به سمت بالا بکشید و بازی کنید.

اینستاگرام با گسترش همان عملکرد در پیام هایی که در Stories به آن عادت کرده اید ، به شما این امکان را می دهد که به طور خصوصی با دوستان و فالورهای خود درگیر شوید همان روشی که در Stories به صورت عمومی انجام می دهید.

این باعث می شود که گپ های خصوصی شما رسمیت کمتری نداشته و جذابیت بیشتری داشته باشد و به شما امکان می دهد از تجربه سازگارتر در برنامه لذت ببرید.

اینستاگرام با گسترش ویژگی های تعاملی خود به پیام های دایرکت ، صفحه دیگری را از playbook Snapchat خارج می کند.

و این اولین بار هم نیست. به هر حال Instagram Stories نسخه کپی برداری شده از Snapchat Stories است که پس از یک روز منقضی می شود.

برنامه های رسانه های اجتماعی روز به روز تعاملی تر می شوند. همانطور که برنامه های بیشتری با ویژگی های منحصر به فرد و تازه وارد بازار می شوند که کاربران شبکه های اجتماعی از آن بهره می برند ، برنامه های قدیمی تر مانند اینستاگرام چاره ای ندارند جز سازگاری و رقابت در یک سطح.

اینستاگرام با اضافه کردن ویژگی های پاسخ خصوصی خود ، به دنبال Snapchat و موارد مشابه ، این کار را انجام می دهد.

 

منبع