اینترنتموبایل

آموزش جلوگیری اشتراک گذاشتن استوری اینستاگرام در دایرکت دیگران

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

جلوگیری اشتراک گذاشتن استوری اینستاگرام

آموزش جلوگیری اشتراک گذاشتن استوری اینستاگرام در دایرکت دیگران

در اینستاگرام می توانید استوری های کاربران دیگر را از طریق دایرکت اینستاگرام، به اشتراک بگذارید. مشکل این است که هر وقت شما در پیج خود استوری قرار می دهید، هر کسی که می بیند می تواند آن را مستقیما با هر کس دیگری به اشتراک بگذارد. بنابراین کسانی که پیج شما را دنبال نکرده اند، به راحتی می توانند تمامی استوری های شما را ببینند. البته باید بگوییم که شما هیچ گاه متوجه نخواهید شد که چه کسی استوری شما را برای دیگران فرستاده است. در این مبحث به چگونگی جلوگیری اشتراک گذاشتن استوری اینستاگرام در دایرکت دیگران می پردازیم.

اگر بخواهیم جنبه مثبت را در نظر بگیریم، استوری های شما در پیام های Direct فقط به عنوان Story در دایرکت دیگران قرار دارد، بنابراین هنگامی که Story شما زمانش تمام شود، هیچ کس قادر به مشاهده آن در پیام های دایرکت نخواهد بود.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی اجرای چند اکانت اینستاگرام همزمان، مبحث آموزش اجرای چند اکانت اینستاگرام همزمان در گوشی و تبلت اندرویدی را مطالعه نمایید.

 

۱. به Privacy & Security یا حریم خصوصی و امنیت بروید

با رفتن به صفحه نمایه اینستاگرام خود در سیستم عامل های Android یا iOS کار را شروع کنید. منوی سه خط در سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید، هم اکنون شما می توانید گزینه های جانبی دیگری را مشاهده کنید. به آخر صفحه بروید و گزینه “Settings” یا “تنظیمات” را انتخاب کنید. در صفحه تنظیمات (Android) یا گزینه های (iOS) اگر سیستم عامل Android دارید، گزینه ” Privacy & Security” یا “حریم خصوصی و امنیت” را انتخاب کنید. برای کاربران iOS فقط کافی است بخش Privacy and Security را جستجو کنید.

جلوگیری اشتراک گذاشتن استوری اینستاگرام

 

۲. Story Controls یا کنترل استوری را غیرفعال کنید

فرقی ندارد که سیستم عامل شما اندروید یا ios است. اگر هر کدام از این سیستم عامل ها را دارید، در بخش ” Privacy and Security” یا “حریم خصوصی و امنیت” ، گزینه “Story Controls” را انتخاب کنید. سوییچ ” Allow Sharing ” یا ” اجازه اشتراک گذاری “در اینجاوجود خواهد داشت، بنابراین کافی است آن را تغییر دهید تا اشتراک گذاری به عنوان پیام غیرفعال شود.

جلوگیری اشتراک گذاشتن استوری اینستاگرام

زمانی که گزینه اشتراک گذاری برای پیام های مستقیم غیرفعال است، دکمه مستقیم در سمت راست پایین هر یک از داستان های شما برای بینندگان ناپدید می شود. بنابراین اکنون می توانید آرام باشید. زیرا شما می دانید که تنها کسانی که شما را دنبال کرده اند، می توانند استوری های شما (در صورت عمومی بودن پیج) را ببینند. در عکس زیر می توانید تفاوت بین یک حساب کاربری را که به اشتراک گذاری استوری از طریق پیام ها (سمت چپ) و یک حساب کاربری (درست) که اجازه نمی دهد را مشاهده کنید.

علاوه بر این، شما حتی می توانید با خاموش کردن Allow Replies پیام ها از تنظیمات Story Controls ، کار را یک قدم جلوتر بردارید. اگر حفظ حریم خصوصی بهتر آن چیزی است که به دنبال آن هستید ، انجام این کار باعث می شود که کسی نتواند درباره استوری شما نظر داده و متنی را بنویسد.

 

منبع