برنامه اندروید

معرفی و دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید

۹ تا از جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید (امتیاز کاربران)

حتی برای آن دسته از ما که از بودن در خانه به صورت تنها لذت می بریم، در یک زمان خاص، این کار کسل کننده می شود. همه ما به تعامل اجتماعی با دیگران احتیاج داریم، اما به دست آوردن این خواسته در خانه، بسیار دشوار است. اگر احساس می کنید می خواهید با دوستانتان وقت بگذارید و اوقات خوشی را سپری کنید، باید بدانید که بازی های چند نفره رایگان برای iPhone و Android وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا از راه دور با هم ارتباط داشته باشید و بازی کنید.

ما هشت بازی مورد علاقه تلفن همراه اندروید و آیفون را برای شما در این مقاله انتخاب کرده ایم که می توانید آن ها را به صورت رایگان دانلود کرده و با دوستان خود بازی کنید. مطمئناً بازی های چند نفره عالی دیگری نیز وجود دارد، اما بسیاری از آن ها می بینیم که یا پولی هستند، یا به دلیل های متفاوتی مناسب نیستند یا برای بازی های با سرعت زیاد، بسیار پیچیده هستند. ما تمام تلاشمان را کرده ایم که بازی های بسیار جذابی را برای شما لیست کنیم. اگر بازی هایی دیگری را می شناسید که ما معرفی نکردیم، حتما در بخش نظرات برای ما آن را یادداشت کنید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی و دانلود بهترین بازی های ایرانی چند نفره و گروهی مطلب معرفی و دانلود بهترین بازی های دو یا چند نفره آنلاین فارسی اندروید را مطالعه نمایید.

 

بازی اول: بازی بوم (چتی و دو نفره)

بازی بسیار پر طرفدار بوم در ژانری می باشد که شما می توانید به صورت گروهی با دوستان خود بازی کنید و این موضوع، دلیل خوبی می تواند برای دانلود بازی باشد. بازی بوم یعنی یه بوم نقاشی که نسل جدید بازی آنلاین و سوشیاله ایرانیه و آخرین شاهکار گروه ایدک.

برای افرادی که نمی دانند این بازی چیست، این بازی بسیار ساده است. داستان اینه که اینبار شما باید یه موضوع جذاب از بین هزاران موضوعی که وجود داره رو نقاشی کنید و همبازی شما که اون سمت خط منتظره اون تصویر رو ببینه و بین حروفی که داره حدس بزنه داستان چیه و قطعا هر کس با هوش تر و خلاق تر باشه امتیاز و سکه بیشتری میگیره !

دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید

اما این همه داستان نیست ! این بازی آنلاین ، هم زمان ، و اجتماعیه ! یعنی میتونی بازی کنی با آدمای جدید آشنا بشی تو رده بندی ها خودتو بکشی بالا و البته با اونا گپ بزنی و چت کنی و کلی امکانات دیگه که مجموعه ایدک که سازنده بازی ها و برنامه های بسیار معروفی هست با بیش از یک سال تلاش برای شما پیاده سازی کرده و شما می تونید به رایگان و فقط با ۸ مگابایت نصبش کنید و لذتش رو ببرید !

بوم یک پرچمدار ایرانیه به سوی بازار جهانی که برای اولین بار برای هموطنان عزیزمون منتشر شده چون معتقدیم اونها لایق بهترین ها هستند

 

بازی دوم: بازی دور (فوق العاده پر امتیاز)

بازی به این شکل است که بازیکن ها دو به دو با هم یار شده , روبروی هم نشسته و برای هر تیم کلمه ای می آید که یکی از بازیکنان مفهوم آن را با صحبت کردن به هم تیمی اش میرساند و زمانی که هم تیمی اش آن را حدس زد نوبت تیم دیگر می شود و این روند با دور زدن و دست به دست کردن گوشی تا تمام شدن زمان بازی ادامه داده می شود.

دقت داشته باشید که این بازی پانتومیم نیست! و برای رساندن کلمه باید صحبت کنید.

دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید

در این بازی هر تیمی که خلاقیت و سرعت بیشتری در رساندن کلمات و از طرفی حافظه بهتری در به یادآوری آن ها داشته باشه، برنده بازی میشود.

قانون بازی:

  • هر چیزی می تونی بگی
  • هر کاری می تونی بکنی
  • ولی به اجزای اصلی کلمه و کلمه های هم قافیه نمیتونی اشاره کنی.

تقلب: اگه تیمی تقلب کرد یا از اجزای اصلی کلمه توی صحبتاش استفاده کرد، تیم مقابل حق داره یک دور به انتخاب خودش بازی رو رد کنه. میزان زمان طی شده شما ممکن است بسته به مهارت شما و مهارت های دوستانتان متفاوت باشد. اگر شما یا دوستانتان هنرمند هستید، این امر باعث ایجاد پویایی متفاوت در گیم پلی می شود، نسبت به اینکه اگر شما یا دوستانتان نمی توانید برای نجات جان خود نقاشی بکشید. در هر صورت، این بازی یک بازی بسیار سرگرم کننده است که به دلیل سرگرم کنندگی سریع خود، در طول سال ها هنوز هم پرطرفدار مانده است و اگر می خواهید با دوستان خود در سراسر جهان رقابت کمی داشته باشید، انتخاب خوبی است.

 

بازی سوم: بازیهای چندنفره رایگان (اپ هولدینگ-بسیار پر امتیاز)

جذابترین کالکشن بازی های چند نفره برای یک , دو , سه و حتی شش نفره ! می توانید آن را بر روی یک دستگاه (گوشی یا تبلت خود) با دوستان بازی کنید و از آن ها لذت کافی و وافی ببرید. تمامی بازی ها دارای قوانین بسیار ساده و قابل توجه می باشد که می توانید حتی به بچه کوچک توضیح دهید و با او بازی کنید!.

علاوه بر این, شما می توانید از این بازی های جالب استفاده کنید تا با آدم های غریبه آشنا شوید و یا با آدم های آشنا صمیمی تر شوید.

دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید

اگر هم دوست , زن و شوهر, برادر خواهر و حتی بچه و والدین هستید این بازی ها باعث می شوند که وقت تان را دور هم خوش بگذرونید و با هم صمیمی تر باشید ,

بازی ها مدل های زیادی دارند که می توانید آن را بر حسب عدد افراد انتخاب کنید.

اگر هم یه وقت تنها بودید , اصلا غصه نخورید! می توانید مدل یک نفره را انتخاب کنید و برای مبارزه بعدی با دوستان تمرین کنید!

 

بازی چهارم: بازی مافیا آنلاین

دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید

مافیا یک بازی دورهمی چندنفره است که تقابل, بین اقلیت آگاه و اکثریت ناآگاه صورت میگیرد. روند کلی بازی:

بازی بین دو تیم اصلی مافیا و شهروند (در اینجا تیم دهات) انجام میشود که اعضای مافیا همدیگر رو میشناسند, بر خلاف تیم دهات.

بازی در دو فاز شب و روز دنبال میشود. هر کس یک نقش به صورت تصادفی دریافت میکند و هر نقش کار مخصوص به خود را انجام می دهد.(بعضی نقش ها در شب و برخی در روز کار خود را انجام میدهند)

شهروندان باید با صحبت کردند یکدیگر را شناسایی کنند و اعضای مافیا را پیدا و با رای گیری از بین ببرند. البته دروغ گفتن آزاده! پس مافیا ها هم با دروغ گفتن خودشون رو شهروند جا میزنند و این وظیفه شهرونداست که بفهمن کی راست میگه و کی دروغ 🙂

 

بازی پنجم: Trivia Crack

Trivia Crack، با اشاره به Trivial Pursuit ، یک بازی جذاب چند نفره کلاسیک است که یک صفحه نمایش سرگرم کننده دارد. چرخ گردون را بچرخانید تا ببینید به کدام دسته باید پاسخ دهید. امیدوارم موضوعی به شما بیفتد که با آن آشنایی دارید! اگر اینگونه نیست، تمام تلاش خود را برای حدس زدن انجام دهید و دعا کنید که دوست شما از آن طرف سرنخی نداشته باشد. این بازی به طرز حیرت انگیزی اعتیاد آور است و راهی عالی برای نشان دادن مهارت های مسائل عمومی است.

دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید

مانند Words With Friends ، Trivia Crack بسیار موفق است که شرکت دنباله Trivia Crack 2 را ساخته است. گفته می شود، بررسی های اخیر در مقایسه با نسخه اصلی خیلی مطلوب نیست. انصافاً، برخی از داوران ناراضی از Trivia Crack اصلی نیز وجود دارند که دلیل آن، تبلیغات فراوان این بازی است. با این حال، هنگامی که به دنبال تجربه یک برنامه کاملا رایگان هستید، انتظار می رود تبلیغات آن را نیز با صبوری ببینید.

 

بازی ششم: رنتو روپولی

روپولی یا مونوپولی – Rento یک بازی تجارت آنلاین است. از اولین و تنها بازی تجارت چند نفری آنلاین در فروشگاه لذت ببرید.(با زبان فارسی)

بازی بسیار جذاب شبیه به بازی اصلی، اما با قوانین کمی متفاوت. زمین مبادله کنید، خانه بسازید، مزایده برنده شوید و از همه مهم تر خوش بگذرانید. شما قطعا از روپولی یا مونوپولی – Rento نیز خوشتان خواهد آمد.

دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید

این بازی دارای حالت چند نفری آنلاین نیز می باشد و میتوانید از راه دور با دوستان خود و همچنین در برابر بازیکن های دیگر در آدرس http://BoardGamesOnline.Net بازی کنید.

ویژگی‌ها بازی:

۱. بازی دارای ۴ حالت است

۲. آنلاین (در برابر بازیکن های آنلاین)

۳. تک نفری (در برابر ربات های بازی)

۴. بازی بلوتوثی تا ۴ نفر

۵. بازی دست جمعی (با یک دستگاه)

 

بازی هفتم: UNO

بله، بازی Uno برای iPhone و Android در دسترس است (متأسفانه، با دستگاه جانبی “Attack” ارائه نمی شود). اگر با دوستان خود تمایل به انجام یک بازی ساده و در عین حال جذاب با ورق دارید ، فقط برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید.

درست مثل بازی واقعی کارت Uno ، UNO به شما امکان می دهد قبل از اینکه شخص دیگری بتواند کل کارت های خود را رو کنید و با دوستانتان رقابت کنید. حتی روی دکمه Uno که روی صفحه قرار دارد، باید از کارت آخر استفاده کنید و به همه بفهمانید که دارای کارت آخر هستید. فقط بدانید که قبل از شروع به بازی چند نفره، باید مراحل آموزش را طی کنید، بنابراین باید چند دقیقه قبل از شروع کار، اقدام به دیدن آموزش و سپس حذف رقبا کنید.

دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید

 

بازی هشتم: Bunch Group Video Chat & Games

به نظر می رسد Bunch Group Video Chat & Games با توجه به اینکه یک برنامه رایگان است و نامی جذاب دارد، نباید آنچنان هم عالی باشد. این سرویس به شما امکان می دهد با گروه دوستان خود، مانند برنامه هایFaceTime ، WhatsApp ، Messenger و غیره، چت ویدیویی داشته باشید، علاوه بر این می توانید هم زمان با هم بازی کنید. بزرگنمایی یا Google Hangouts را فراموش کنید؛ تمام آنچه شما نیاز دارید Bunch است!

این سرویس بازی های خاص خود را برای بازی در اختیار کاربران قرار می دهد، مانند “FlappyLives” “Flappy Bird” ، اما همچنین با توسعه دهندگان برنامه برای ارائه عناوین AAA برای بازی مانند “Mario Kart Tour” همکاری می کند. “صرف نظر از انتخاب شما، شما در هنگام بازی و بعد از بازی، دوستان خود را ببینید و صدای آن ها را بشنوید. بهترین قسمت؟ نیازی به پرداخت هزینه ای نیست. برنامه کاملاً رایگان است و برای جلو رفتن در مراحل بازی دقیقاً به صفر دلار خرید درون برنامه ای نیاز دارید. شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید، اما اگر از iPhone استفاده می کنید، همیشه برای ایمن ترین روش ورود به سیستم می توانید از “ورود به سیستم با اپل” جدید استفاده کنید.

دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید

 

بازی نهم: Mario Kart Tour

ممکن است این عناوین به راحتی عناوینی که در بالا لیست کرده ایم، نباشد، اما اگر بخواهیم از Mario Kart Tour، اولین Mario Kart مبتنی بر تلفن های هوشمند صحبت نکنیم، بسیار خسته کننده خواهیم بود. به احتمال زیاد، شما فقط در یک Switch ، Wii، GameCube یا N64 یک بازی را بازی کرده اید. اکنون، این بازی در iPhone یا Android دستگاه شما در دسترس است، بنابراین شما می توانید در مقابل دوستان خود این بازی را، بازی کنید، مهم نیست که یک (یا چند) کنسول Nintendo دارید.

البته در بازی Mario Kart Tour، با این وجود، قبل از شروع بازی با دوستان خود، کمی درگیر کاری می شوید. ابتدا باید قفل یک “جام” در بازی را باز کنید، اما این به معنای بازی در چهار مسابقه به تنهایی است. بعد از آن، بازی چند نفره باز می شود و شما می توانید سایر دوستان خود را به Mario Kart Tour از راه دور دعوت کنید.

دانلود جذاب ترین بازی های چند نفره اندروید

من شخصاً هرگز پیشنهاد نسخه کامل کنسول Mario Kart را انکار نمی کنم. اما اگر به سختی می توان حساب های Switches و Nintendo Online را تهیه کرد، نسخه رایگان برنامه چیزی است که هرکسی می تواند دانلود کند و این یک روش عالی برای رفع اشکال Mario Kart است. فقط اجازه ندهید که این پوسته های آبی به شما دسترسی پیدا کنند. شخصاً، من هرگز پیشنهاد نسخه کامل کنسول Mario Kart را انکار نمی کنم. اما اگر به سختی می توانید حساب های Switches و Nintendo Online را دریافت کنید، نسخه رایگان برنامه، چیزی است که هرکسی می تواند دانلود کند و این یک روش عالی برای رفع اشکال Mario Kart است. فقط اجازه ندهید که آن پوسته های آبی به شما برسند.

 

منبع