شبکه های اجتماعیکلاب هاوس

آموزش تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس

معرفی تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس

حتما تا به امروز نام اپلیکیشن کلاب هاوس به گوشتان خورده است، اساس این اپلیکیشن بر پایه صوت است و افراد در آن به صورت زنده و آنلاین با یکدیگر گفتگو می کنند. کلاب هاوس دارای روم هایی با موضوعات متفاوت است که افراد پس از عضویت در این روم ها، درباره آن موضوع نظر می دهند و از نظرات دیگران بهره می برند. در واقع این روم ها بخش اصلی کلاب هاوس هستند و برای پیدا کردن روم ها کافیست به قسمت Hallway یا همان صفحه اصلی کلاب هاوس مراجعه کنید. در این روم ها افرادی به عنوان سخنران و افرادی به عنوان شنونده حضور دارند. ما در این مطلب قصد داریم تا آموزش تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس را به شما آموزش دهیم.

آخرین نسخه برنامه کلاب هاوس را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی غیرفعال کردن یه سخنران در کلاب هاوس مبحث آموزش روش های حذف سخنران ها در روم های کلاب هاوس را مطالعه نمایید.

 

آموزش تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس

نکته مهم و قابل توجه درمورد کلاب هاوس این است که این برنامه راهی است برای اینکه افراد با یکدیگر تعامل داشته باشند، از یکدیگر بیاموزند و ایده ها و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. کاربران کلاب هاوس برای تعامل داشتن با یکدیگر باید در این برنامه روم های خود را بسازند و می توانند به‌ عنوان صاحب روم، افراد را به‌ عنوان سخنران انتخاب کرده، آنها را ریموو کرده و یا میکروفن آنها را قطع کنند.

برای اینکه اعضای روم خود را به سخنران تبدیل کنید درخواست آنها را برای صحبت قبول کرده و یا آنها را دعوت کنید تا در روم شما صحبت کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس را به شما آموزش دهیم.

۱. هنگامی که یکی از اعضا بر روی آیکون به شکل دست کلیک کند برای شما (صاحب روم) یک پیغام می آید که از شما می خواهد تا به فرد مورد نظر اجازه صحبت کردن بدهید. برای این کار کافیست بر روی گزینه Invite as speaker کلیک نمایید، در غیر اینصورت، گزینه Dismiss را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس

۲. این پیغام پس از گذشت چند ثانیه که برای مدیران نمایش داده شد، ناپدید می شود. همچنین شما می توانید برای مشاهده لیست افرادی که برای صحبت کردن درخواست کردند، بر روی آیکون raised hand در پایین صفحه کلیک کنید.

آموزش تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس

۳. پس از انتخاب گزینه raised hand، لیستی از افرادی که قصد شرکت در گفتگو را دارند برای شما نمایش داده می شود و شما هم توانید با انتخاب آیکون میکروفن در کنار اسم آنها، درخواست آن ها را تایید کنید.

آموزش تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس

۴. زمانی که شما به عنوان مدیر گروه قصد دارید از فرد خاصی برای صحبت کردن و شرکت در گفتگو دعوت کنید باید دست خود را روی پروفایل وی نگه دارید تا پنجره جدیدی برای شما نمایش داده شود که باید از بین گزینه های موجود گزینه Invite to speak را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس

بدین ترتیب شما می توانید افراد را از شنونده به سخنران تبدیل کنید و از گفتگو با آن ها لذت ببرید و یا از نظرات آن ها بهره وری کنید .