شبکه های اجتماعیکلاب هاوس

آموزش تنظیمات بلند کردن دست در کلاب هاوس – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش تنظیمات بلند کردن دست در کلاب هاوس

معرفی تنظیمات بلند کردن دست در کلاب هاوس

کلاب هاوس پیام رسان جدیدی است که کاربران آن تنها با استفاده از صوت با یکدیگر در ارتباط هستند و درواقع همین موضوع موجب سرو صدای بسیار زیاد این اپلیکیشن شده است. در کلاب هاوس برای برقراری ارتباط با دیگران باید وارد اتاق ها یا روم های کلاب هاوس که از قبل توسط کاربران دیگر ساخته شده وارد شوید. در این روم ها افراد درباره موضوعات مختلف اظهار نظر می کنند و یا می توانند از نظرات دیگراه بهره ببرند. در این روم ها افرادی به عنوان شنونده و افرادی به عنوان سخنران قرار دارند. افراد شنونده برای تبدیل شدن به سخنران باید دست خود را به معنی اجازه گرفتن بلند کنند تا پس از تایید مدیر گروه بتوانند صحبت کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا تنظیمات بلند کردن دست در کلاب هاوس را به شما آموزش دهیم.

آخرین نسخه برنامه کلاب هاوس را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی انتخاب افراد در روم ها به عنوان سخنران، قطع میکروفن آنها و سایر امکانات مدیر روم در کلاب هاوس مبحث آموزش تنظیمات سخنران در روم های کلاب هاوس را مطالعه نمایید.

 

آموزش تنظیمات بلند کردن دست در کلاب هاوس

در این قسمت از تنظیمات روم های کلاب هاوس مدیر و صاحب گروه می تواند با تنظیم کردن تنظیمات بلند کردن دست در روم کلاب هاوس،تعیین کنند که چه کسانی مجاز به صحبت کردن در گروه هستند. برای ورود به بخش تنظیمات کلاب هاوس طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. مدیران گروه برای ایجاد تغییرات در تنظیمات روم کلاب هاوس می توانند با انتخاب گزینه Hand Raise را که در کنار آیکون Leave quietly وارد تنظیمات روم کلاب هاوس شوند.

آموزش تنظیمات بلند کردن دست در کلاب هاوس

۲. سپس در پنجره جدیدی که با نام Raised Hands برای شما باز می شود، گزینه Edit را از گوشه سمت راست انتخاب کنید.

۳. در این مرحله گزینه Off را برای خاموش کردن Raise Hand برای همه انتخاب کنید.

۴. همچنین با انتخاب گزینه Limited to followed by speakers، فقط به کسانی اجازه خواهید داد دست بلند کنند که توسط سخنرانان فالو شده‌ باشند.

آموزش تنظیمات بلند کردن دست در کلاب هاوس

نکته: با استفاده از تنظیمات این قسمت از کلاب هاوس،مدیران گروه ها می توانند روم های خود را بهتر کنترل و مدیریت کنند و همینطور مخاطبان آگاه می‌شوند که آیا اجازه دارند سوال بپرسند یا خیر.

۵. همچنین با استفاده از تنظیمات روم کلاب هاوس می توانید رنگ پوست دست در روم‌ را نیز تغییر دهید. برای انجام این کار کافیست تا دست خود را بر روی آیکون بلند کردن دست در روم نگه دارید، تا آیکون های زیر برایتان نمایش داده شوند.

آموزش تنظیمات بلند کردن دست در کلاب هاوس

۶. سپس شما می توانید آیکون دست با رنگ پوست مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا نوتیفیکیشن تغییر رنگ پوست دست در کادری سبز رنگ برای شما نشان‌ داده می‌شود.

آموزش تنظیمات بلند کردن دست در کلاب هاوس

بدین ترتیب شما به عنوان مدیر و صاحب گروه می توانید با استفاده از تنظیمات بالا، به افراد اجازه صحبت کردن و دست بلند کردن در روم های کلاب هاوس را بدهید.