اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام

آموزش تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام

یکی از مهم ترین قسمت های اینستاگرام بخش حریم خصوصی آن می باشد که یادگیری آن کار را برای کاربران آسان می سازد و آن های می توانند به راحتی امنیت حساب کاربری خود را فراهم نمایند. با استفاده از تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام، کاربران می توانند برای خود یک حریم شخصی به صورت کاملا دلخواه تنظیم کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ارسال پیام برای دوستان خود جهت حضور در اینستاگرام مبحث آموزش تنظیمات بخش دعوت کردن از دوستان در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام

۱. برای ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام ابتدا برنامه را اجرا کنید.

۲. سپس از منوی پایین صفحه وارد بخش پروفایل خود شوید.

تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام

۳. سپس آیکون سه خط در گوشه سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام

۴. سپس آیکون چرخ دنده در پایین صفحه باز شده را انتخاب کنید.

تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام

۵. پس از ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام گزینه هایی برای شما نمایان می شود که برای ورود به بخش حریم خصوصی گزینه Privacy را انتخاب کنید.

تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام آموزش تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام

تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام

تنظیمات Privacy

این بخش از تنظیمات اینستاگرام جهت حفظ امنیت اطلاعات شما می باشد و شما با استفاده از تنظیمات این بخش می توانید از اطلاعات نموده و برای خود حریم قائل شوید.

تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام شامل ده قسمت می باشد که در ادامه آن ها را خواهیم گفت:

تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام

Private Account: با فعالسازی این گزینه شما می توانید اکانت خود را به پیج خصوصی تبدیل نموده و از حالت عمومی خارج نمایید. در این حالت کاربران برای دیدن پست هایتان باید برای شما درخواست دوستی ارسال کنند و سپس منتظر بمانند تا شما درخواست آن ها را قبول نمایید. پس از قبول درخواست  کاربران توسط شما، آن ها می توانند پست های شما را مشاهده نمایند.

Comments: گاهی اوقات ممکن است تمایل نداشته باشید تا یکسری افراد برای پست های شما کامنت بگذارند،در این بخش می توانید انتخاب کنید چه افرادی برایتان کامنت بگذارند یا نگذارند. و همین طور می‌توانید فیلتری برای کامنت هایتان انتخاب کنید. تا کلماتی که دوست ندارید در پیجتان کامنت شوند، مسدود شوند.

تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام

– Tags: در اینستاگرام این قابلیت وجود دارد که شما می توانید هنگام پست گذاشتن افرادی را روی پست ها و استوری های خود تگ کنید. با استفاده از این قسمت شما می توانید انتخاب کنید تا چه افرادی اجازه دارند شما را در پست هایشان تگ کنند.

– Mentions: در این بخش نیز می توانید افرادی را که تمایل دارید تا شما را در کپشن ها و یا کامنت ها تگ کنند را انتخاب کنید.

– Storys: این بخش از تنظیمات اینستاگرام مختص به تنظیمات استوری می باشد که شما می توانید از بخش استوری ها و زدن گزینه چرخ دنده که برای تنظیمات به کار برده می شود نیز  به این بخش دسترسی پیدا کنید. با استفاده از این گزینه می توانید افرادی را که نمی خواهید استوری شما را مشاهده کنند را مخفی کنید و یا گروهی از افراد را انتخاب نموده تا  استوری هایتان فقط برای آن ها نمایان شود.

– Activity Status: با فعالسازی این گزینه وضعیت آنلاین بودن شما برای کابران در بخش دایرکت نمایان می شود.

تنظیمات بخش حریم خصوصی اینستاگرام

– Restricted Account: با استفاده از این بخش می توانید یکسری از کاربران و یا فالوور های خود را محدود نموده ، بدین معنا که کامنت و نظر آن ها برای دیگر کاربران اینستاگرام نمایان نمی شود.

– Blocked Account: در این بخش نیز افرادی که برای شما ایجاد مزاحمت نموده اند و شما آن ها را بلاک نموده اید ،نمایش داده می شوند.

– Muted Account: و همین طور این بخش شامل اکانت‌هایی است که شما آنها را بی صدا کرده‌اید تا استوری ها و پست هایشان برایتان نمایان نشود.

– Accounts You Follow: در این قسمت اکانت هایی را که فالو کرده اید بر اساس نوع ارتباطی که با آن ها دارید برای شما دسته بندی و نمایش داده می شوند.

بدین ترتیب شما می توانید با استفاده از آموزش بالا، اینستاگرام خود را شخصی سازی کنید و مطابق میلتان آن را تغییر دهید.