اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تنظیمات بخش استوری اینستاگرام – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش تنظیمات بخش استوری اینستاگرام

آشنایی با تنظیمات بخش استوری اینستاگرام

استوری یکی از قابلیت های اینستاگرام است که توانسته افراد زیادی را جذب خود کند و افراد زیادی روزانه از آن استفاده می کنند و لحظه های خود را با دوستانشان به اشتراک می گذارند. استوری های اینستاگرام در واقع داستان های کوتاهی هستند که با استفاده از تصاویر و ویدئو روایت می شوند و نهایتا ۲۴ ساعت قابل مشاهده هستند. در استوری اینستاگرام امکانات زیادی وجود دارد از قبیل امکان استفاده از شکلک ها و ایموجی های مختلف و یا رنگ آمیزی بر روی تصاویر و ویدئو ها. با ما همراه باشید تا تنظیمات بخش استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با روش های جلوگیری از نمایش پست های تگ شده در اینستاگرام مبحث آموزش جلوگیری از نمایش پست های تگ شده در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

ورود به بخش تنظیمات استوری اینستاگرام

۱. برای ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام ابتدا برنامه را اجرا کنید.

۲. سپس از منوی پایین صفحه وارد بخش پروفایل خود شوید.

آموزش تنظیمات بخش استوری اینستاگرام

۳. سپس آیکون سه خط در گوشه سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش استوری اینستاگرام

۴. سپس آیکون چرخ دنده در پایین صفحه باز شده را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش استوری اینستاگرام

۵. پس از ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام گزینه هایی برای شما نمایان می شود که برای ورود به بخش حریم خصوصی گزینه Privacy را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش استوری اینستاگرام آموزش تنظیمات بخش استوری اینستاگرام

۶. در این قسمت با انتخاب گزینه Story وارد تنظیمات بخش استوری اینستاگرام شوید.

 

تنظیمات Story 

در این قسمت شما می توانید تمام تنظیمات مربوط به استوری اینستاگرام را مشاهده کنید و از آن استفاده نمایید. تنظیمات استوری دارای بخش های جداگانه ای است که برای شما در ادامه  هر کدام را جداگانه توضیح خواهیم داد.

آموزش تنظیمات بخش استوری اینستاگرام

Hide Story From: در این قست می توانید افرادی را که تمایل ندارید استوری های شما را مشاهده کنند انتخاب نمایید و در صورت انتخاب آن ها، استوری های شما در بخش نمایش استوری در حساب کاربری آن افراد نمایان نخواهد شد.

 Close Friends: این قابلیت در نسخه های جدید اینستاگرام وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آن یک لیست از افراد و دوستان نزدیک به خود درست نموده و در هنگام به اشتراک گذاری اینستاگرام با انتخاب گزینه Close Friends آن استوری فقط برای افرادی که در لیست شما هستند قابل مشاهده خواهد بود.

Allow Message Replies: با استفاده از این قابلیت اینستاگرام می توانید مشخص کنید چه افرادی مجاز هستند برای استوری های شما پاسخ ارسال کنند. در این قسمت یه حالت وجود دارد که شما می توانید مطابق میلتان یکی از این حالت ها را انتخاب کنید:

Your Followers: با انتخاب این گزینه تمام افرادی که شمارا فالو کرده اند می توانند استوری های شما را ریپلای کنند.

Followers You Follow Back:با انتخاب این گزینه فقط افرادی را که شما فالو کرده اید می توانند برای شما پاسخی ارسال کنند.

Off: انتخاب این گزینه بدین معناست شما قصد دارید پاسخ به استوری را بسته و به هیچ کاربری اجازه ارسال پاسخ را نمی دهید.

Save To Gallery: با فعالسازی این گزینه می توانید انتخاب کنید که پس از به اشتراک گذاری استوری، آن تصویر یا ویدئو به اشتراک گذاشته شده در گالری تلفن همراهتان ذخیره شود.

آموزش تنظیمات بخش استوری اینستاگرام

Save To Archive: با فعالسازی این گزینه می توانید انتخاب کنید که پس از به اشتراک گذاری استوری، آن تصویر یا ویدئو به اشتراک گذاشته شده در آرشیو حساب کاربری اینستاگرامتان ذخیره شود.

Allow Resharing Stories: در صورت فعالسازی این گزینه به کاربران اجازه می دهید تا پست ها و آی جی تی وی هایی را که شما در اکانت خود قرار می دهید را در استوری خودشان به اشتراک بگذارند.

Allow Sharing: درصورت فعال نمودن این گزینه، به کاربران این اجازه را می دهید تا استوری دیگران را به صورت یک پیام برای دوستانشان در دایرکت ارسال کنند و اگر غیر فعال باشد این امکان وجود ندارد.

بدین ترتیب شما می توانید با استفاده از مطلب بالا و آموزش های گفته شده، در هنگام استفاده از بخش استوری اینستاگرام از آن لذت ببرید و تنظیمات آن را مطابق میلتان تنظیم کنید.