اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش روش های تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

روش های تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام

آموزش ۴ روش نحوه تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام خود و دیگران

تا کنون پیش آمده است که بخواهید بدانید یک اکانت اینستاگرام، چه زمانی ایجاد شده است؟ برای تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام خود و دیگران راه حل‌هایی وجود دارد که در این مطلب، آنها را بررسی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با نحوه اضافه کردن صدا و موزیک روی عکس های اینستاگرام مبحث آموزش قرار دادن آهنگ روی عکس در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه فهمیدن تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام دیگران با گزینه About This Account

برای فهمیدن تاریخ تاسیس پیج اینستاگرام، باید از قابلیت About This Account اینستاگرام استفاده کنید. این قابلیت از این جهت مهم است که شما می‌توانید متوجه شوید یک حساب کاربری جعلی است یا خیر.

البته باید بدانید که این قابلیت در نسخه دسکتاپ اینستاگرام فعال نیست. بلکه باید از برنامه اندروید ، آیفون و… آن استفاده کنید. برای فهمیدن زمان ساخت پیج اینستاگرام باید مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا به پروفایل حساب کاربری مورد نظرتان بروید. در قسمت بالا سمت راست پروفایل، روی سه نقطه بزنید. پس از آن یک منو با چند گزینه باز خواهد شد.

روش های تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام

یکی از گزینه‌های موجود About This Account است. این گزینه را انتخاب کنید.

روش های تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام

سپس صفحه جدیدی باز می‌شود که اطلاعات حساب کاربری را نشان می‌دهد. در اینجا اطلاعاتی نظیر زمان ایجاد حساب کاربری، کشور و نام کاربری رسمی صاحب اکانت قابل مشاهده است.

در قسمت Date Joined می‌توانید مشاهده تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام دیگران امکان‌پذیر است. این قابلیت برای تمام کاربران در دسترس است.

 

نحوه فهمیدن تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام در نسخه وب اینستاگرام

برای فهمیدن تاریخ ساخت پیج اینستاگرام در نسخه وب اینستاگرام باید ابتدا به پروفایل اکانت مراجعه کنید. سپس به قسمت تنظیمات حساب مراجعه کنید.  در آنجا روی گزینه Privacy And Security رفته و گزینه Account Data را انتخاب کنید. در صفحه باز شده زمان ایجاد حساب کاربری مشخص است.

روش های تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام

 

نحوه فهمیدن تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام با مراجعه به اولین پست

البته گاهی اوقات ممکن است یک حساب گزینه About This Account را نداشته باشد. در اینگونه موارد بهترین راه این است که به اولین پستی که منتشر شده، مراجعه کنید. زمان انتشار آن می‌تواند تخمینی از تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام به شما بدهد.

البته گاهی اوقات برخی حساب‌ها پست‌های قدیمی خود را پاک یا آرشیو می‌کنند. در اینگونه مواقع تنها راه این است که از خود آنها درباره زمان ساخت اکانت‌شان بپرسید.

 

فهمیدن تاریخ نصب اینستاگرام خود از طریق ایمیل ثبت نام

به محض نصب اینستاگرام و ایجاد حساب کاربری در آن،‌ یک ایمیل تایید به آدرسی که معرفی کرده‌اید، ارسال می‌شود. اگر این ایمیل را در صندوق ذخیره ایمیل‌های خود داشته باشید، با مراجعه به آن می‌توانید زمان دقیق ایجاد حساب کاربری خود را مشاهده کنید.

 

فهمیدن زمان ساخت پیج اینستاگرام دیگران به کمک ابزار Age Checker

به کمک ابزار آنلاین Age Checker می‌توانید زمان ساخت یک اکانت اینستاگرام را با تلرانس بین یک تا دو ماه خطا، مشاهده کنید. اگر به ایمیل اکانت دسترسی ندارید؛ اگر اکانت مورد نظر پستی منتشر نکرده است، از این ابزار می‌توانید برای مشاهده زمان ساخت یک اکانت استفاده کنید.

 

فهمیدن تاریخ ثبت نام و ساخت پیج اینستاگرام خود

گاهی اوقات پیش می‌آید که می‌خواهید بدانید خود شما چه زمانی اکانت اینستاگرام خود را ساخته‌اید.

برای فهمیدن تاریخ نصب اینستاگرام خودتان باید به پروفایل خود بروید. روی Menu در قسمت بالا سمت راست پروفایل بزنید. سپس Settings را انتخاب کنید. پس از آن به بخش Security بروید.

روش های تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام

گزینه Access Data را از زیر مجموعه Data And History انتخاب کنید. از آنجا وارد بخش Login Details شوید. در اینجا سایت Instagram.com باز خواهد شد.

روش های تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام

ابتدا باید اطلاعات Log In حساب خود را وارد کنید. پس از آن قادر خواهید بود تا تاریخ پیوستن خود به اینستاگرام را مشاهده کنید.

روش های تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام

 

منبع