اینترنتتکنولوژیموبایل

بومرنگ اینستاگرام چیست؟

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بومرنگ اینستاگرام

معرفی بومرنگ اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام که از زمان را اندازی آن در سال ۲۰۱۰ تغییرات زیادی کرده و هر بار قابلیت های جذابی را وارد برنامه خود کرده. یکی از این قابلیت ها بومرنگ است که پیش تر افراد می توانستند با استفاده از اپلیکیشن مخصوص بومرنگ تصاویر و ویدئو های کوتاه بگیرند و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند اما اینستاگرام این قابلیت را به بخش استوری خود اضافه کرده و کاربران می توانند بدون استفاده از هیچ برنامه دیگری تصاویر بومرنگ خود را بسازند و در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

همچنین می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: برای آشنایی با چگونگی فیلتر کردن کلمات توهین آمیز در اینستاگرام آموزش فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

بومرنگ(Boomerang) چیست؟

بومرنگ در حقیقت یک ویدئو می باشد که شما می توانید توسط آن تصاویر متحرک و ویدئو های کوتاه جالب و هیجان انگیز را در استوری با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

بومرنگ عملکردی مشابه با Gif دارد و تفاوت آن با ویدئو نیز در همین است که بومرنگ تصویر یا ویدئو را به طور مداوم پخش می کند و به عقب و جلو می برد که باعث به وجود آمدن لحظات جالبی می شود.

 

آموزش ساخت بومرنگ در اینستاگرام

۱. ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. و در قسمت Home صفحه را به سمت راست Swipe کنید و یا در نسخه های جدید تر بر روی آیکون دوربین در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید.

بومرنگ اینستاگرام۲. در منوی باز شده حالت Boomerang را پیدا کرده و سپس دوربین خود را به سمت جلو یا عقب تنظیم کنید، و در مرحله آخر بر روی دکمه تعیین شده فشار داده و نگه دارید، سپس تا زمانیکه ویدئو خود را تهیه نکردید رها نکنید.

بومرنگ اینستاگرام

۳. در نهایت بر روی گزینه Your Story در پایین صفحه می توانید بومرنگ خود را به اشتراک بگذارید.بومرنگ اینستاگرام