برنامه اندروید

معرفی و دانلود بهترین برنامه های مهندسی مکانیک برای گوشی اندروید

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های مهندسی مکانیک برای گوشی

بهترین برنامه های مهندسی مکانیک روی گوشی اندروید

با تغییر مداوم فناوری ، بسیاری از افراد انتظار بیشتری از دستگاههای تلفن همراه خود دارند. در عصری که تلفن ها و تبلت های هوشمند به انواع فروشگاه و همچنین ابزار برای برقراری ارتباط و سرگرمی تبدیل شده اند ، مردم نیز به طور فزاینده ای از آنها برای انجام کارهای مربوط به حرفه خود با استفاده از یک ضربه تند و سریع انگشت استفاده می کنند. صرف نظر از پلتفرم ، تعداد زیادی از برنامه هایی که هر روز به App Store و Google Play اضافه می شوند ، مهندسان را قادر می سازد تا کارهای ساده و تکراری را توسط آن برنامه ها انجام دهند. در اینجا بهترین برنامه های مهندسی مکانیک برای گوشی وجود دارد که می تواند برای متخصصان و دانشجویان مهندسی مکانیک مفید باشد.

شما می توانید برای برای آشنایی با کاربردی ترین برنامه های جلوگیری از نمایش تبلیغات برنامه ها و مرورگرها در گوشی اندروید مبحث معرفی و دانلود بهترین برنامه های ضد تبلیغات در گوشی اندروید را مطالعه نمایید.

 

EngCalc

این برنامه شامل فرمول ها و جداول مکانیکی ، هیدرولیک ، سازه ، طراحی ماشین ، الکتریکی ، مکانیک سیال ، انتقال حرارت و جرم ، ترمودینامیک ، HVAC ، جریان لوله و خودرو است. همچنین مجهز به یک مبدل واحد برای ترکیب و تبدیل واحدها می باشد.

بهترین برنامه های مهندسی مکانیک برای گوشی

 

Heat Transfer Calculator

این برنامه محاسبات مربوط به انتقال حرارت را ارائه می دهد. این برنامه شامل یک محاسبه گر هدایت و انتقال است که محاسبه هدایت و انتقال و خروجی دما یا سرعت انتقال حرارت را انجام می دهد. همچنین امکان تبدیل واحدهای وابسته به انتقال حرارت از واحدهای متریک به انگلیسی را نیز فراهم می کند.

 

Engineering Unit Converter

این برنامه یک مبدل واحد مهندسی است که به مهندسان این امکان را می دهد که مقوله ای مانند طول ، انرژی ، آنتروپی ، بار الکتریکی و غیره را از یک لیست انتخاب کنند و به یک دیگر تبدیل کنند . واحدهای موجود در دو گردونه در حال چرخش ظاهر می شوند و می توانید مقدار ورودی را در قسمت زرد تغییر دهید و برای جابجایی واحد ها از دکمه swap استفاده کنید.

 

Fluid Mechanics Converter

این برنامه یک ماشین حساب تبدیل است که می تواند واحد های مختلف اندازه گیری مربوط به مکانیک سیالات را تبدیل کند. این برنامه شامل مبدل جریان سیال ، مبدل شدت جریان (جرمی) ، مبدل شدت جریان (حجمی) ، مبدل ویسکوزیته (دینامیکی) ، مبدل ویسکوزیته (روغن و آب) و مبدل ویسکوزیته (سینماتیک) می باشد.

بهترین برنامه های مهندسی مکانیک برای گوشی

Engineering Cookbook

این برنامه یک راهنمای مرجع برای طراحان مکانیک است و دسترسی به اطلاعات مورد نیاز اغلب شامل تخمین بار گرمایشی و سرمایشی را فراهم می کند. دستورالعمل های طراحی برای صدا و لرزش و میزان تهویه برای کیفیت هوای داخل ساختمان و فرمول ها و فاکتورهای تبدیل را داراست.

 

Mechanical Engineering 101

این برنامه کمک آموزشی دیگری است که به شما در درک اصول اولیه “مهندسی مکانیک کمک می کند. این برنامه آموزش را از طریق آزمونها و کارتهای بازی فراهم می کند.

 

Mechanical Engineering Magazine

این برنامه پرچمدار انتشارات ماهانه ASME است. این برنامه آموزش های مهندسی و روند رشد دانش مهندسی را ارائه می دهد ، و زمینه را برای درک خوانندگان از دانش فن آوری امروز و نوآوری های فردا ، فراهم می کند.

 

CAD View 3D MFC

این برنامه یک نمایشگر فایل ۳ بعدی است که برای کاربران CAD طراحی شده است. این نرم افزار محبوب ترین فرمت های CAD سه بعدی شامل STL ، DXF و JT را پشتیبانی می کند. با کمک این برنامه ، کاربران می توانند پرونده های سه بعدی خود را در تلفن همراه با خود ببرند و مستقیماً با تلفن (یا تبلت) آنها را مشاهده کنند. این برنامه ویژگی های سه بعدی از جمله چرخش مدل با حرکت انگشت ، تغییر رنگ اشیا یا تغییر رنگ پس زمینه و تغییر شدت نور ارائه می دهد.

 

Autodesk ForceEffect Motion

این برنامه به مهندسان امکان می دهد تا آنالیز عملکردی سیستم های مکانیکی متحرک را روی دستگاه های تلفن همراه خود توسعه دهند. بر خلاف رویکرد سنتی استفاده از کاغذ ، مداد و ماشین حساب برای ایجاد و طراحی معادلات حرکتی ، این برنامه تمام محاسبات شبیه سازی و مهندسی را بر روی دستگاه تلفن همراه انجام می دهد و به مهندسان این امکان را می دهد تا گزینه های طراحی را در طول مرحله مفهوم شناسی حرکتی شبیه سازی کنند تا قابلیت و درستی یک طرح را تعیین کنند.

 

منبع