آموزش اندرویدبرنامه اندروید

معرفی و دانلود بهترین برنامه های گرفتن اسکرین شات از گوشی اندروید

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های گرفتن اسکرین شات از گوشی

دانلود بهترین برنامه های گرفتن اسکرین شات از گوشی

آیا برایتان پیش آمده که از عکسبرداری از صفحه گوشیتان با یک دست یا حتی با دو دست خسته شده باشید؟ عکس گرفتن از صفحه با گوشی های بزرگتر، تقریباً سخت است زیرا همزمان نگه داشتن دو دکمه و نیز دیگر حالت ها مانند فشار دکمه افزایش/کاهش صدا که برخی اوقات باعث ظاهر شدن آیکون تغییر صدا می شوند و صفحه را شلوغ می کنند، ممکن است خوشایند نباشد. در این مقاله سعی داریم تا با معرفی بهترین برنامه های گرفتن اسکرین شات از گوشی اندروید این مشکل شما را حل بکنیم.

اگر این موضوع برای تان به یک مسئله تبدیل شده است، این برنامه ها به شما اجازه میدهند که تنها با یک ضربه از صفحه گوشی تان عکس بگیرید. اکنون می توانید اسکرین شات از شماره تماس های مهم، پیام ها و بسیاری از اتفاق های حائز اهمیت در گوشی تان به سرعت عکس بگیرید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی آنروت کردن گوشی اندروید خود مبحث آموزش روش های خارج کردن گوشی از حالت روت را مطالعه نمایید.

 

۶ اپلیکیشن زیر پر امتیازترین برنامه های موجود در گوگل پلی هستند:

۱. اسکرین شات لمسی Screenshot touch (بهترین و پرامتیازترین برای اندروید)

بهترین برنامه های گرفتن اسکرین شات از گوشی

این اپلیکیشن بهترین نرم افزار اسکرین شات برای اندروید در سال ۲۰۲۱ است و به کاربران اجازه می دهد که تنها با یک بار لمس صفحه، تصویر را ثبت یا ضبط کنند. با این نرم افزار، شما همچنین می توانید قالب ویدئویی صفحه را با فرمت mp4 ضبط کنید، در حالی که ویژگی های بسیاری مانند رزلوشن، نسبت فریم، سرعت بیت و صوت را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه همچنین می تواند کل صفحه یک وب سایت را که به صورت کامل در صفحه موبایل شما جا نمی گیرد، ثبت کند.

این برنامه دارای ویژگی نمایشگر تصویر و برش تصاویر می باشد. شما می توانید روی تصاویر ضبط شده متن، شکل هایی مانند مستطیل، دایره، بیضی و بسیاری از اشکال دیگر را اضافه کنید یا با استفاده از مداد، متن مورد نظرتان را بنویسید. همچنین می توانید تصویری که با این برنامه ضبط کرده اید با دیگر برنامه های نصب شده به اشتراک بگذارید. این برنامه نیاز به دستگاه روت شده ندارد و تمام اندروید های بالای lollipop 5 از این نرم افزار پشتیبانی خواهند کرد. این برنامه شگفت انگیز را همین الان دانلود کرده و عکس صفحه تان را تنها با یک بار لمس کردن، ذخیره کنید.

 

۲. برنامه Screenshot – Screen X (پر کاربرترین اندروید)

بهترین برنامه های گرفتن اسکرین شات از گوشی

این برنامه نیز یکی از بهترین اپلیکیشن های اسکرین شات برای اندروید در سال ۲۰۲۱ است و می تواند عکس از صفحه گوشی شما را ثبت کرده و آن را فوراً به اشتراک بگذارد. این برنامه سریع ترین روش برای اسکرین شات گرفتن و به اشتراک گذاشتن آن می باشد. با کمک این برنامه تنها با یک ضربه می توانید عکس صفحه را بیندازید. این اپلیکیشن ۱۰۰% رایگان بوده و شما می توانید اسکرین شات هایی که این نرم افزار ذخیره کرده است را از طریق ایمیل، فیسبوک، برنامه های ویرایش تصاویر، سرویس ابری و دیگر ابزار موبایلی که در اختیار دارید، به اشتراک بگذارید. همین الان این برنامه را دانلود کنید!

 

۳. Screenshot capture recorder برای اندروید

بهترین برنامه های گرفتن اسکرین شات از گوشی

این برنامه نیز یکی از اپلیکیشن های خوب برای اسکرین شات گرفتن بوده و ساده ترین راه برای ضبط، ثبت، ویرایش و نیز به اشتراک گذاری تصویر صفحه گوشی موبایل شما می باشد. شما به سادگی می توانید با تکان دادن گوشی موبایل خود از صفحه عکس بگیرید. این برنامه نیز می تواند کل صفحه ی وب سایت ها را که در صفحه موبایل شما جا نمی شود، ضبط کند. شما همچنین می توانید با کلیک روی اعلان نرم افزارهای دیگر (نوتیفیکیشن ها) یک اسکرین شات بگیرید و لذا می توانید روی اسکرین شات های گرفته شده اشکالی مانند دایره، مستطیل، لوزی و دیگر شکل ها را اضافه کنید همچنین می توانید متن به تصاویر بیفزایید. این برنامه نیز ویژگی نمایش گر و برش تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. شما همچنین با استفاده از این برنامه می توانید رنگ تم را هر روز تغییر بدهید. پیشنهاد می کنیم همین امروز برنامه را دانلود کنید.

 

۴. Screenshot Easy برای اندروید (پیشنهاد نویسنده)

بهترین برنامه های گرفتن اسکرین شات از گوشی

این برنامه همچنین ساده ترین راهی است که به شما اجازه می دهد از صفحه دستگاه اندروید خود اسکرین شات بگیرید. این برنامه به شما کمک می کند که فقط با تکان دادن گوشی موبایل تصویر صفحه را ثبت کنید. شما همچنین می توانید تصویر را با کمک ابزار موجود برش داده و ویرایش کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد که اسکرین شات های خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار فوق العاده را دانلود کرده و تنها با یک ضربه اسکرین شات بگیرید.

 

۵. Quick Screenshot Capture برای اندروید

بهترین برنامه های گرفتن اسکرین شات از گوشی

این برنامه نیز راهی ساده برای اسکرین شات گرفتن است. این نرم افزار رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و استفاده از آن بسیار ساده است. شما باید کلیک کرده و دکمه “Home” و نیز دکمه پاور گوشی را نگه دارید تا اسکرین شات گرفته شود. این اپلیکیشن به صورت خودکار تصویر را بر می گرداند و به شما اجازه می دهد هر طوری که می خواهید تصویر را بچرخانید. این برنامه همچنین به شما پیشنهاد می کند که رنگ های متفاوت مورد انتخاب تان را اعمال کنید. پیشنهاد می کنیم همین امروز این برنامه را دانلود کنید.

 

۶. اسکرین شات با اپلیکیشن های Splend اندروید (جدید اما پرامتیاز)

بهترین برنامه های گرفتن اسکرین شات از گوشی

این برنامه رایگان بوده و یکی از برنامه های محبوب کاربران است زیرا به آنها اجازه می دهد که اسکرین شات گرفته و آنها را مدیریت کنند. این برنامه تنها با یک ضربه اسکرین شات را گرفته و عکس از صفحه شما را در گالری شما مدیریت می کند. این برنامه یک ویژگی در اختیار شما قرار می دهد که با کمک آن می توانید زمان تأخیری بر حسب ثانیه قبل از گرفتن اسکرین شات لحاظ کنید. این برنامه همچنین امکان برش تصاویر و نیز ویرایش کردن آنها را نیز در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه به شما اجازه می دهد که اسکرین شات را ذخیره کرده و آن را از طریق ایمیل، فیسبوک، توییتر، واتس اپ، اینستاگرام، دراپ باکس و بسیاری از برنامه های دیگر که در موبایل خود دارید؛ به اشتراک بگذارید. همین الان این اپلیکیشن را دانلود کنید.

 

نتیجه گیری

به این ترتیب بهترین برنامه های اسکرین شات برای اندروید/آیفون را معرفی کردیم که به شما اجازه می دهند تنها با یک ضربه، از صفحه موبایل تان عکس بگیرید. اکنون می توانید اسکرین شات شماره تماس های مهم، پیام ها و دیگر موارد مهم در موبایل تان را گرفته و ذخیره کنید. امیداوریم از این مقاله استفاده کرده باشید، لطفاً مطلب مان را لایک کرده و به اشتراک بگذارید و همچنین برای ما کامنت کنید که کدام برنامه را بیشتر دوست داشته اید.

متشکریم.

 

منبع