برنامه اندروید

معرفی و دانلود بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

دانلود بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید

۶ تا از بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید (مدیریت پوشه)

یکی از نکات منفی اندروید در مقایسه با سیستم عامل های دسکتاپ ضعف در سیستم عامل و مدیریت دستی فایل ها است. در حالی که سیستم عامل Android، به طور پیش فرض، بسیاری از گزینه های موجود را ارائه نمی دهد، بسیاری از برنامه های مدیریت فایل یا همان برنامه های فایل منیجر اندروید وجود دارند که می توانند به شما در کنترل دقیق فایل ها کمک کنند.

این برنامه های مدیریت فایل در جستجوی یک فهرست، رمزگذاری برنامه ها یا جابجایی دستی پوشه ها به شما کمک خواهند کرد. برنامه های مدیریت فایل زیر بیشترین امتیاز را در بین کاربران کسب کرده اند و انصافا هم بهترین اپلیکیشنها در این زمینه هستند. انتخاب بستگی به خود شما دارد. به شخصه گزینه ۳ را پیشنهاد می کنم.

شما می توانید برای آشنایی و دانلود برنامه های دوبله و قراردادن آهنگ روی ویدئو با گوشی اندروید مبحث معرفی و دانلود بهترین برنامه های صداگذاری و گویندگی روی ویدئو در اندروید را مطالعه نمایید.

 

نکته مهم: برنامه ES File Explorer را به علت وجود باگ و مشکلات امنیتی فراوان از لیست حذف شده است.

 

۱- Amaze File Manager

دانلود بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید

هر برنامه اندرویدی که به صورت رایگان و منبع باز باشد، امتیازات خوبی از ما دریافت می کند. اگرچه مدیر فایل Amaze File Manager در مقایسه با برخی دیگر از گزینه های این لیست ضعیف تر عمل می کند، اما به سادگی آن را جبران می کند و به شما این امکان را می دهد که به سرعت آنچه را که نیاز دارید مرور کنید.

البته این به این معنا نیست که این برنامه ساده هیچ ویژگی خاصی ندارد. شما می توانید از زبانه های مختلف آن استفاده کنید، تم ها را خاموش کنید و مواردی مانند کپی، برش، فشرده سازی و استخراج معمول را به سرعت انجام دهید و – مهمتر از همه – هم رایگان است و هم بدون تبلیغ.

درست مانند سایر برنامه های متن باز، چندین اشکال در برنامه وجود دارد که امیدواریم به زودی بروزرسانی شود.

 

۲- Solid Explorer (محبوب ترین)

دانلود بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید

یکی از بهترین ویژگی های Solid Explorer طراحی دو صفحه ای آن است، که جستجو در بین تمام فایل های Android شما را سریع و آسان می کند. این برنامه تمرکز ویژه ای بر امنیت دارد، به شما اجازه می دهد هر فایل و پوشه را با رمز عبور رمزگذاری کنید، سپس آن را با حسگر اثر انگشت باز کنید.

طراحی دو صفحه اساساً دو پنجره جداگانه در Solid Explorer ایجاد می کند که به شما این امکان را می دهد که فایل ها و پوشه ها را بین آنها بکشید و رها کنید، مانند آنچه در سیستم عامل دسک تاپ انجام می دهید. از نظر رنگ و مضمون، امکان سفارشی سازی وجود دارد.

Solid Explorer یک برنامه پولی است، اما می توانید قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آن را بارگیری کنید یا خیر، به مدت ۱۴ روز آن را به صورت رایگان امتحان کنید.

 

۳- MiXplorer (پیشنهاد من)

دانلود بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید

MiXplorer یکی از بهترین مدیرهای فایل های مخفی برای اندروید است که مدت ها مورد علاقه جامعه XDA بوده است، این برنامه به شما اجازه می دهد فایل ها را در دستگاه و در کل شبکه شخصی خود (از جمله FTP ، LAN و فضای ذخیره سازی مبتنی بر ابر) جستجو کنید. امکان سفارشی سازی برنامه وجود دارد.

همچنین امکان مرور قوی با زبانه را فراهم می کند و به شما اجازه می دهد با استفاده از ویژگی “Tasks” زنجیره ای از دستورات را ایجاد کنید.

به لطف یک reader یکپارچه که فرمت های EPub ، MobiPacket و PDF و همچنین پلیر، نمایشگر تصویر و ویرایشگر متن را می خواند، می توانید به راحتی قالب های مختلف فایل را مشاهده کنید.

برای استفاده از MiXplorer نیازی به داشتن دستگاه روت شده ندارید، اما اگر این کار را انجام دهید، عملکردهای بیشتری مانند پشتیبانی داده ها و گزینه های مدیریت اضافی باز می شوند. این برنامه بدون آگهی و کاملا رایگان است علاوه بر این توسط افرادی که واقعاً آگاه هستند پشتیبانی می شود.

 

۴- Astro File Manager

دانلود بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید

اولین چیزی که در مراجعه به صفحه Astro File Manager در Google Play مشاهده می کنید عبارت “بدون تبلیغات” است و این برای هرکسی که می خواهد یک مرورگر فایل عالی و بدون تبلیغات داشته باشد، خبر خوبی است. Astro File Manager به شما کمک می کند تا فایل های خود را از طریق مدیر فایل خود سازماندهی کنید و حافظه دستگاه را پاکسازی کنید.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا فایل ها را در قالب rar و zip فشرده و از حالت فشرده خارج کنید. همچنین می توانید تنظیمات، فایل ها و پوشه ها را علامت گذاری کنید. مدیا پلیر خاص آن به شما این امکان را می دهد که فیلم و موسیقی پخش کنید، مجموعه تصاویر خود را براحتی مرور کنید و هم ابر و هم حافظه داخلی را مدیریت کنید.

 

۵- X-Plore File Manager (پر امتیاز)

دانلود بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید

ویژگی منحصر به فرد X-Plore این است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از یک کاوشگر دو صفحه ای از پس ویندوز برآیید، بنابراین می توانید فایل ها را در داخل کپی کرده و دو پوشه را با یکدیگر مقایسه کنید. علاوه بر همه اینها، به شما اجازه می دهد داخل فایل های APK را ببینید و پوشه ها را در بسته های APK فشرده کنید.

این برنامه یک نقشه دیسک دارد که به شما اجازه می دهد ببینید کدام فایل ها بیشترین فضای دیسک را اشغال می کنند و دارای نمایشگر PDF اختصاصی خود است. شما می توانید از طریق مرورگر وب رایانه، فایل های خود را به صورت بی سیم مدیریت کنید. علاوه بر این به فضای ذخیره سازی ابری و یک ویدیو پلیر با امکان زیرنویس را در اختیار شما می گذارد. البته این ها تمام ویژگی های X-Plore نیستند.

 

۶- Total Commander

دانلود بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید

برنامه کلاسیک و مورد علاقه من، Total File Commander است که با یک رابط کاربری ساده اما قدرتمند ارائه می شود. ممکن است برخی افراد آن را آناکرونیک بدانند، اما به اندازه نمونه Windows خود خوب است و کار می کند.

Total File Commander کاملاً قابل اتصال است، به این معنی که می توانید با استفاده از افزونه ها ویژگی های بیشتری به آن اضافه کنید. این برنامه دارای یک پلیر ویژه است که می تواند مستقیماً از طریق افزونه های LAN ، WebDAV و cloud جریان پیدا کند. شما می توانید پوشه ها را به عنوان میانبر علامت گذاری کرده و ذخیره کنید. همچنین برای کسانی که دستگاه های روت شده دارند، یک root explorer در نظر گرفته شده است.

 

منبع