برنامه اندروید

معرفی بهترین اپلیکیشن های ویدئو پلیر برای اندروید – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

معرفی بهترین اپلیکیشن های ویدئو پلیر برای اندروید

بهترین پلیر ویدئو برای اندروید

تماشا کردن فیلم و یا ویدئو در تلفن های همراه ممکن است برای خیلی از افراد امری لذت بخش باشد، برای پخش ویدیو و فیلم در اندروید می‌توان از برنامه های مختلفی استفاده کرد همچنین، با افزایش تعداد فرمت های رسانه ای انتخاب یک پخش کننده مناسب برای اندروید که امکان پخش تمامی فرمت های ویدئویی را داشته باشد امری دشوار است. این موضوع مشکل اساسی خیلی از کاربران بوده که به موجب آن همواره به دنبال نرم افزار پخش‌کننده رسانه ای بوده اند که دارای امکانات بالایی باشد و استفاده از آن نیز آسان باشد. به همین دلیل ما در این مطلب به معرفی بهترین ویدئو پلیر برای اندروید می پردازیم.

نکته: شما می توانید برای آشنایی و دانلود برنامه های کاهش حجم ویدیو در اندروید برای کم کردن حجم بالای ویدئو ها و کاهش زمان آپلود آن ها در شبکه های مجازی، مبحث دانلود برنامه های کاهش حجم ویدیو در اندروید را مطالعه نمایید.

 

Xplayer

معرفی بهترین اپلیکیشن های ویدئو پلیر برای اندروید

این نرم افزار جزو بهترین پلیر های ویدئو در اندروید است که افراد زیادی روزانه از آن برای پخش فایل های ویدئویی خود از آن استفاده می کنند. از نکات مثبت این نرم افزار پشتیبانی از فرمت های HD، ULTRAHD، فایل‌های ویدئوی ۴Kو … می باشد که همین موضوع موجب محبوبیت این نرم افزار نزد کاربران شده است. از دیگر ویژگی های نرم افزار Xplayer پوشش دهی زیرنویس، امکان تشکیل پوشه های شخصی و جداگانه درون برنامه، امکان دسترسی به فایل های ویدئویی کارت SD از طریق برنامه و برخی امکانات جانبی مثل قفل صفحه، نسبت ابعاد و چرخش خودکار صفحه می باشد.

 

 VLC Player

معرفی بهترین اپلیکیشن های ویدئو پلیر برای اندروید

نرم افزار VLC Player یک نرم افزار منبع باز است که توانسته به وسیله امکانات جالبی که دارد، محبوبیت فراوانی را در بین کاربران سیستم عامل اندروید بدست آورد. یکی از این ویژگی ها رایگان بودن این برنامه و امکان تماشای ویدئو ها و استفاده از آن بدون تبلیغات است که همین موضوع مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اما نکته جالبی که باید به شما بگوییم این است که این برنامه صرفا برای پخش فایل های ویدئویی نیست و توسط آن می توان فایل های صوتی را هم پخش نموده، به تبادل در شبکه‌ها و سایر فعالیتها هم پرداخت. از دیگر ویژگی های این برنامه علاوه بر فاقد تبلیغات بودن آن می توان به مواردی چون پشتیبانی از فایل‌های صوتی دارای چند ترک، دارا بودن اکولایزر برای فایل صوتی و امکان نمایش ویدئو در قالب پنجره جداگانه اشاره کرد.

 

KM Player

معرفی بهترین اپلیکیشن های ویدئو پلیر برای اندروید

اگر شما از کاربران سیستم عامل ویندوز باشد حتما تا به حال نام این برنامه به گوشتان خورده است. نرم افزار KM Player یک نرم افزار محبوب برای پخش ویدئو می باشد که هم نسخه اندروید و هم ویندوز آن برای کاربران ارائه گردیده است که مطابق میلشان از هر یک از آن ها استفاده کنند. نسخه اندرویدی این نرم افزار برای تماشای ویدئو های ۴k و گوش دادن به موسیقی می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید به پخش ویدئو از روی یوتیوب، گوگل کلود و شبکه‌های خارجی هم بپردازید. از دیگر ویژگی های این برنامه محبوب، امکان نمایش ویدئو در قالب پنجره‌ای جداگانه و به طور همزمان استفاده از سایر اپلیکیشن ها، دارا بودن یک پلیر صوتی، قابلیت تنظیم بر روی حالت شب و برای تماشای ویدئو با نور کم در هنگام شب و پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدئویی می باشد.

 

Mx Player

معرفی بهترین اپلیکیشن های ویدئو پلیر برای اندروید

زمانی که فیلم و یا ویدئو شما زیرنویس دارد و قصد بارگذاری زیرنویس بر روی آن را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این برنامه است که با استفاده از آن می توانید زیرنویس فایل مربوطه را دانلود و با استفاده از گزینه Subtitle زیرنویس مربوطه را بر روی فیلم بارگذاری کنید. از دیگر نکات مثبت و ویژگی های منحصر به فرد این برنامه امکان تغییر سایز زیرنویس، امکان استفاده از قفل کودک، کنترل صدا، زوم کردن بر روی تصویر و پشتیبانی از از فرمت‌های ویدئوی و صوتی گسترده ای می باشد.

 

FX PLAYER

معرفی بهترین اپلیکیشن های ویدئو پلیر برای اندروید

FX PLAYER  یک پخش کننده بسیار قوی در اندروید است که با استفاده از فعالسازی قفل شخصی آن می توانید از فایل های ویدئویی خود حفاظت کنید. همچنین با استفاده از این برنامه میتوانید اندازه متن زیرنویس را تغییر داده و یا جا و رنگ آن را تغییر دهید. همچنین در این برنامه می توانید صدای پخش ویدئو ها را به راحتی کنترل کنید.

 

Wonder share player

معرفی بهترین اپلیکیشن های ویدئو پلیر برای اندروید

به راحتی می توان گفت اپلیکیشن Wonder share player تمامی امکانات را داراست و کاربران اندروید به راحتی با استفاده از آن می توانند به تماشای فیلم و ویدئو های خود بپردازند همچنین با استفاده از این برنامه می توانند به صورت آنلاین و از یوتیوب به تماشای فیلم و ویدئو بپردازند. برخی از ویژگی های این برنامه امکان انتقال فایل از طریق وای فای، تماشای ویدئو از منابع محبوب، امکان استفاده از مرورگر، پخش روان ویدئو و … می باشد.

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب بهترین پلیرهای ویدئو برای سیستم عامل اندروید را به شما معرفی نموده و سعی داشته ایم تا برخی از  ویژگی های هر یک از آن ها را به طور خلاصه برایتان بازگو کنیم. امیدواریم لذت برده باشید.