اینترنتبرنامه iOSبرنامه اندروید

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی

۸ برنامه تبدیل عکس به کارتون

عکس های امروزی فیلترهای جالب و متنوع زیادی دارند که آنها را جذاب تر می کنند. خیلی ها دوست دارند از لحظات مختلف زندگی شان عکس بگیرند و قبل از به اشتراک گذاری این عکس ها در شبکه های اجتماعی، آنها را با فیلترهای مختلف ویرایش می کنند. معمولا کسانی که خیلی از اینترنت و رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، ترجیح می دهند با اضافه کردن جزئیات جالبی مثل گوش های خرگوش، یا فیلترهای جالب، عکس هایشان را جذابتر کنند. تبدیل عکس به کارتون یا کارتونی کردن عکس هم درست یکی از همین موارد است.

وقتی عکستان را با برنامه های مختلف شبیه انیمه، کارتون یا نقاشی می کنید، هم خودتان سرگرم می شوید و هم بقیه از دیدن این عکسها لذت می برند. خب، با ما همراه باشید تا یاد بگیرید چطور می توانید عکستان را کارتونی کنید!

برنامه های مختلفی برای کارتونی کردن عکس در گوشی موبایل وجود دارد. اما قبل از اینکه شروع کنیم اجازه بدهید نکته مهمی را با شما در میان بگذاریم. کارتونی کردن عکس کار خیلی ساده ایست. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که تصویر واضحی از چهره تان داشته باشید. برای این منظور باید جزئیات اضافی و ناخواسته را از عکس حذف کنید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی قرار دادن چند عکس کنار هم با گوشی و کامپیوتر مبحث آموزش کلاژ و ترکیب دو یا چند عکس روی گوشی اندروید، آیفون و کامپیوتر را مطالعه نمایید.

 

اپلیکیشن های زیر برای کارتونی کردن عکس بالاترین امتیاز را در بین تمام برنامه های موجود کسب کرده اند:

 

۱- اپلیکیشن MomentCam- مومنت کَم (پر کاربرترین در دنیا)

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی

MomentCam یکی از برنامه های خوب برای کارتونی کردن عکس است که با استفاده از آن می توانید عکس های گالری تان را با شکلک های بامزه و جالب کارتونی کند. پس زمینه های مختلف موجود در این برنامه هم به شما اجازه می دهد با توجه به مناسبت ها و موقعیت های مختلف بک گراند عکستان را تغییر بدهید.

برای شروع کار با اپلیکیشن مومنت کم، فقط کافیست کمیک یا شکلک مورد نظرتان را انتخاب و عکستان را از گالری وارد برنامه کنید. به جای این کار می توانید با دوربینتان هم عکس جدیدی بگیرید. بعد جنسیت و گروه سنی خودتان را انتخاب می کنید و سپس این برنامه به طور خودکار پرتره کارتونی شما را می سازد. شما می توانید مواردی مثل مو، ریش و غیره را هم به دلخواهتان تغییر بدهید.

وقتی عکس کارتونی تان آماده شد می توانید از آن به عنوان شکلکی برای ابراز احساسات استفاده کنید و آنها را موقع چت کردن با دوستانتان به اشتراک بگذارید. فقط یادتان باشد از شکلک ها و فیلترهای جدیدی که هر روز به این برنامه اضافه می شوند غافل نشوید!

 

۲- اپلیکیشن Cartoon Photo Filters – CoolArt

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی

اگر دلتان می خواهد عکس های کارتونی هنری از خودتان بسازید، برنامه Cartoon Photo Filters یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. ویرایش عکس ها با این برنامه واقعا سرگرم کننده است. شما می توانید خلاقیتتان را به کار بگیرید و با کمک این اپلیکیشن یک عکس هنری تمام عیار بسازید!

Cartoon Photo Filters به شما کمک می کند فیلترهای انیمیشنی و کارتونی فوق العاده و حتی فیلترهای هنری جذابی روی عکس هایتان اعمال کنید. علاوه بر این، هر عکس معمولی دیگری را می توانید با استفاده از فیلترها و افکت های این برنامه به عکسی جالب و هنری تبدیل کنید و بلافاصله آن را در توییتر، تامبلر، فیس بوک و یا اینستاگرام با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

۳- اپلیکیشن Photo Cartoon Camera – PaintLab

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی

Photo Cartoon Camera یکی از بهترین برنامه های کارتونی کردن عکس برای گوشی های اندروید است که به عنوان ویرایشگر عکس هم شناخته می شود و به شما امکان می دهد تا عکس های پاپ آرت، عکس هنری، عکس های طراحی با مداد، عکس های هنری و بسیاری موارد دیگر خلق کنید.

این برنامه فیلترهای عکس بسیار زیادی دارد از جمله فیلترهای کارتونی، فیلترهای فیلم متحرک، فیلترهای هنر مدرن، فیلترهای سلفی و بسیاری موارد دیگر. فقط کافیست این اپلیکیشن را دانلود و امتحان کنید تا بفهمید چه می گوییم!

 

۴- اپلیکیشن Cartoon Photo Editor

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی

این برنامه یکی دیگر از ویرایشگرهای عکس معروف است که استفاده از آن هم خیلی ساده و آسان است. فیلترها و افکت های از پیش نصب شده زیادی در این برنامه وجود دارد که کار تبدیل عکس به نقاشی را آسان می کند. با استفاده از Cartoon Photo Editor می توانید روی عکس هایتان افکت ها و فیلترهای هنری و جالبی بگذارید. علاوه بر فیلترهای کارتونی، این برنامه به شما امکان اضافه کردن فیلترهای زنده برای تبدیل عکس به نقاشی، طرح های رنگ روغن، طراحی با مداد و موارد دیگر را هم می دهد.

 

۵- اپلیکیشن Cartoon Art – Pics Photo Editor (پرامتیازترین برای گوشی اندروید)

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی

همانطور که از اسمش هم مشخص است، این برنامه اپلیکیشنی برای کارتونی کردن عکس است که فیلترهای هنری متعددی برای ویرایش عکس ها و در نهایت تبدیل آنها به نقاشی های کارتونی هنری در اختیار شما قرار می دهد.

با استفاده از این برنامه می توانید عکس های کارتونی تان را شخصی سازی کنید و به راحتی و بدون هیچ گونه زحمتی، عکس های هنری خودتان را بسازید.

 

۶- اپلیکیشن Cartoon Camera HD- کارتون کمرا اچ دی

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی

اگر دوست دارید افکت ها و جلوه های تصویری خارق العاده ای به عکس هایتان بدهید این برنامه گزینه بسیار مناسبی برای شماست. اپلیکیشن Cartoon Camera HD ضمن اینکه عکس هایتان را کارتونی می کند، نمای زنده ای هم به آنها می دهد. علاوه بر این، افکت HDR موجود در این برنامه به شما کمک می کند عکس های با کیفیت و بهتری داشته باشید.

اپلیکیشن Cartoon Camera HD افکت های بسیار زیادی در اختیار شما قرار می دهد؛ از فیلترهای کارتونی گرفته تا افکت های طراحی با مداد. همچنین می توانید با استفاده از این برنامه جزئیات جالبی به عکس هایتان اضافه کنید.

 

۷- اپلیکیشن Cartoon Camera- کارتون کمرا

برنامه Cartoon Camera یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های مخصوص کارتونی کردن عکس است که کاربرد راحت و آسانی هم دارد. این برنامه قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی دارد که به شما امکان می دهد عکستان را به یک نقاشی یا انیمیشن تبدیل کنید. علاوه بر این می توانید با استفاده از افکت ها و جلوه های موجود در برنامه عکس زیباتر و چشمگیرتری داشته باشید. Cartoon Camera به شما امکان تنظیم و تغییر فوکوس و اشباع تصویر مطابق خواسته خودتان را هم می دهد.

 

۸- اپلیکیشن Cartoon Yourself – emoji caricature selfie camera

با استفاده از برنامه Cartoon Yourself می توانید عکس هایتان را به تصاویر کارتونی رنگی یا سیاه و سفید تبدیل کنید. نتایج به دست آمده از این برنامه واقعا شگفت انگیز هستند و درست به همین دلیل است که خیلی ها این اپلیکیشن را از گوگل پلی استور و اپ استور دانلود می کنند. علاوه بر این، Cartoon Yourself به شما امکان می دهد عکس هایتان را پس از ویرایش مستقیما با دوستانتان به اشتراک بگذارید که در نوع خودش ویژگی جالبی محسوب می شود.

 

روش آنلاین برای کارتونی کردن عکس

علاوه بر اپلیکیشن ها و برنامه های گفته شده در این مطلب، شما می توانید از سایت های مختلف هم برای کارتونی کردن عکستان استفاده کنید. سایت Vance AI Toonineer Cartoonizer ابزار آنلاین بسیار مناسبی است که قادر است به طور خودکار یک عکس را به تصویر کارتونی زیبایی تبدیل کند.

روند کار با این سایت بسیار ساده و سریع است. شما در عرض ۵ ثانیه می توانید عکستان را به یک تصویر کارتونی جالب و زیبا تبدیل کنید. خب، حالا بیایید ببینیم چطور باید با این سایت کار کنیم!

مرحله ۱: به صفحه سایت Vance AI Toonineer Cartoonizer بروید و روی گزینه “Upload Image” کلیک کنید تا بتوانید عکس مورد نظرتان برای کارتونی شدن را در این سایت بارگذاری نمایید.

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی

مرحله ۲: بعد از آپلود عکس، روی گزینه “Continue” کلیک کنید تا کار پردازش شروع شود.

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی

مرحله ۳: حالا گزینه “Start” را بزنید تا فرایند کارتونی شدن عکس شما شروع شود و بعد از اتمام کار، گزینه “download” را بزنید تا عکستان دانلود شود.

معرفی بهترین برنامه های تبدیل عکس به کارتون روی گوشی

 

چرا سایت Vance AI Toonineer را برای کارتونی کردن عکسها انتخاب کنیم؟

Cartoonizer Vance AI Toonineer به گونه ای طراحی شده که کاربر پسند است و شما فقط با سپری کردن ۳ مرحله می توانید عکستان را کارتونی کنید. علاوه بر این نیازی نیست نگران بارگذاری عکس ها، اطلاعات و حریم شخصی تان باشید چون عکس های بارگذاری شده شما پس از ۲۴ ساعت به طور دائمی از سرور این سایت پاک می شوند و هیچ کسی به غیر از خودتان نمی تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

 

منبع