اینترنتبرنامه اندرویدموبایل

دانلود برنامه CPU-Z برای نمایش تمامی اطلاعات سخت افزاری در اندروید

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

برنامه CPU-Z

معرفی و دانلود برنامه CPU-Z شناسائی تمامی اطلاعات سخت افزاری اندروید

برنامه CPU-Z یکی از نام آشناترین و بهترین نرم افزارهای موجود برای سیستم عامل ویندوز در زمینه ی شناسایی، تست و بررسی سخت افزارها می باشد که جدیدترین نسخه کامل اش را همزمان با انتشار برای دانلود عرضه کرده ایم و پیش روی شماست! اگر دوست دارید همه ی اطلاعات مربوط به اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود از جمله رزولیشین، قدرت سی پی یو، پردازنده، کرنل و غیره را بدانید پیشنهاد می دهیم اپلیکیشن کاربردی سی پی یو زد را از دست ندهید!

شاید شما نیز از کاربرانی باشید که به بازی ای اچ دی علاقه مندید ولی با باز کردن صفحه ی دانلود آن از سایت های مختلف با چند نوع فایل دیتا و نصبی روبرو گردید که با عنوان هایی همچون برای تگرا، آدرنو، مالی و پاور وی آر برای دانلود قرار گرفته اند ولی ندانید که باید کدام مورد را دانلود نمایید ؛ در اینگونه موارد سی پی یو زد نیز می تواند به کمک شما بیاید و در بخش GPU Rendrer نوع پردازنده ی گرافیکی موبایل شما را به نمایش می گذارد تا شما بتوانید گزینه ی مناسب را مطابق با موبایلتان دریافت نمایید. از طرفی ممکن است دوست داشته باشید گوشی های تقلیب را از اصلی تشخیص دهید این نرم افزار کاربردی نیز می تواند به شما کمک کند تا از طریق اطلاعات سخت افزاری گوشی های اصلی را تشخیص دهید!

شما می توانید نسخه کامل و مود برنامه CPU-Z را به صورت مستقیم از لینک دانلود باکس CPU-Z دانلود کرده و نصب نمایید.

نکته: همچنین برای معرفی و دانلود برنامه شازم مبحث دانلود برنامه شازم برای پیدا کردن آهنگ و خواننده آن در اندروید را مطالعه نمایید.

 

منبع