آموزش iOSبرنامه iOS

معرفی و دانلود بهترین برنامه های میکس صدا و آهنگ روی فیلم در آیفون

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

برنامه های میکس صدا و آهنگ روی فیلم در آیفون

دانلود بهترین برنامه های میکس صدا و آهنگ روی فیلم در آیفون (رایگان)

این روزها ضبط فیلم و آپلود آنلاین آن با استفاده از تلفن های همراه به یکی از روش های رایج و محبوب بین کاربرهای گوشی های آیفون و اندروید تبدیل شده است. این کار به آنها امکان می دهد تا اتفاقات روزمره زندگی شان را با دیگران به اشتراک بگذارند. حالا اگر می خواهید به فیلم هایتان صدا اضافه کنید لازم نیست دیگر آنها را به کامپیوتر انتقال بدهید و بعد به هدفتان برسید. با استفاده از بهترین برنامه های میکس صدا و آهنگ روی فیلم در آیفون که در این مطلب به آنها اشاره می شود به راحتی می توانید روی کلیپ و فیلم هایتان در گوشی آیفون صداگذاری کنید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی تنظیمات تماس صوتی از جمله مسدود سازی، دایرکت و.. در آیفون مبحث آموزش تنظیمات تماس در گوشی آیفون را مطالعه نمایید.

 

۱. اپلیکیشن iMovie

برنامه های میکس صدا و آهنگ روی فیلم در آیفون

درست مثل کاربران مک، کاربران آیفون هم می توانند از برنامه iMovie به صورت رایگان برای ویرایش فیلم هایشان در گوشی یا آیپد استفاده کنند. رکورد کردن فیلم و افزودن صدا به آنها در گوشی آیفون با استفاده از برنامه iMovie کار راحت و لذت بخشی است.

 

مزایا:

  • پشتیبانی از ضبط صدا و افزودن آن به فیلم
  • پشتیبانی از اضافه کردن موسیقی به فیلم
  • پشتیبانی از افزودن فیلترهای پایه به فیلم

 

معایب:

  • عدم وجود آپشن های پیشرفته برای ویرایش فیلم

 

روش انجام

۱. iMovie را برای آیفون از اینجا دانلود و نصب کنید. بعد روی گزینه های “Project > “New Project” > “Movie ضربه بزنید.

۲. فایلتان را انتخاب کنید. عکس یا فیلم هایی که می خواهید روی آنها صدا بگذارید را انتخاب و سپس روی گزینه “Create Movie” کلیک کنید.

۳. روی گزینه Plus کلیک کنید و صفحه را به پایین بکشید تا به گزینه “Voiceover” برسید و آن را کلیک کنید.

۴. حالا می توانید گزینه “Record” را بزنید و بعد شروع به صحبت کنید و صدای مورد نظرتان را روی فیلم بگذارید. پس از اتمام، روی “Stop” و “Accept” کلیک کنید تا کار به پایان برسد.

۵. در نهایت روی گزینه “Done” در گوشی آیفونتان بزنید.

 

۲. اپلیکیشن FilmoraGo (بهترین-پیشنهاد ما)

برنامه های میکس صدا و آهنگ روی فیلم در آیفون

FilmoraGo به شما کمک می کند تا به صورت رایگان روی فیلم ها و ویدئوهایتان در آیفون صداگذاری کنید و از نتیجه نهایی آن لذت ببرید. از این برنامه می توانید برای اضافه کردن موزیک و صداگذاری روی ویدئوهایتان استفاده کنید و یک فایل ویدئویی فوق العاده بسازید. سرعت کار با این برنامه خیلی سریع است و رابط کاربری آن هم بسیار ساده و آسان است. قبل از اینکه صدا را به فیلمتان اضافه کنید می توانید آن را تریم کنید، بیش از یک فایل صوتی را به آن اضافه کنید و آن را به اشتراک بگذارید. اینها همان ویژگی های برجسته ای هستند که باید آنها را موقع انتخاب برنامه مناسب در نظر بگیرید.

قیمت: رایگان (همراه با خرید درون برنامه ای)

 

مزایا:

  • این برنامه اجازه کات و اسپلیت کردن موسیقی، تنظیم میزان صدا، جدا کردن صدا از فیلم و همچنین ضبط صدا را می دهد.
  • به شما امکان می دهد به فایلتان چند آهنگ و حتی جلوه های صوتی اضافه کنید.

 

معایب:

  • هیچ چیز.

 

۳. اپلیکیشن Splice (پیشنهاد دوم ما)

برنامه های میکس صدا و آهنگ روی فیلم در آیفون

Splice یکی دیگر از برنامه های خوب آیفون است که به شما امکان اضافه کردن موسیقی در پس زمینه فیلمتان را می دهد. با استفاده از این برنامه تمام نگرانی هایی که در مورد اضافه کردن یک فایل صوتی به ویدئو دارید از بین می رود چون Splice ویژگی های برجسته زیادی دارد. با این برنامه شما می توانید صداهای مختلف را ضبط و به فیلمتان اضافه کنید. علاوه بر این امکان تریم کردن و اضافه کردن جلوه های صوتی هم برایتان فراهم شده است.

قیمت: رایگان

 

مزایا:

  • انتخاب چند عکس یا فیلم برای صداگذاری و صرفه جویی در زمان
  • امکان افزودن موسیقی از iTunes یا سایر منابع موسیقی
  • دارا بودن موزیک ها و جلوه های صوتی مختلف

 

معایب:

  • هیچ چیز

 

۴. اپلیکیشن Clipper

برنامه های میکس صدا و آهنگ روی فیلم در آیفون

هیچ وقت نمی توانید برنامه رایگانی برای اضافه کردن صدا به فیلم که راحت تر از Clipper باشد پیدا کنید. کار کردن با این نرم افزار اصلا سخت نیست. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و وظایف یک ویرایشگر معمولی مثل اضافه کردن صدا به فیلم را به راحتی برایتان انجام می دهد. Clipper با سرعت بالایی کار می کند و کار کردن با آن زمان کمی از شما می گیرد.

 

مزایا:

  • خلق فیلم های کوتاه فوق العاده
  • ویرایش دقیق کلیپ

 

معایب:

  • هیچ چیز

 

منبع