موبایل

معرفی برنامه های مات کردن صفحه نمایش گوشی برای حفظ حریم شخصی – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

معرفی برنامه های مات کردن صفحه نمایش گوشی برای حفظ حریم شخصی

دانلود ۵ برنامه برتر ناخوانا کردن صفحه گوشی اندروید

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در مکانی عمومی مثل مترو صفحه گوشی خود را باز کنید و احساس کنید که دیگران دارند به گوشی شما نگاه می‌کنند. گاهی در مکانی شلوغ وارد برنامه‌ای با اطلاعات خصوصی و مهم خود می‌شود و در این شرایط باید مراقب باشید که دیگران نام کاربری، رمز و… شما را نبینند. برنامه‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند صفحه گوشی خود را پنهان کنید. در این مطلب ما به معرفی ۵ برنامه برتر مات کردن صفحه نمایش گوشی اندروید برای حفظ حریم شخصی می‌پردازیم.

شما می توانید برای آشنایی با برنامه های جاسوسی و خطرناک والبته معروف و رایج اندروید که در ظاهر ساده و بی آزار هستند را در مبحث معرفی برنامه های مخرب و خطرناک در اندروید که نباید نصب شوند را مطالعه نمایید.

 

برنامه مات کردن صفحه گوشی برای عدم نمایش صفحه گوشی توسط دیگران

حریم شخصی به ویژه در زمان استفاده از گوشی موبایل بسیار مهم است. فرقی ندارد آن چه که دارید، مشاهده می‌کنید چه چیزی باشد. یک ایمیل مهم و کاری، جزییات حساب بانکی، تصویر عزیزانتان، ویدیویی شخصی و…، محتوا هر چیزی که باشد، دیگران نباید آن‌ها را بدون خواست شما مشاهده کنند. برنامه‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند صفحه گوشی خود را مات یا فیلتر کنید. در این مطلب به معرفی برنامه‌های جلوگیری از دیدن صفحه نمایش گوشی می‌پردازیم.

 

جلوگیری از فضولی صفحه گوشی با Screen Guard Privacy

معرفی برنامه های مات کردن صفحه نمایش گوشی برای حفظ حریم شخصی

برای جلوگیری از فضولی صفحه گوشی می‌توانید از برنامه Screen Guard Privacy استفاده کنید. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارند و استفاده از آن آسان است. حالت رایگان برنامه دارای تبلیغات است اما برای جلوگیری از نمایش آن‌ها می‌توانید نسخه اشتراکی را تهیه کنید. با این برنامه می‌توانید برای صفحه گوشی خود لایه‌ای رنگی با طرح‌های مختلف بگذارید.

 

برنامه ضد جاسوسی صفحه نمایش گوشی Privacy filter Bold

معرفی برنامه های مات کردن صفحه نمایش گوشی برای حفظ حریم شخصی

برنامه ضد جاسوسی صفحه نمایش گوشی Privacy filter Bold برنامه‌ای رایگان در این زمینه است اما تبلیغات دارد. شما به سادگی می‌توانید شکل، اندازه، رنگ، میزان شفافیت و… فیلتر را تنظیم کنید. با وجود فیلتر همچنان می‌توانید از برنامه‌های گوشی خود استفاده کنید. حالات مختلفی برای فیلتر وجود دارد. فیلتر اشکال مختلف دایره‌ای، مربعی و مستطیلی دارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود شکل و رنگ و… موردنظر را انتخاب کنید.

 

برنامه پرایوسی سامسونگ و… Privacy Filter Pro

معرفی برنامه های مات کردن صفحه نمایش گوشی برای حفظ حریم شخصی

Privacy Filter Pro دیگر برنامه پرایوسی سامسونگ و… است. با این برنامه می‌توانید با یک ضربه فیلتر را فعال کنید و به همین شکل نیز آن را خاموش کنید. همچنین می‌توانید آن را از بخش نوار وضعیت هم فعال یا غیرفعال کنید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه وجود انواع فیلتر رنگارنگ و متفاوت است. شما می‌توانید میزان شفافیت فیلتر را هم مشخص کنید. از دیگر خصوصیات مثبت این برنامه این است که از باتری گوشی شما آن چنان نمی‌کاهد.

 

برنامه حفظ حریم خصوصی صفحه گوشی Privacy SCREEN

معرفی برنامه های مات کردن صفحه نمایش گوشی برای حفظ حریم شخصی

برنامه حریم شخصی سامسونگ و… Privacy SCREEN از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. با این برنامه می‌توانید اطلاعات یک اپیلیکیشن را از دید خارج کنید و همچنان بتوانید با آن کار کنید. علاوه بر این، امکان تغییر اندازه و حرکت دادن آن فیلتر نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید میزان شفافیت فیلتر را هم تغییر دهید. فیلترها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند.

 

جلوگیری از دیدن صفحه نمایش گوشی اندروید با Screen Guard

معرفی برنامه های مات کردن صفحه نمایش گوشی برای حفظ حریم شخصی

برای جلوگیری از دیدن صفحه نمایش گوشی اندروید می‌توانید از برنامه Screen Guard استفاده کنید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه امکان تغییر اندازه فیلتر است. در واقع، شما می‌توانید فیلتر را در محلی از اسکرین قرار دهید که نمی‌خواهید دیگران آن را مشاهده کنند. امکان میزان شفافیت فیلتر نیز وجود دارد و این مورد با توجه به حالت Night mode تغییر هم پیدا می‌کند. دیگر ویژگی مثبت این برنامه این است که از باتری گوشی شما آن چنان استفاده نمی‌کند. رابط کاربری برنامه ساده است و همه می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند.

 

منبع

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. Jafar گفت:
    خیلی خوب بود