اینترنتموبایل

معرفی برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

معرفی و دانلود ۴ برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

در این مبحث به معرفی بهترین برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام و  وب سایت برای دانلود عکس های اینستاگرام، فیلم ها، استوری ها در آیفون و اندروید می پردازیم. فقط در سه مرحله، لینک را که می خواهید دانلود کنید را کپی کرده و روی دکمه دانلود کلیک کنید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای آشنایی و معرفی ۴ برنامه آنفالویاب برای اینستاگرام در اندروید و آیفون، مبحث معرفی برنامه آنفالویاب اینستاگرام اندروید و آیفون را مطالعه نمایید.

 

سایت آنلاین دانلود استوری، عکس، گیف، ویدیو برای اندروید و آیفون

این روش هم برای دانلود استوری، عکس، گیف، ویدیو و هر چیزی که بخواهید به راحتی قابل انجام است:

۱-درست در بالای هر عکس، ویدیو یا … که در اینستاگرام می بینید در گوشه سمت راست، یک نماد پیدا خواهید کرد. بر روی آن ضربه بزنید و سپس از منوی ظاهر شده Copy Link را انتخاب کنید.

برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

۲-ابتدا کافی ست وارد این وبسایت شوید (کلیک کنید).

برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

۳- مانند تصویر بالا لینکی که در مرحله اول کپی کردید را در قسمت خالی الصاق کنید و دکمه Download را بزنید. به همین راحتی!

 

اما اگر می خواهید همیشه یک برنامه دم دست داشته باشید که بتوانید، عکس ها، ویدیوها و استوری های اینستا را دانلود کنید، بهترین اپ های موجود در زیر به ترتیب معرفی شده اند:

 

۱. برنامه video downloader

برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

یکی از بهترین برنامه دانلود و بارگیری ویدیو اینستاگرام و قدرتمندترین برنامه مدیریت حساب اجتماعی این برنامه است. شما به راحتی می توانید عکس ها ، فیلم ها و داستان های اینستاگرام را بر روی تلفن خود بارگیری کرده ، آن را در قسمت مورد علاقه خود ذخیره کنید یا مستقیماً در اینستاگرام ، صفحه فیس بوک یا توییتر خود مجدداً ارسال کنید. استفاده از آن رایگان است.

 

۲. برنامه Fast save for insta

برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

یکی از بهترین برنامه بارگیری اینستاگرام برای بارگیری فیلم ها و عکس ها این برنامه است . فیلم ها و عکسهای اینستاگرام را مستقیماً در تلفن هوشمند اندرویدی خود ذخیره کنید. این برنامه بیش از ۱۰ میلیون بار در فروشگاه بازی Google بارگیری شده است. این برنامه را بارگیری کنید و هر عکس / ویدیویی را از اینستاگرام ذخیره کنید. همچنین می توانید آنها را مستقیماً مجدداً ارسال کنید.

 

۳. برنامه Inst download

برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

یکی دیگر از برنامه های بارگیری عالی اینستاگرام این برنامه است. می توانید از فروشگاه Google play آن را بارگیری کنید و موارد اینستاگرام خود را در چند ثانیه ذخیره کنید. فقط ۲ مرحله ساده انجام می شود. این برنامه بیش از ۵ میلیون بازدید در فروشگاه google play داشته و بارگیری اینستاگرام با آن آسان است. فقط باید پیوندها را کپی و جایگذاری کرده و مستقیماً بارگیری کنید.

همچنین می توانید موارد دانلود شده را در وب سایت ها وشبکه های رسانه های اجتماعی مجدداً ارسال و اشتراک گذاری کنید.

 

۴. برنامه Story saver for Instagram

برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

این برنامه امکان بارگیری پست های اینستاگرام را به طور مستقیم در تلفن هوشمند شما فراهم می کند و می توانید آنها را تنها با یک کلیک ذخیره می کنید. بیش از یک میلیون بازدید در فروشگاه play Google داشته است.

 

منبع