شبکه های اجتماعی

آموزش بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ در اندروید و آیفون

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۶۵۲ دیدگاه ارسال شده است

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

چگونه بکاپ واتساپ را برگردانیم؟ شاید این سوال شما نیز باشد، از این رو هدف این پست جواب دادن به سوال قبل و معرفی طریقه برگرداندن بکاپ واتساپ است. شما در واتساپ می توانید با روش های متنوعی اطلاعات خود را بازیابی کنید، از این رو در این پست به آموزش نحوه بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ در اندروید و آیفون و ریکاوری پیامهای واتساپ خواهیم پرداخت.

در این پست به موضوع ریکاوری پیام های واتساپ با وجود بکاپ و بازگرداندن بکاپ واتساپ خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است در این پست هدف آموزش بازیابی بکاپ واتساپ تحت دو سیستم عامل اندروید و iOS است، پس بدون اتلاف وقت آموزش ها را شروع می کنیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با راه حل های برطرف کردن مشکل تماس تصویری و صوتی واتساپ مبحث آموزش روش های حل مشکل تماس تصویری و صوتی در واتساپ در اندروید و آیفون را مطالعه نمایید.

 

بازگرداندن آرشیو پیام های واتس اپ در اندروید با استفاده از Google Drive Backup

برای اجرای موفقیت آمیز ریستور بکاپ واتساپ در سیستم عامل اندروید، شما باید از همان حساب Google و شماره تلفنی که قبلاً برای ایجاد بکاپ استفاده کرده اید، استفاده کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا واتساپ خود را حذف کنید. پس از حذف واتساپ، به سادگی آن را بر روی موبایل خود مجدداً نصب کنید.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

پس از نصب مجدد، باید واتس آپ را باز کرده و جزئیاتی مانند شماره تماس و غیره را تأیید کنید.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

به صورت خودکار، یک صفحه که در آن شما باید روی دکمه Restore کلیک کنید باز می شود. سپس ریکاوری بکاپ واتساپ که شامل چت ها و فایل ها از Google Drive شروع می شود.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

روند بازیابی فایل ها ظرف چند دقیقه کامل خواهد شد. پس از آن، باید روی گزینه Next ضربه بزنید. پس از تکمیل مراحل اولیه، چت ها  نمایش داده می شوند.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

پس از اتمام مراحل فوق، WhatsApp به طور خودکار بازیابی بکاپ شما از Google Drive را آغاز می کند. پس از تهیه بکاپ از سابقه چت، تمام فایل ها نیز بازیابی می شوند.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

 

بازگردانی بکاپ واتساپ در اندروید با استفاده از Local Backup

برای استفاده از Local Backup برای بازیابی فایل ها و چت ها در واتساپ، باید فایل ها را از کامپیوتر یا کارت SD به یک دستگاه جدید منتقل کنید. در این روش بازیابی فایل ها و سابقه چت ها به شرح زیر بسیار ساده است.

برای تهیه بکاپ یا همان نسخه پشتیبان از WhatsApp در حافظه Local و با نصب برنامه File Manager یا File Explorer در موبایل خود می توانید نسخه پشتیان تهیه کنید. به حافظه موبایل خود بروید و روی WhatsApp را کلیک کنید. سپس به  بخش Databases در حافظه واتس آپ در کارت SD بروید. این مکانی است که از Backup شما آنجا ذخیره شده است.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

اکنون، برای دسترسی آسان باید این فایل پشتیبان را تغییر نام دهید. انجام این کار اختیاری است. شما می توانید اسم فایل را از msgstore.db.crypt12 به msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 تغییر دهید. پسوند فایل یا فرمت فایل را تغییر ندهید.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

اگر واتس اپ از قبل نصب کرده اید، به سادگی آن را حذف و دوباره از طریق Google Play نصب کنید. پس از پایان نصب مجدد WhatsApp، به سادگی جزئیات مخاطبان خود را تأیید کنید، همانطور که در روند پشتیبان گیری Google Drive این روش وجود داشت، این کار فقط چند ثانیه طول می کشد تا مشخص شود که آیا نسخه پشتیبان موجود است یا خیر.

روی دکمه Restore کلیک کنید و مدتی صبر کنید تا همه دیتاها بازیابی شده از فایل های ذخیره شده بازگردند.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

 

بازگرداندن آرشیو پیام های واتس اپ در آیفون با استفاده از iCloud Backup

اول از همه، شما باید با تهیه بکاپ، از نسخه پشتیبان iCloud استفاده کنید. عملکرد آخرین نسخه پشتیبان را بررسی کنید. سپس واتساپ را حذف و دوباره نصب کنید. پس از تأیید شماره تماس، کافی است پیام های روی صفحه را دنبال کنید. با این روش می توانید سابقه چت را ریستور کنید.

اول از همه، با Apple ID وارد سیستم شوید تا به iCloud دسترسی داشته باشید و iCloud Drive را روشن کنید. سپس، شما باید فضای کافی در آیفون و iCloud خود داشته باشید. برای بازیابی یا پشتیبان گیری باید از همان شماره تلفن اصلی خود استفاده کنید زیرا نمی توانید از یک حساب WhatsApp و یک حساب دیگر برای ریستور کردن بکاپ استفاده کنید.

 

منبع

۶۵۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
1 3 4 5 10
  1. Ss گفت:
    من واتساپ جی بیم کار نمی کرد برای همین بک اپ کردم و پاک کردم و نصب کردم حتی گزینه برگردوندن پیام ها رو هم زدم اما پیام های از ۴ ماه پیش رو میاره چی کار کنم????کمک کنید
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      متاسفانه واتساپ بکاپ ضعیفی داره و این مشکلات رو داره، از روش دوم معرفی شده تو آموزش وارد پوشه دیتابیس بشین و ببینید تاریخ کدوم فایل بیشتر از ۴ ماه هستش، اگه چنین فایلی هست با کمک همون روش میتونید اطلاعات رو بالا بیارین گرچه باز هم امکان داره ناقص باشه در غبر این صورت راهی نداره.
  2. . گفت:
    سلام وقت بخیر
    من گوشیم مشکلاتی داره و میخوام ریست فکتوری کنم
    گوشیم A10s هستش و اینکه یه سوال داشتم.
    من راه اول رو رفتم و از واتساپم بک آپ گرفتم ولی تو پوشه Databases فقط ۳ فایل هست.
    اگه این پوشه ۳ تا فایل داشته باشه و من واتساپ رو پاک کنم مشکلی ایجادی میشه؟
    و اینکه اگه این پوشه فقط ۳ فایل داشته باشه واتساپ بعد از حذف و نصب کردنش کامل اطلاعاتم رو میاره؟
    یه سوال دیگه هم دارم
    اگه اشکالی نداشته باشه که پوشه دیتابیسم ۳ فایل داره و من واتساپ رو دوباره نصب کنم،گروه های واتساپ هم برمیگرده؟
    خیلی ممنون میشم جواب بدین و خب هنوز گوشیم رو ریست فکتوری نکردم برای همین خواستم راجب واتساپم مطمئن شم.
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      متاسفانه بکاپ واتساپ کارایی لازم رو نداره، شما می تونید طبق آموزش زیر عمل کنید:

      <a href="https://b2n.ir/p68115" rel="nofollow ugc">https://b2n.ir/p68115</a>

  3. رویا گفت:
    با سلام و عرض احترام؛ گوشی من گلکسی s3 هست. چون هنگ میکرد مجبور به ریست فکتوری شدم. ولی قبل آن از واتساپ بکاپ گرفتم. الان موقع راه اندازی واتساپ درخواست اکانت برای برگرداندن اطلاعات داره. هر چقدر اکانت رو میزنم قبول نمیکنه و درخواست اکانت دیگری داره. اکانت جدید میسازم باز هم همین اتفاق می افته. راهکار شما چیست؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      منظور شما از درخواست اکانت چی هستش؟ منظورتون اینه که بعد از نصب درخواست شماره موبایل میکنه؟
  4. شیبا گفت:
    یعنی کلا برده به حالت پنج سال پیش چت های اون موقع رو آورده و مال الان نیست اصلا
    تو رو خدا کمک???
  5. شیبا گفت:
    من واتیاپم رو پاک کردم که مسیجی که امروز پاک کردم و برگردونم و به گفته شما ری استور کردم ولی الان از پنج سال پیشو ندارم دیگه??
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      تو پوشه واتساپ شما ، پوشه Database هست؟ اگه هست بازش کنید و ببینید چند تا فایل توشه؟ باز هم اگه موجود بود از روش دوم معرفی شده تو همین آموزش اطلاعات رو بازیابی کنید.
  6. زهرا گفت:
    سلام
    من گوشیمو عوض کردم و به طور روزانه از پیامای واتم بکاپ گرفتم اما وقتی وات رو روی گوشی جدید نصب میکنم هیچکدوم از پیاما برنمیگردن ..رو گوشی قبلی که وات رو حذف و نصب میکنم پیاما هستن
    مشکل چیه و چیکار باید بکنم؟
  7. مریم گفت:
    سلام من گوشیمو عوض کردم وقتی که واتساپ رو ، رو گوشی جدید نصب کردم گزینه بازیابی رو نزدم ، واتساپو حذف و دوباره نصب کردم و بازیابی انجام شد اما تمام پیاما برنگشته با اینکه بکاپ واتساپ فعال بوده
    در ضمن داخل پوشه دیتابیس هم فایل وجود داره اما نمیدونم با چه برنامه ای باید باز بشه
    ممنون میشم راهنمایبم کنید
  8. علی گفت:
    سلام لطفا جواب بدید.. امروز صبح کل پیام های واتس آپ پاک شده خودبه خود.. فایل دیتا بیس هم خالیه.. راهی هست بشه پیامارو برگردوند؟ خیلی مهمه برام پیاما
    بکآپ هم نگرفتم رو جیمیل راهی هس؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه بکاپ نگرفتین احتمال بازیابی خیلی کم هستش، در صورت امکان چیزی رو به گوشی خودتون اضافه نکنید و سریعا مشکل رو با تعمیرکار نرم افزار موبایل در میون بذارید تا اگه راهی باشه اطلاعات رو با برنامه های خاص ریکاوری کنند.
  9. ارزو گفت:
    سلام وقت بخیر. من تقریبا ۲۰روز پیش گوشیم رو عوض کردم و‌تمام عکسام وفیلمام رو از طرق واتساپ به صورت عکسی و فایلی فرستادم روی واتساپ شوهرم. واتساپ روی گوشی جدید نصب کردم هر چند روز یکبار دانلود میکردم و مجدد برای خودم میفرستادم. اما الان تقریبا بعد از بیست روز که میخوام دانلود کنم واتساپ مبگه سند در دسترس نیست از مخاطب بخواهید مجدد ارسال کنن.

    الان میتونم واتساپ روی گوشی جدید بکاپ کنم که چتای اون تاریخ برام ریکاوری بشه؟یا یکاری کنم حداقل فایلا دانلود بشم.

    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      متاسفانه الان بکاپ گرفتن مشکل شما رو حل نمی کنه، مطلب زیر رو مطالعه کنید اگه مشکل شما یکی از مسائل گفته شده بود که حل میشه در غیر این صورت به فایل هاتون دیگه دسترسی ندارید:

      b2n.ir/y77544

  10. تورج گفت:
    سلام من گوشیم عوض کردم الان
    الان چطور واتساپم رو بازگردانی کنم
  11. محدثه گفت:
    سلام ببخشید من واتساپم پاک شده الان دوباره نصبش کنم پیام هام برمیگرده؟چطوری برگردونم؟عکس و فیلمام مهم نیس ولی پیام هام میخوام برگرده چیکار کنم
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه از چت ها بکاپ گرفته باشین برمیگرده اگه نه باید برنامه رو دوباره نصب کنید ببینید چقدر از چت های شما توسط گوگل به صورت خودکار بازیابی میشه.
      اگه باز هم جواب نگرفتین روش دوم معرفی پست رو مطالعه کنید.
  12. S گفت:
    سلام وقت بخیر
    ببخشید من میخواستم جی بی واتساپ رو نصب کنم میشه بهم بگید چطوری میتونم از پیام ها و فایل هایی که روی واتساپ عادیم دارم پشتیبان بگیرم که روی جی بی واتساپ هم داشته باشمشون؟
    خیلی نیازشون دارم
    ممنون
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      واتساپ جی بی از بکاپ گوگل پشتیبانی نمیکنه، برای همین باید سراغ روش های دیگه برین. آموزش زیر رو مطالعه کنید، اگه به نظرتون مشکلی نداشت از این روش استفاده کنید:

      androidtime.com/watogb

  13. سپیده گفت:
    سلام وقت بخیر، خیلی ضروریه لطفا راهنمایی کنید من گوشیم رو تنظیمات کارخونه کردم وفقط جدیدترین پیام های واتساپم رو نشون میداد بازیابی هم فقط بخشی از اون رو برگردوند نه همه ش رو، نمیدونم چکارکنم&#8230;.
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      شما قبل از پاک کردن گوشیتون از واتساپ بکاپ نگرفتین؟ و اینکه از پوشه واتساپ کپی تهیه کردین؟ اگه این اقدامات رو فراموش کردین یا به هر علتی موفق به انجامشون نشدید بازیابی اطلاعات واتساپ شما بسیار سخت میشه.
    • Baran گفت:
      چگونه واتساپ قبلی خود را برگردونیم
  14. مهدی گفت:
    سلام وقت بخیر
    ازگوشی ایفون سون استفاده می کردم که حدود دو ماه خراب میشه ومجبور شدم از گوشی اندروید استفاده کنم بحث واتس اپ هست اکانتم رو روی اندروید پاک کردم ودرایفون واتس اپ رو فعال کردم داده ها واطلاعات گذشته واتس اپ بالا نیومد ممنون میشم راهنمایی کنید
  15. زمرد گفت:
    من این کار دومیو انجام دادم. الان اطلاعات بازیابی کجا ذخیره شدن؟
  16. ثمین گفت:
    سلام وقت به خیر
    در حال حاظر واتساپ من تو ایفون هست گوشی رو عوض میکنم و اندروید میخرم
    سوالم این هست که بک آپ رو گرفتم اگه اندروید باشه چت ها یعنی کل واتساپ به اندروید. انتقال میکنه یانه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید
  17. حسین گفت:
    من حدود ۵۶۵ مگابایت پیشتیبان گرفتم ولی وقتی دوباره نصب کردم ۱۶ مگابایت بیشتر نبود حالا چی کارکنم لطفاً راهنمایی کنید باتشکر
  18. آوا گفت:
    سلام من امروز واته عادیمو پاک کردم و واته جی بی نصب کردم ،اما دوباره واته جی بی رو پاک کردم و واته عادی رو نصب کردم ،همه ی پیام هام هست اما فیلم ها و عکس و آهنگ ها پاک شده ،میشه برشون گردوند؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      به نظر از عکس و فیلم های شما بکاپ گرفته نشده بود برای همین با پاک شدن واتساپ مدیا های شما هم پاک شدند و معمولا راهی یرای بازگشت اونا وجود نداره.
  19. Jahani گفت:
    سلام وقت بخیر
    اگه دیتای واتس اپ پاک بشه راهی واسه برگشت اطلاعات هست؟؟
    • کارشناس گفت:
      اگه تو پوشه دیتابیس چند تا فایل باشه که معمولا ۵ تا هستند میشه از روی اونا اطلاعات رو به روش دوم توی پست بازیابی کرد. البته هر کدوم از این فایل ها تا تاریخ مشخصی از چت ها رو بکاپ گرفتند.
  20. Jahan گفت:
    سلام وقت بخیر
    اگه دیتا بیس واتس اپ پاک بشه راهی واسه برگردوندنش هست؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      در این موارد فایلی رو به گوشی خودتون اضافه نکنید تا با مراجعه به تعمیرکار راهی برای بازیابی پوشه واتساپ پیدا کنید.
  21. مهدیه گفت:
    سلام
    من بک اپ واتساپمو گرفتم پاک کردم و دوباره نصب کردم چون با دوتا شماره کار میکنم میخواستم جابجایی انجام بدم یعنی خط بیزنسم و واتساپ اصلی جابجا کنم
    خلاصه بگم الان واتساپ اصلی دیگه برای من کدد نمفرسته که دوباره نصبش کنم ،یعنی من بدبخت میشم چون واتساپ کاریم بوده و تمام اطلاعات مشتریا داخلش هست چیکارکنم تروخدا اگه میتونین بهم بگین چجوری نصب کنم وقتی دیگه کد نمیاد حتی وقتی میزنه ۱۲ ساعت دیکه کد میاد بعد از۱۲ ساعت هم نمیاد ،زنگ هم نمیزنه
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      به نظر ما با شرایط خاص و حساس شما جایی برای تست و خطا روش های مختلف نیست چون امکان از بین رفتن بکاپ های شما هست، هر چه زودتر گوشیتون رو با تعمیرکاری که تخصص نرم افزار داشته باشه نشون بدین و مشکلتون رو براش توضیح بدین.
  22. الهه گفت:
    اشتباهی ریستور رو زدم و همه ی چت هام گروه هام پاک شد واونا خیلی مهم بودن تو روخدا بگید چکار کنم همه چیم برگرده چیز های مهمی داشتم توی واتساپ ??
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      به روش دوم گفته شده در پست مراجعه کنید و تاریخ روی فایل های بکاپ رو چک کنید، تاریخ مد نظرتون مثلا برای ۲ روز پیش رو بازیابی کنید.
      • فاطمه گفت:
        سلام. من چند بار حذف و نصب کردم، ولی آخرین فایلی که در گوگل درایور هست میاد&#8230; در بک آپ واتساپ فایل برای چند روز پیش موجود هست،ولی اجرا نمیشه، لطفاً کمک کنید
  23. مهدی سلیمانی گفت:
    سلام خسته نباشید من دیروز واتس اپ رو حذف کردم و دوباره نصب کردم ولی واتس اپ چت های برای دیروز بنده رو نیاورد یا همون گفتگوها رو الان باید چه کار کنم که برگردن لطفا راهنمایی کنید
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه دیروز قبل پاک کردن برنامه شما بکاپ نگرفتین یا برنامه به صورت اتوماتیک روزانه از چت های شما بکاپ نگرفته باشه امکان دسترسی به اونا بسیار کم هستش. وارد پوشه whatsapp و بعد Database بشین و ببینید چند تا فایل با تاریخ رو موجود دارین؟ اگه تاریخ دیروز رو روی یکی از فایل ها پیدا کردین با روش دوم معرفی شده در پست بازیابی کنید شاید چت های دیروز شما برگرده.
  24. Ghazal گفت:
    سلام وقت بخیر من واتس آپ جیبی نصب کردم قبلش هم با واتس آپ عادی گزینه پشتیبانی گفتگو رو زدم. الان چجوری میتونم تو واتس آپ جیبی پیام هامو برگردونم؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر،
      احتمال برنگشتن تمام چت ها و مدیاها وجود داره فقط همون های که بکاپ گرفته شده، از مسیر زیر مراحل رو انجام بدین:
      ابتدا از تنظیمات ، گفتگوها ، پشتیبان گیری از گفتگو ، پشتیبان گیری نسخه پشتیبان بگیرید سپس واتساپ را حذف کنید. و از قسمت فایل های گوشی نام پوشه WhatsApp را به GBWhatsApa تغییر کنید و جی بی واتساپ را نصب و شماره را فعالسازی کنید صفحه نسخه پشتیبان یافت شد نمایش داده میشود گزینه بازیابی را انتخاب کنید.
      • نویسنده گفت:
        سلام
        من واتساپمو حذف کردم و دوباره نصب کردم بک آپ گرفتم تا دیشبو میاره چیکار کنم پیامای امروز رو هم بکاپ بگیره؟
        • کارشناس گفت:
          سلام و وقت بخیر
          شما بکاپ رو گرفتین ولی تو بازیابی چت های قبل بکاپ رو بالا نیاورد؟ معمولا از بکاپ رو تا لحظه ای که گرفته میشه از چت ها گرفته میشه.
  25. َatena گفت:
    سلام وقتتون بخیر من قصد دارم گوشیم رو فلش کنم ، ایمیل ام رو تغییر بدم و واتساپ رو حذف کنم . در ابتدا من با یه ایمیل دیگه وارد واتساپ شدم . خیلی هم به چت های واتساپ ام نیاز دارم و نمیخوام که پاک بشن . ایا نیازه که برای بازیابی چت ها و پیام ها بعد از نصب مجدد واتساپ ،از طریق همون ایمیل قبلی وارد بشم یا فقط شماره تلفن برای بازیابی کافیه؟
    • کارشناس گفت:
      سلام وقت شما هم بخیر
      طبق اعلام سایت رسمی واتساپ فارسی، شماره تلفن و جیمیلی که روی گوشی ست کردین باید همون باشه. لینک زیر رو مشاهده کنید:

      b2n.ir/h14422

  26. ??????? گفت:
    سلام .. من بک آپ گرفتم واتساپ و پاک کردم دوباره نصب کردم ولی موقع نصب مجدد ریسور رو نزدم اشتباها جز گروه ها چتهام همه پاک شدن واقعا بهشون احتیاج دارم راهی وجود داره ?????
  27. Paria گفت:
    بله منتقل کردم و بعداز سه چهار بار پاک کردن و نصب واتساپ بالاخره فایل رو پیدا کرد و بازیابی شد. البته از سوالات قبلی توی سایت وپاسخ شما هم استفاده کردم.خیلی ممنون از سایت مفیدتون.سپاسگذارم که برخلاف سایتهای دیگه که دیر پاسخ میدن یا اصلا جواب نمیدن شما پاسخگو هستین
    • کارشناس گفت:
      خواهش میکنم، خدا رو شکر کارتون راه افتاد.
      • نیاز گفت:
        سلام.من اگه نخوام چت های ۶ ماه پیش واتساپم ریکاوری بشه بایدچکارکنم.ایاگوشیموفلش کنم راهی هست ک اصلانشه اون چت هابازگردانی بشه؟خودم ک تاحالا پشتیبان گیری نکردم نمیدونم خودکارپشتیبان گرفته یانه..برخلاف بقیه بازگردانی پیامهای ۶ ماه پیش ولتساپم زندگیموبخطرمیندازه
  28. Paria گفت:
    سلام وعرض ادب. من گوشیمو فلش کردم ولی پوشه واتساپ رو داخل رم کپی کردم. قبلا هم پشتیبان گیری انجام دادم ولی الان که پیام بازیابی از واتساپ میاد،هرچی ایمیلمو وارد میکنم نمیتونه اکانت من رو پیدا کنه. الان میشه از اون کپی استفاده کرد؟اگر میشه چطور؟
    پیشاپیش متشکرم از راهنماییتون
  29. Setayesh گفت:
    سلام من واتساپ جیبی دارم هواسم نبود پاکش کردم الان نصبش کردم هرکاری میکنم پیامام نمیاد تووروو خدا راهنمایی کنید خیلییی پیامارو لازم دارم??
  30. Aaaa گفت:
    سلام من شیائومی نوت هشت دارم و از ogواتساپ استفاده میکنم من از ogواتساپ بکاپ گرفتم و بعد حواسم نبود دوباره بکاپ گرفتم الان میرم تو پوشه های واتساپم نگاه میکنم هیچ پوشه ای به نام بکاپ یا دیتا بیس نیست ایا امکان داره که خودکار حذف شده باشه؟ و بعدم اینکه من خیلی پیامامو لازم دازم واینکه من اوجی واتساپو حذف کردم بعد دوباره نصب کردم میزنم بازگردانی پیام ها. پیام هام برنمیگرده
    • Aaaa گفت:
      اگه میشه جوابشو بهم ایمیل کنین خیلی لازم دارم راهنماییتونو
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      گوگل از نسخه های غیر رسمی واتساپ بکاپ نمیگیره، شاید اسم پوشه شما واتساپ نباشه به یه اسم دیگه مثلا OGwhatsapp ذخیره شده باشه این مورد رو هم چک کنید.
      بهتره با این وضعیت به خاطر احتیاج به پیام ها از یه تعمیرکار متخصص نرم افزار کمک بگیرین.
1 3 4 5 10