اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ایجاد سوال در استوری اینستاگرام و نحوه مشاهده پاسخ ها

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ایجاد سوال در استوری اینستاگرام

آموزش ایجاد سوال در استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام به طور ثابتی افراد را درگیر کرده است و طرفداران زیادی دارد. یکی از چیزهایی که در مورد استوری اینستاگرام بسیار به آن علاقمندم، سرعت بالای آن است. این استوری ها کاملا اعجاب انگیز بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند و باعث می شود که کاربر تعامل خوبی با آن برقرار کند و به آن علاقه داشته باشد. افرادی که در پشت صحنه اینستاگرام را طراحی می کنند، ویژگی استوری را با قابلیت های جدید و سرگرم کننده همراه کرده اند. به طور مثال؛ ایجاد قابلیت نظرسنجی و اضافه کردن موسیقی و یا اسلاید های ایموجی و هم اکنون قابلیت سوال پرسیدن برای سلبریتی های اینستاگرام و درگیر کردن فالورها. در این مقاله آموزشی، همه چیز را در مورد قابلیت ایجاد سوال در استوری اینستاگرام و پاسخ آن را به شما توضیح خواهیم داد.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی قرار دادن ویدیوهای طولانی در استوری اینستاگرام، مبحث آموزش قرار دادن ویدیوهای طولانی در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون را مطالعه نمایید.

 

چگونه در استوری اینستاگرام سوال بپرسیم: مرحله به مرحله

فهمیدن و یاد گرفتن پرسیدن سوال در اینستاگرام نیاز به اطلاعات پیشرفته ای ندارد. می توانید این کار را خودتان نیز انجام دهید اما با این مقاله می توانید مراحل را آسان و مرحله به مرحله دنبال کنید.

۱. برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی آیکون دایره ای شکل که عکس پروفایلتان را نشان می دهد و علامت + در بالا و گوشه سمت چپ بزنید.

ایجاد سوال در استوری اینستاگرام

۲. نوع استوری اینستاگرام را انتخاب کنید: نرمال، بوم رنگ، حالت Rewind و .. . . و یا این که روی یک عکس از گالری خود کلیک کنید.

ایجاد سوال در استوری اینستاگرام

۳. روی استیکر با صورت خندان کلیک کنید.

ایجاد سوال در استوری اینستاگرام

۴. سوالات را انتخاب کنید.

ایجاد سوال در استوری اینستاگرام

۵. سوال خود را تایپ کنید و روی done یا انجام شد کلیک کنید. ( قسمت بالا و سمت راست )

ایجاد سوال در استوری اینستاگرام

۶. روی داستان شما یا “your story ” در قسمت پایین و گوشه کلیک کنید و استوری خود را با سوال ارسال کنید.

ایجاد سوال در استوری اینستاگرام

نکته جالب: می توانید جعبه سوالات را به سمت راست یا چپ یا هر زاویه مشخصی که خواستید با کشیدن انگشتان خود جابه جا کنید.

 

چگونه پاسخ سوالات استوری اینستاگرام را پیدا کنیم؟

برای دیدن پاسخ های ثبت شده در استوری اینستاگرام، استوری را باز کنید. در گوشه پایین سمت چپ، روی آیکونی بزنید که نشان می دهد چند نفر استوری شما را دیده اند. اکنون می توانید پاسخ ها را مدیریت کنید، آن ها را دوباره استوری کنید یا ببینید که فالوورها چه واکنشی به سوال اینستاگرام شما داشته اند.

همچنین می توانید در استوری پست استوری اینستاگرام شخصی را تگ کنید و پاسخ را با او به اشتراک بگذارید. با این کار همچنین یک اعلان DM به آن فرد ارسال می شود که این پاسخ را عمومی می کند .

برای تگ کردن بعضی از افراد در استوری اینستاگرام، به سادگی @نام شخص را تایپ کنید و از منوی باز شده هرکدام را که خواستید انتخاب کنید.

ایجاد سوال در استوری اینستاگرام

ایده های جالب طرح سوال برای افزایش علاقمندی افراد به سوالات استوری اینستاگرام:

 

برای صفحه های کاری

همه سوالات نمی توانند هزاران پاسخ دریافت کنند . بسته به مخاطبی که دارید، سوالات متفاوت خواهد بود. در این قسمت ایده هایی را برای شروع معرفی می کنیم.

  • اگر در حال راه اندازی یک تجارت هستید، باید یک رابطه صمیمانه و دوستانه با فالوورها داشته باشید، به آن ها آزادی دهید که هرچیزی که خواستند بپرسند. سوال هایی مثل ” هرچی خواستید، بپرسید” یا “هر سوالی راجع به فلان محصول دارید را بپرسید” می تواند ایده خوبی باشد.
  • آیا می دانید که مخاطبان هدف شما از کجا هستند؟ از آن ها مستقیما سوال کنید: چه شغلی دارند؟ کجا زندگی می کنند؟ آیا جوان هستند یا سن بالا ؟ کجا خرید می کنند؟
  • برای ارائه خدمات یا بهبود کیفیت محصولات ، می توانید از آن ها بخواهید که باز خورد بدهند. آیا نکته ای وجود داشته که آن ها در مورد محصولتان دوست نداشته باشند؟ آیا محصولات شما می تواند نیازهای آنان را برآورده کند ؟ آیا دنبال چیزی خاص در محصول بعدی شما هستند؟

 

برای کاربران اینستاگرام

در این قسمت پیشنهاداتی را بر اساس تخصصی که از استفاده از این ویژگی دارید، پیشنهاد می کنیم.

  • سوالات پیشنهادی مانند چه موسیقی را دوست دارید؟ کتاب یا نویسنده مورد علاقه شما چیست؟ اوقات بی حوصلگی چگونه را چگونه مدیریت می کنید؟
  • سعی کنید اطلاعات دقیقی یا هر خاطره ای را در مورد سال گذشته بپرسید. سوالاتی که به تقویت دوستی بین شما و آن ها کمک می کند.

 

منبع