اینترنتبرنامه اندرویدتکنولوژیموبایل

معرفی اپلیکیشن شاد

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

اپلیکیشن شاد

معرفی اپلیکیشن شاد

در دوران شیوع کرونا دغدغه اصلی معلمان و دانش آموزان مسئله تحصیل بود به همین جهت آموزش و پرورش در تلاش بود فضایی امن را به وجود بیاورد که تماماََ در اختیار آموزش و پرورش باشد به همین جهت اپلیکیشن شاد که مختص بحث آموزش می باشد در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار گرفت.

قطعا در ابتدای کار این برنامه با مشکلاتی همراه بوده است اما متخصصان ایرانی همواره در تلاش هستند تا این مشکلات را حل نمایند و همچنین خواسته های معلمان و اولیاء محترم دانش آموزان در خصوص نحوه تدریس و استفاده از برنامه را برطرف کنند.

برای ثبت نام در سامانه شاد و دانلود برنامه شاد به ترتیب به نشانی  سایت سامانه شاد و  دانلود برنامه شاد مراجعه نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با نحوه ثبت نام در سامانه شاد مبحث آموزش ثبت نام در سامانه شاد  را مطالعه نمایید.

 

نحوه ثبت نام در این سامانه به چه صورت است؟

ثبت نام در سامانه شاد در سه سطح مدیر، معلم و دانش آموز به شرح زیر در دسترس می باشد:

۱. راه اندازی توسط مدیر مدرسه که باید از طریق سایت سامانه شاد و یا لینک دانلود برنامه شاد نسبت به نصب نرم افزار شاد اقدام کند، البته به این نکته توجه داشته باشید که شماره تلفن همراهی که از طریق آن در سامانه ثبت نام کرده اند باید با شماره تلفن همراهی که در سامانه سناد ثبت شده است مطابقت داشته باشد.

۲. روش دوم راه اندازی این برنامه توسط معلمان انجام می شود،بدین صورت که پس از نصب برنامه توسط مدیران و اقدام به تشکیل کلاس، معلمان نیز نرم افزار شاد را نصب می کنند و پس از وارد کردن کد ملی می توانند از این برنامه استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه وارد شده با شماره تلفن همراه موجود در سامانه سناد مطابقت داشته باشد.

۳. روش سوم استفاده از این سامانه ثبت نام و نصب توسط دانش آموزان می باشد که دانش آموز با ورود به سامانه و ثبت مشخصات به طور خودکار وارد کلاس می شود.

 

مدت زمان و تعداد کلاس های مقطع ابتدایی در یک روز چگونه است؟

محدوده زمانی در نظر گرفته شده برای تشکیل کلاس ها از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر می باشد که معلم برای ساعت آموزش دست به انتخاب می زند.

مدت زمان آموزش روزانه برای پیش دبستانی بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه پایه اول و دوم ۷۵ تا ۹۰ دقیقه در چهار زنگ با مدت زمان بین ۱۵ الی ۲۰ دقیقه و مدت زمان استراحت بین پنج الی ۱۰ دقیقه،‌ پایه‌های سوم و چهارم ۱۰۰ الی ۱۲۰ دقیقه در چهار زنگ با مدت زمان بین ۲۰ الی ۲۵ دقیقه و مدت زمان استراحت پنج الی ۱۰ دقیقه و پایه‌های پنجم و ششم ۱۲۰ تا ۱۵۰ دقیقه در چهار زنگ با مدت زمان بین ۲۵ الی ۳۰ دقیقه و مدت زمان استراحت پنج الی ۱۰ دقیقه آموزش‌ها صورت می‌گیرد.

 

استفاده از نرم افزار شاد از ۲۳ فروردین ماه سال ۹۹ آغاز شده و دانش آموزان در محیط آن مشغول به تحصیل می باشند و معلمان و مدیران امیدوارند پس از پایان دوران شیوع کرونا بتوانند همچنان از این فضا به عنوان فضایی جهت تکمیل تدریس در مدرسه استفاده شود.