اینستاگرامشبکه های اجتماعی

معرفی بهترین افزونه های اینستاگرام روی مرورگر کروم – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

معرفی بهترین افزونه های اینستاگرام روی مرورگر کروم

۷ افزونه برتر و رایگان اینستاگرام گوگل کروم

امروزه شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محصولات، تبلیغ برندها، ارتباط با مشتریان و تقویت مشاغل جدید استفاده می شوند. در این میان اینستاگرام اصلی ترین رسانه اجتماعی است که به کاربران خود اجازه می دهد کسب و کار خود را گسترش دهند.

با توجه به این مقدمه طبیعی است که مشاغل و صنایع مختلف به دنبال راه ها و ابزارهایی برای استفاده بهتر از اینستاگرام برای دستیابی به اهداف تجاری خود باشند.

گوگل کروم، به عنوان یک مرورگر محبوب و کارآمد، افزونه های متفاوتی را برای کمک به مشاغل کوچک و بزرگ در دسترسی به اهداف بازاریابی اینستاگرام ارائه کرده است. در این مقاله، افزونه های اینستاگرام برای کروم را معرفی خواهیم کرد.

آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ریپلای پیام دایرکت اینستاگرام با عکس یا ویدئو مبحث آموزش ارسال جواب دایرکت اینستاگرام با عکس و فیلم را مطالعه نمایید.

 

۱- افزونه Desktop For Instagram

Desktop for Instagram یکی از رایج ترین نسخه های دسکتاپ اینستاگرام است که به بازاریابان اینستاگرام کمک می کند با استفاده از ابزارهای مختلف تجارت خود را ارتقا دهند. استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه اینستاگرام می تواند وقت گیر باشد. بنابراین، توصیه می شود از Desktop for Instagram استفاده کنید و در کنار صرفه جویی در وقت، کسب و کار اینستاگرام خود را به راحتی در یک نسخه بزرگ و راحت تر اداره کنید.

 

۶ ویژگی Desktop For Instagram

۱. امکان بارگذاری تصاویر و ایجاد پست با کامپیوتر

۲. پشتیبانی از حالت تمام صفحه برای نمایش عکس ها در این حالت از فید یا استوری

۳. پشتیبانی از پخش فیلم ها از فید یا استوری در حالت تمام صفحه

۴. امکان بارگیری فیلم ها و عکس ها از فید یا استوری

۵. ارائه تجربه ای مشابه با نسخه وب اینستاگرام

۶. بدون محدودیت بارگیری

معرفی بهترین افزونه های اینستاگرام روی مرورگر کروم

 

۲- افزونه Extension for Instagram

Extension for Instagram دومین نسخه دسکتاپ اینستاگرام است که به بازاریابان کمک می کند در تمام طول روز از اینستاگرام استفاده کنند. این یکی از مفیدترین افزونه های اینستاگرام برای کروم است که به بارگیری و بارگذاری مستقیم شهرت می یابد.

به همه مشاغل توصیه می شود حساب های Instagram خود را با استفاده از این افزونه مدیریت کنند. Extension for Instagram شامل ابزارها و ویژگی های بسیاری است و در مقایسه با اپلیکیشن موبایل اینستاگرام بسیار کارآمدتر است. توجه داشته باشید که بازاریابی اینستاگرام کار ساده ای نیست و نمی توان آن را از طریق تلفن مدیریت کرد، به این دلیل که ممکن است ویژگی های اضافی و کامل در دسترس نباشند.

 

۵ ویژگی افزونه Instagram main features

۱. امکان بارگذاری/بارگیری عکس های اینستاگرام

۲. پشتیبانی از ارسال پیام خصوصی

۳. امکان قرار دادن لینک های قابل کلیک در قسمت نظرات

۴. حرکت آسان در میان پست ها

۵. ارائه تم تیره

معرفی بهترین افزونه های اینستاگرام روی مرورگر کروم

 

۳- افزونه IG Stories for Instagram

سومین ابزار مفید لیست ماIG Stories for Instagram است.ارائه ویدیوهای لایو در استوری های اینستاگرام برای برند های تجاری بسیار مهم است.

به کمک این افزونه می توانید استوری ها و لایوهای اینستاگرام را مشاهده و بارگیری کنید. علاوه بر این، این افزونه اجازه بارگیری عکس ها و فیلم ها را به کاربر می دهد و این می تواند برای بازاریابان مفید باشد. یکی دیگر از کارهایی که با این افزونه قادر به انجام آن خواهید بود بارگیری لایوهای زنده و استوری های اینستاگرام به طور مستقیم از دسکتاپ است.

جدیدترین ویژگی این افزونه قابلیت بارگیری فیلم های IGTV است.

 

۴ ویژگی IG Stories for Instagram

۱. امکان دسترسی به استوری ها و لایوهای اینستاگرام و همچنین بارگیری آنها

۲. امکان خصوصی نگه داشتن هویت شما در زمان مشاهده استوری ها

۳. ارسال استوری و ویدیوهای لایو

معرفی بهترین افزونه های اینستاگرام روی مرورگر کروم

 

۴- افزونه Desktop App for Instagram

The desktop app for Instagram  چهارمین افزونه اینستاگرام برای کروم است که بارگیری و بارگذاری عکس ها و فیلم ها را تا حد ممکن آسان می کند.

این افزونه نسخه دسکتاپ اینستاگرام را با ظاهری شبیه به نسخه موبایل آن ارائه می دهد. همچنین به شما اجازه می دهد تمام ویژگی های اپلیکیشن موبایل اینستاگرام را روی دسکتاپ خود تجربه کنید. به این ترتیب بر بازاریابی شما تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

 

۵- افزونه Notifications for Instagram

Notifications for Instagram  بهترین و کامل ترین افزونه برای کروم است که هر بازاریابی برای جلب اعتماد مشتریان خود به آن نیاز دارد. این نوتیفیکیشن ها می توانند توجه و رضایت کاربران را جلب کنند.

نوتیفیکیشن ها شما را در مورد آنچه در اطراف کسب و کار اینستاگرامی تان می گذرد به روز می کنند. به این ترتیب می توانید واکنش لازم را نشان داده و نرخ تعامل اینستاگرام خود را افزایش دهید.

با استفاده از این افزونه، می توانید بدون ایجاد وقفه در کارهایی که انجام می دهید، از آخرین اخبار مطلع شوید. این افزونه سریعترین و ساده ترین راه برای بررسی نوتیفیکیشن ها از طریق مرورگر است.

معرفی بهترین افزونه های اینستاگرام روی مرورگر کروم

 

۶- افزونه Web for Instagram with Direct

Web for Instagram with direct از ویژگی هایی مانند پیام های خصوصی، بارگذاری استوری و IGTV ، گرفتن عکس از صفحه و غیره پشتیبانی می کند.

با کلیک روی دکمه نمادین Instagram ، مانند اپلیکیشن موبایل، می توانید به ویژگی های مختلف دسترسی پیدا کنید:

۱. پشتیبانی کامل از پیام های خصوصی

۲. امکان بارگذاری فیلم های IGTV از کامپیوتر

۳. چیدمانی مناسب برای داشتن تجربه بهتر

۴. امکان به اشتراک گذاری فیلم ها و عکس ها و مرور خبرهای اینستاگرام به علاوه چت با دوستان

معرفی بهترین افزونه های اینستاگرام روی مرورگر کروم

 

۷- افزونه Downloader for Instagram + Direct Message

Downloader for Instagram+ direct message یکی دیگر از افزونه های کروم اینستاگرام است که با کمک آن می توانید عکس های پروفایل، ویدیوها و هر چیزی که در اینستاگرام هست را به راحتی در گوگل کروم دانلود کنید.

 

منبع