برنامه iOSشبکه های اجتماعی

آموزش روش های جدید افزایش فالوور واقعی و رایگان در تیک تاک

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

افزایش فالوور واقعی و رایگان در تیک تاک
روش های جدید افزایش فالوور واقعی و رایگان در تیک تاک

شبکه اجتماعی تیک تاک در مدت زمان کوتاهی توانست محبوبیت بسیاری کسب کند و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد، اما از بزرگترین مشکلات فعالان این برنامه کمبود فالوور می باشد. روش های زیادی برای به دست آوردن فالوور رایگان در تیک تاک وجود دارد که بسیاری از افراد از آن بی خبرند. البته باید توجه داشته باشید که بدون تولید محتوا مناسب و تنها با گرفتن فالوور نمی توانید درامد یا امتیاز خاصی به دست بیاورید و باید هر دو را در کنار هم جلو ببرید. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب نحوه افزایش فالوور واقعی و رایگان در تیک تاک را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه تیک تاک را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای آشنایی با نحوه اضافه کردن فیلترهای چهره قبل و در هنگام تهیه ویدئو در تیک تاک مطلب آموزش استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک را مطالعه نمایید.

 

۱. پروفایل حرفه ای داشته باشید

پروفایل حرفه ای یکی از ویژگی هایی است که نگاه بیننده را به خود جذب می کند، پس از آن نام کاربری که برای خود انتخاب می کنید باید به بهترین شکل ممکن انتخاب شود. در انتخاب نام کاربری خود بسیار دقت کنید، یوزرنیم شما باید طوری باشد که در اولین نگاه کاربر متوجه هدف شما بشود و بتواند دست کم ۸۰ درصد آن را به خاطر بیاورد. نام های کاربری که خط تیره یا اعداد زیادی را در خود دارند مناسب نیستند و حس بی کیفیت بودن را به کاربر می دهد.

 

۲. برند شوید

از یک تم مختص خودتان برای ساخت ویدئو ها و یا تصاویر صدا دار در تیک تاک استفاده کنید،به طوریکه مخاطبتان در اولین نگاه متوجه شوند که این ویدیو متعلق به شماست. برای مثال برای حفظ آثار خودتان از کپی برداری می توانید از موشن گرافیک یا تصویر پروفایل خود به عنوان لوگو در ویدیو کمک بگیرید.

برای اینکه مخاطبان هدفمندتری داشته باشید، بهتر است در یک زمینه خاص کار کنید و همین موضوع در آینده باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

 

۳. اجتماعی باشید

برای افزایش فالوور ها و مخاطبانتان نیاز است که با آن ها ارتباط بگیرید و به سوالات آن ها پاسخ بدهید و از نظرات آنها برای بهبود کارتان استفاده نمایید. با این کار مخاطبان شما احساس با ارزش بودن کرده و صفحه شما را مانند صفحه خود می بینند و سعی می کنند آن را به دیگران هم معرفی کنند. همیشه سعی کنید پاسخ کاربران خود را در نظرات بدهید و یا در بعضی از پست های خود سوالاتی را از آنها بپرسید. این کار باعث ایجاد صمیمیت و افزایش کیفیت صفحه شما خواهد شد.

همچنین شما می توانید برای افزایش فالوور و محبوبیت بیشتر ،با افراد دیگر که در زمینه کاری شما فعالیت دارند همکاری کنید.

افزایش فالوور واقعی و رایگان در تیک تاک

۴. هشتگ گذاری

یکی دیگر از روش هایی که برای افزایش فالوور در تمام شبکه های اجتماعی استفاده می شود هشتگ گذاری های مرتبط و یا غیر مرتبط با زمینه کاری می باشد که قرار دادن هشتگ های نامربوط گاهی می تواند باعث پیشرفت صفحه شما شود! با این کار تعداد بازدیدهای صفحه شما افزایش می یابد و از آن طرف می تواند باعث کاهش نرخ ارتباط صفحه (Engagement) و در نتیجه افت شما شود.

 

۵. گرفتن نماد تاج

گرفتن تاج تیک تاک می تواند باعث پیشرفت و افزایش سطح کیفی کار شما شود. گرفتن تاج تاییدیه تیک تاک به این معنا است که شما یک اینفلوئنسر تاثیرگذار در تیک تاک هستید. اگر به دنبال دریافت این تاج هستید, حتما باید محتوا اختصاصی و جذاب تولید کنید و اگر یک ویدیو کپی هم داشته باشید این نماد به شما تعلق نخواهد گرفت.

افزایش فالوور واقعی و رایگان در تیک تاک

 

۶. شرکت در چالش ها

چالش های تیک تاک راهی عالی برای افزایش درگیر شدن مخاطبان و جذب افرادی است که درباره این چالش می شنوند. شما یا می توانید چالش خود را ایجاد کنید و یا در چالش هایی که توسط کاربران دیگر ترند شده است، شرکت کنید. سعی کنید اگر چالشی ایجاد می کنید واقعا کار سختی باشد و افراد باید تمرین کنند تا بتوانند به خوبی آن را اجرا کنند.

افزایش فالوور واقعی و رایگان در تیک تاک

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید یک صفحه حرفه ای و درآمدزا داشته باشید باید محتوای اختصاصی و جذاب تولید کنید. این کار باید در زمان مناسب و مطابق با علایق کاربران تیک انجام بگیرد تا در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد.

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. King گفت:
    فالور تیک تاک‌ می خایم
    • کیان گفت:
      با سلام بجهت بالا بردن فالوور های خود مطلب زیر را با دقت مطالعه نمایید.
      <a href="https://tazehkar.com/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d9%88%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%a7%da%a9/" rel="ugc">https://tazehkar.com/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d9%88%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%a7%da%a9/</a>