شبکه های اجتماعیکلاب هاوس

آموزش افزایش تعداد کاربران روم در کلاب هاوس – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش افزایش تعداد کاربران روم در کلاب هاوس

چگونگی بالا بردن تعداد کاربران روم در کلاب هاوس

احتمالا تاکنون نام اپلیکیشن کلاب هاوس به گوشتان خورده است، کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی جدید است که به سرعت توانسته محبوبیت فراوانی را در بین کاربران اینترنت به دست بیاورد. ارتباط و هم فکری در این برنامه به وسیله صدا و صوت می باشد که به هیچ عنوان امکان ذخیره کردن آن ها وجود ندارد. به همین دلیل افراد در این شبکه اجتماعی احساس امنیت بیشتری می کنند. روم های کلاب هاوس اتاق هایی هستند که افراد می توانند وارد آن ها شوند و و با کاربران دیگر در مورد موضوعات مختلف صحبت کنند و از نظرات آن ها بهره بگیرند. در این مطلب قصد داریم تا به شما نحوه افزایش تعداد کاربران روم در کلاب هاوس را آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

نکته مهم : نسخه رسمی کلاب هاوس هنوز برای مشترکین اندروید منتشر نشده است و نسخه های معرفی شده در آدرس زیر غیر رسمی بوده و مسئولیت استفاده از آن به عهده کاربر می باشد.

آخرین نسخه برنامه کلاب هاوس را برای اندروید و ios از لینک دانلود کلاب هاوس دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با نحوه ساخت روم در کلاب هاوس مبحث چگونگی ساخت روم در کلاب هاوس را مطالعه نمایید.

 

روم های گفتگو در کلاب هاوس

روم های کلاب هاوس بخش اصلی و بسیار مهم ای نرم افزار می باشند که تمام اطلاعات و محتوای کلاب هاوس از طریق روم ها منتقل می شوند. همچنین در صفحه ابتدایی کلاب هاوس یعنی بخش Home Page روم‌هایی برای شما نمایان می شوند که به وسیله حضور افراد یا موضوعات منتخب شما نمایش داده می‌شوند.

آموزش افزایش تعداد کاربران روم در کلاب هاوس

اگر از روم هایی که در بخش Home Page برای شما نمایان می شوند ناراضی هستید و احساس رضایت نمی کنید می توانید به بخش انتهایی صفحه مراجعه نموده و بر روی گزینه Explore کلیک نمایید و به روم های خود در بخش Home Page تعدادی روم اضافه کنید. همچنین با انتخاب آیکون به شکل ذره بین در گوشه‌ی بالای صفحه که امکان جستجو را برای شما فراهم می کند، می توانید وارد بخش Explore کلاب هاوس شوید. در این بخش فهرستی از موضوعات را در اختیار شما می‌گذارد تا کلاب هاوس با انتخاب موضوع مدنظرتان، کلاب‌ها و افراد فعال در آن حوزه را نمایش دهد.

 

نحوه افزایش تعداد کاربران روم در کلاب هاوس

کاربران کلاب هاوس همواره بدنبال این هستند که روم پرشنونده‌ای داشته باشند، برای انجام این کار می توانید دنبال کنندگان خود را به روم های مورد بحث دعوت کنید که این عمل در کلاب هاوس Ping نام دارد. شما می توانید افرادی که دنبال کنندگان زیادی را دارند به روم های خود دعوت نموده و با این کار تاثیر بسزایی بر روی دیده شدن روم در لیست اتاق‌های افراد دیگر داشته باشید.

در کلاب هاوس مانند سایر شبکه های اجتماعی می توانید از افرادی که در روم ها حضور دارند درخواست کنید تا شما را دنبال کنند و با این کار از روم هایی که بعدا خواهید ساخت باخبر شوند. همچنین می توانند با دنبال کردن کلابتان، از اعضای روم های بعدی آن کلاب باشند.

یکی دیگر از راهکارهای افزایش تعداد کاربران در کلاب هاوس این است که می توانید در صورت تمایل پروفایل توییتر و اینستاگرامتان را به پروفایل کلاب هاوس لینک کنید.

آموزش افزایش تعداد کاربران روم در کلاب هاوس

برای تکمیل نمودن تک تک بخش های پروفایل کلاب هاوس به صورت دستی می توانید از انتخاب یک تصویر مناسب برای پروفایل کلاب هاوستان شروع کنید. در انتخاب تصویر پروفایل به این موضوع نیز توجه داشته باشید که با انتخاب یک تصویر مناسب که چهره‌ی شما را به‌شکل واضحی نمایش دهد، می توانید موجب تاثیرگذاری بیشتر بر روی کاربران دیگر شوید. زیرا  کاربران سعی دارند از طریق این برنامه با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند این ارتباط‌گیری می‌تواند تا حد زیادی به تصویر پروفایل کاربر مقابل بستگی داشته باشد.

برای کاربرانی که تمایل دارند تا حضور جدی در کلاب هاوس داشته باشند انتخاب یک بیوی مناسب می تواند تاثیر گذار باشد. در روم های کلاب هاوس با کلیک بر روی پروفایل افراد، تنها بخشی از پروفایل آن ها نمایش داده می شود که شامل عکس پروفایل و سه خط ابتدایی بیو گرافی می باشد. در صورت تمایل به مشاهده متن کامل بیوگرافی و نام کاربری افراد، می توانید صفحه را به بالا بکشید. این موضوع از اهمیت سه خط ابتدایی بیوگرافی شما در کلاب هاوس خبر می‌دهد که می‌تواند منجر به جذب یا دفع دیگران در نگاه اولیه به پروفایلتان شود.