اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش اضافه کردن عکس گیف به استوری اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

اضافه کردن عکس گیف به استوری اینستاگرام

آموزش اضافه کردن عکس گیف به استوری اینستاگرام

اگر تاکنون استوری هایی را در اینستاگرام خود قرار داده اید، احتمالا می دانید که می توانید استیکرهایی را به داستان های خود اضافه کنید. این برچسب ها تعاملی هستند، اما مانند برچسب های واقعی، حرکتی نیستند و یک استیکر ثابت هستند. با توجه به روزرسانی ۲۳ ژانویه برنامه اینستاگرام، شما می توانید استیکرهای GIF متحرک را به داستان های خود اضافه کنید. اینستاگرام با GIPHY همکاری کرد تا یک مجموعه با کیفیت بالا و شفاف از GIF را برای همه کاربران اینستاگرام فراهم کند. در این مبحث به آموزش آموزش اضافه کردن عکس گیف به استوری اینستاگرام می پردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی حذف نام کاربری خود در عکس های که تگ شده ایم، مبحث آموزش حذف نام کاربری اینستاگرام خود از عکس تگ شده را مطالعه نمایید.

 

جستجو و اضافه کردن GIF به استوری ها

اضافه کردن GIF به داستان ها پیچیده تر از اضافه کردن برچسب ها است، اما تقریبا همان روند را دارد.

برای شروع، انگشت خود را به سمت راست بکشید یا نماد دوربین در بالا سمت چپ صفحه را انتخاب کنید تا به دوربین خود برای قرار دادن استوری دسترسی پیدا کنید. پس از گرفتن یا انتخاب یک عکس یا فیلم، فقط روی گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش، نماد شکلک لبخند را انتخاب کنید. در بین برچسب ها، باید گزینه جستجوی GIF را در صفحه برچسب دوم پیدا کنید.

اضافه کردن عکس گیف به استوری اینستاگرام

به راحتی می توانید برچسب های GIF را روی صفحه مرور کنید یا می توانید در قسمت سرچ و جستجو کلمه مورد نظر خودتون را جستجو کنید. کافی است قسمت جستجو را انتخاب کنید، کلمه مورد نظر خود را بنویسید، سپس GIF مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید GIF را مانند استیکرهایتان، در استوری خود قرار داده، جای آن ها را عوض کرده و اندازه آن ها را تغییر دهید.

اضافه کردن عکس گیف به استوری اینستاگرام

منبع