اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش اضافه کردن تصاویر پانوراما به پست های اینستاگرام

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

اضافه کردن تصاویر پانوراما به پست های اینستاگرام

اضافه کردن تصاویر پانوراما به پست های اینستاگرام

قابلیت پانوراما اینستاگرام به هر کسی امکان می دهد چندین عکس و فیلم را در یک به روزرسانی وضعیت ارسال کرده و به اشتراک بگذارند. اما کاربردهای خلاقانه تری هم برای استفاده از پانوراما وجود دارند. به عنوان مثال، استفاده از این قابلیت برای آلبوم های عکس، داستان ها، تصاویر پانوراما و داستان های معکوس. در این مبحث با آموزش اضافه کردن تصاویر پانوراما به پست های اینستاگرام همراه ما باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی به کارگیری فیلترهای چهره در لایو اینستاگرام مبحث آموزش استفاده از فیلترهای چهره در استوری و لایو اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

پیش از آغاز، مواردی که لازم است بدانید را آورده ایم:

۱. روی آیکون مربع های آبشاری برای انتخاب چند عکس یا فیلم ضربه بزنید.

۲. حداکثر ۱۰ عکس یا فیلم را می توانید در یک پست بیاورید.

۳. ترتیب عکس ها و فیلم ها توسط خود شما مشخص می شود.

۴. نتیجه این کار carousel نامیده می شود.

در ادامه برخی از راه های خلاقانه، کاربردی و جالب برای استفاده از carousel اینستاگرام را توضیح می دهیم.

 

۱. پست تصاویر پانوراما در اینستاگرام

امروزه هر تلفن هوشمند به شما امکان می دهد به راحتی عکس های پانوراما بگیرید. اما اگر آنها را در اینستاگرام پست کنید ، به دلیل این که شما نمی توانید عکس های اینستاگرام را بزرگنمایی کنید ، جذابیت خود را از دست می دهند. ویژگی جدید Multiple Images یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن یک تصویر کامل پانوراما است. قبل از شروع کار ، باید یک برنامه پانوراما را بر روی تلفن خود با یک برنامه دیگر ، نه اینستاگرام نصب کنید. سپس بسته به اینکه از Android یا iPhone استفاده می کنید ، یکی از این برنامه ها را دانلود کنید.

دانلود: Swipeable for iOS (رایگان)

برنامه را راه اندازی کنید و تصویر پانورامای خود را در آن باز کنید. دستورالعمل های مربوط به ریز کردن تصویر طولانی خود را در میان مجموعه ای از تصاویر مربع کوچکتر دنبال کنید و آنها را در فضای ذخیره تلفن خود ذخیره کنید. سپس، Instagram را باز کنید ، روی صفحه ضربه بزنید تا یک تصویر جدید از گالری خود آپلود کنید و چند تصویر را انتخاب کنید. از گالری خود ، تصاویری را که تازه خرد کرده اید ، را  انتخاب کنید و مطمئن شوید که آن ها به ترتیب درستی هستند! سپس تصویر خود را در صفحه اینستاگرام با یک متن هوشمند یا هشتگ ارسال کنید و لایک ها را مشاهده کنید.

 

۲. نظر سنجی یا کوییز

کدام یک از دو کفش را باید خریداری کنید؟ کدام یک بهتر است؟ آیا می توانید این را شناسایی کنید؟ اگر نیاز به پاسخ به یک سوال بصری دارید ، از قابلیت Multiple Images اینستاگرام استفاده کنید. تمام عکس ها و فیلم های مورد نیاز خود را پست کنید و سوال خود را در قسمت نظرات بیان کنید. می توانید آن را تنظیم کنید تا به پاسخ خوانندگان در قسمت نظرات و نظرسنجی برسید. البته لازم به ذکر است که این ابزار به اندازه ابزار نظرسنجی توییتر کارآمد نیست ، اما می توانید برای سهولت ۱۰ گزینه را اضافه کنید. البته باید نتایج را بصورت دستی حساب کنید.

 

۳. خواندن یا پست کردن استریپ های کمیک و طنز

استریپ های طنز مبتنی بر پنل ، هرگز به اندازه خواندن روی موبایل ها سرگرم کننده نبوده است. هنرمند مورد علاقه خود را در اینستاگرام دنبال کنید تا بتوانید هر روز کمیک استریپ را به صورت پانل از طریق ویژگی Multiple Images به نمایش درآورید. البته شما می توانید خودتان نیز طنز بسازید ، اما، لطفاً اطمینان حاصل کنید که به طرفداران خود بگویید تصاویر را ورق بزنند. نیازی نیست که لزوماً تابلوهای مربعی با اندازه مساوی ایجاد کنید ، اما در صورت انجام قطعا این کار به شما کمک می کند و مفید خواهد بود.

 

۴. تصویر یک صحنه در زمان های مختلف

این یک ترفند عکاسی کلاسیک است که باعث می شود یک صحنه را بیشتر جلوه دهید. با نمایش صحنه مشابه در ساعات مختلف روز یا در روزهای مختلف با فعالیت متنوع ، عمق بیشتری به داستان عکس خود اضافه می کنید. بیشترین کاربرد این بازی با نورپردازی است.

 

۵. نمایش مقایسه های قبل و بعد

مانند ایده “همان صحنه ، در زمان های مختلف” ، می توانید عکس های مقایسه قبل و  بعد ، به خصوص عکس های سلفی را پست کنید. این کار برای نشان دادن پیشرفت در استوری شخصی شما بسیار مفید است. این تاکتیکی است که اغلب در هشتگ محبوب #transformationtuesDays استفاده می شود تا پیشرفت در مسیر تناسب اندام را نشان دهد. برخی دیگر از آن ها برای نشان دادن مهارت های خود مانند مدل مو  استفاده می کنند.

 

۶. How-Toها و دستورالعمل ها

این شاید بدیهی ترین موضوع باشد. Multiple Images به شما امکان می دهد دستورالعمل های مرحله به مرحله برای انجام کاری که در آن ماهر هستید را پست کنید. این مساله می تواند یک دستور العمل ، یک پروژه کاردستی یا هر چیز دیگری باشد که به یک روش “مرحله به مرحله ” نیاز دارد. مطمئن شوید که مدتی را برای تهیه عنوان خوب برای آن صرف می کنید در صورت امکان ، به هر تصویر یادداشت اضافه کنید و آنها را شماره گذاری کنید. با چند هشتگ خوب تنظیم شده و call to action، این امر به شما کمک می کند در اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرید.

 

۷. استفاده از تصاویر شخصی سازی شده به جای تصاویر گروهی

وقتی دسته ای از افراد که دوست دارید را ملاقات کنید، طبیعتاً از همه در کنار هم عکس می گیرید. اما می توانید علاوه بر این تصاویر پرتره تکی را در ابتدا قرار دهید و در انتها یک تصویر گروهی از همه افراد را قرار دهید. بنابراین قابلیت multiple images اینستاگرام قابلیت های جدید بسیاری از جمله افزودن تصاویر پانوراما را به ارمغان آورده است.

 

منبع