اینستاگرامشبکه های اجتماعیکامپیوتر

آموزش استفاده از استیکر در کامنت اینستاگرام وب – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

استفاده از استیکر در کامنت اینستاگرام وب

چگونگی اضافه کردن استیکر در کامنت اینستاگرام وب

نرم افزار اینستاگرام یک نرم افزار کاربردی و پر طرفدار نزد کاربران اینترنت می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که با این اپلیکیشن جذاب آشنایی نداشته باشد زیرا این اپلیکیشن در هر نسخه جدید که ارائه می دهد ویژگی های خارق العاده ای را به آن می افزاید. یکی از ویژگی هایی که این اپلیکیشن را محبوب کرده، استفاده از آن در نسخه وب می باشد که بسیار شبیه به نسخه آن در گوشی های هوشمند می باشد اما یکسری محدودیت نیز دارد. ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه استفاده از استیکر و شکلک در کامنت اینستاگرام وب را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر مبحث آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام وب با گوگل کروم را مطالعه نمایید.

 

نحوه استفاده از استیکر و شکلک در کامنت اینستاگرام وب

برای استفاده از استیکر و شکلک در کامنت اینستاگرام وب نیاز است تا ابتدا از طریق لپتاپ و با استفاده از مرورگر وارد سایت اینستاگرام شده و حساب کاربری خود را باز کنید. برای ورود به حساب کاربری خود مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

۱. برای استفاده از اینستاگرام وب ابتدا لازم است تا وارد وبسایت اینستاگرام شوید.

استفاده از استیکر در کامنت اینستاگرام وب

۲. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد نموده  گزینه Log In را انتخاب کنید.

۳. در این مرحله حساب کاربری شما نمایان می شود .

استفاده از استیکر در کامنت اینستاگرام وب

۴. سپس به بخش Developer در منوی View بروید و از گزینه های آن گزینه Developer Tools را انتخاب کنید.

استفاده از استیکر در کامنت اینستاگرام وب

در این بخش ممکن است تعدادی بارکد، برگه و منو را مشاهده نمایید که می توانید آن ها را نادیده گرفته و آیکون تلفن و تبلت در بالای صفحه سمت چپ را  انتخاب کنید.

استفاده از استیکر در کامنت اینستاگرام وب

۵. سپس صفحه مرورگر شما به اندازه یک تلفن همراه کوچک در می آید و می توانید پست های دلخواهتان را باز کرده و با کلیک روی آیکون کامنت متن دلخواهتان را تایپ کنید.

استفاده از استیکر در کامنت اینستاگرام وب

۶. همچنین برای استفاده از استیکرها در قسمت نظرات اینستاگرام وب می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید و شکلک دلخواهتان را پیدا کنید. سپس آن را کپی کرده و در قسمت کامنت Paste کنید.

https://emojipedia.org/people