اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام

چگونه می توانم از طریق دایرکت نرم افزار اینستاگرام لوکیشن ارسال کنم؟

توسعه دهندگان نرم افزار اینستاگرام در هر به روز رسانی قابلیت های جدید را به این اپلیکیشن اضافه می کنند. یکی از قابلیت هایی که پیش تر در این نرم افزار وجود داشته است، امکان افزودن موقعیت مکانی بر روی پست های اینستاگرام می باشد که برای برخی از کاربران بسیار سرگرم کننده می باشد. اما تا به الان امکان ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام به صورت مستقیم وجود نداشته است اما با استفاده از یکسری راهکار هایی می توانید در دایرکت اینستاگرام لوکیشن ارسال کنید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی مخفی کردن آنلاین بودن خود در اینستاگرام، مبحث آموزش مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام با Activity status را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام

گاهی اوقات ممکن است عکس یا ویدیو زیبایی از یک منطقه گرفته باشیم و بخواهیم آن را به دوستان خود معرفی کنیم . در این مواقع میتوانید از قابلیت لوکیشن در اینستاگرام استفاده کنید و آن ناحیه را در پست خود مشخص کنید و یا می توانید موقعیت مکانی دقیق آن منطقه را برای دوستان خود در بخش دایرکت اینستاگرام ارسال کنید.

همان طور که پیش تر گفتیم امکان ارسال موقعیت مکانی در قسمت دایرکت اینستاگرام به صورت مستقیم مانند نرم افزار های دیگر وجود ندارد و شما نمی توانید با کلیکد بر روی یک گزینه وارد مپ شده و موقعیت مکانی مورد نظرتان را ارسال کنید. برای ارسال موقعیت مکانی باید از طریق گزینه های موجود در استوری اینستاگرام این کار را انجام دهید.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای ارسال موقعیت مکانی در دایرکت نرم افزار اینستاگرام هستید اما نمی دانید چگونه؟ تنها کافیست به ترتیب و  طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس بر روی آیکون Home در نوار پایین صفحه کلیک کنید تا وارد منوی اولیه اینستاگرام شوید.

۴.برای وارد شدن به قسمت دایرکت‌ ها،کافیست آیکون موشک یا همان آیکون دایرکت که در بالای صفحه و سمت راست صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

نکته : همچنین می توانید با کشیدن صفحه هوم (Home) یا صفحه ابتدایی اینستاگرام به سمت راست ، وارد بخش دایرکت های اینستاگرام شوید.

 ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام

۵. در بخش دایرکت های اینستاگرام ، باید به دنبال دایرکت فردی را که قصد ارسال لوکیشن به آن دارید، بگردید و آن را انتخاب نمایید.

۶. در مرحله‌ ی بعدی پس از اینکه به صفحه چت طرف مقابل وارد شدید، بر روی آیکون دوربین که در پایین صفحه سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.

 ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام

۷. حال اگر می‌ خواهید عکس یا ویدیویی از گالری خود انتخاب کنید، باید همانند تصویر زیر بر روی آیکون مربع که همان نشانگر گالری شماست کلیک نمایید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورت گرفتن عکس یا ویدیوی جدید، باید آیکون دایره یا آیکون ضبط را مطابق شکل انتخاب نمایید.

 ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام

۸. در این مرحله باید بر روی آیکون استیکر مطابق تصویر زیر کلیک نمایید.

 ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام

۹. اکنون در منوی جدید نمایش داده شده، گزینه Location  را پیدا و انتخاب کنید.

مرحله 9

۱۰. در نهایت مکان دلخواه خود را همانند شکل زیر انتخاب کرده و برای فرد مورد نظرتان ارسال نمایید.

مرحله 10

 

منبع