تکنولوژیکامپیوتر

آموزش تشخیص سریع اتصال فلش یا کابل USB در جهت صحیح

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

اتصال فلش یا کابل USB در جهت صحیح

آموزش تشخیص سریع اتصال فلش یا کابل USB در جهت صحیح

با اینکه اتصال کابل های USB کاری ساده به نظر می آید اما حتما برای شما هم پیش آمده بخواهید یک کابل و یا فلش را به پورت USB متصل کنید و بارها و بارها مجبور شوید جهت آن را عوض کنید و با آن کلنجار بروید. خوشبختانه این مشکل یک راه حل ساده دارد که ما با آموزش تشخیص سریع اتصال فلش یا کابل USB در جهت صحیح سعی داریم تا شما یکبار برای همیشه از سردرگمی هنگام اتصال کابل به USB رهایی یابید.

نکته: شما می توانید برای در دسترس داشتن و کنترل وضعیت بورس خود در تمام لحظات مبحث معرفی بهترین برنامه های فارسی بورس روی گوشی اندروید را مطالعه نمایید.

 

ترفند تشخیص سمت درست اتصال به درگاه USB

در واقع این ترفند بسیار ساده است و تنها کافیست به حفره‌های مربع شکل روی سوکت USB دقت کنید، این حفره ها در هر دو سمت سوکت وجود دارند، اما از یک طرف آن پین‌های فلزی داخل سوکت قابل مشاهده است و از طرف دیگر آن چیزی نمایان نیست و قطعه پلاستیکی سوکت دید را مسدود کرده است.در دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ که پورت USB آن به صورت افقی قرار گرفته نیز کافیست سوکت را طوری در دست بگیرید که حفره های مربعی باز آن به سمت بالا باشد و پین های فلزی درون سوکت دیده شوند. با رعایت همین نکات مطمئن باشید برای همیشه کابل را در جهت صحیح متصل می کنید.

اتصال فلش یا کابل USB در جهت صحیح

همچنین لوگوی USB همواره در بالای سوکت حک می شود و باتوجه به این نکته هم می توانید همیشه سوکت را به شکل صحیح در دست بگیرید.

اتصال فلش یا کابل USB در جهت صحیح
همچنین در دستگاه هایی که پورت USB در آن‌ها به صورت عمودی تعبیه شده (مانند کیس‌های کامپیوتر رومیزی و برخی تلویزیون‌ها)، باید به این نکته توجه داشته باشید که سمتی که حفره های مربعی شکل باز هستند و پین های فلزی مشخص است را به سمت راست دستگاه دار در دست بگیرید.

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. نفهم :/ گفت:
    اصلا این مطلب چیز غیر درکی هست اصلا خیلی پیچیدست :/