اینترنت

معرفی ۷ سایت برتر ویرایش پی دی اف به صورت آنلاین – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

معرفی 7 سایت برتر ویرایش پی دی اف به صورت آنلاین

بهترین سایتهای ویرایش پی دی اف آنلاین

این سایت ها برای دستکاری فایل های PDF استفاده می شوند. کاربران همچنین می توانند یک فایل PDF جدید ایجاد کنند و عملیات های ویرایشی دیگری را روی آن اعمال کنند. این برنامه های نرم افزاری بیشتر به صورت آنلاین در دسترس هستند، البته برخی از شرکت ها نسخه های دسکتاپ آنها را نیز ارائه می دهند. در این مقاله، شما را با بهترین سایت های ویرایش پی دی اف آنلاین و کاملا رایگان آشنا خواهیم کرد.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی کم کردن حجم فایل های PDF، مبحث ساده ترین روش های کاهش حجم فایل Pdf بدون افت کیفیت را مطالعه نمایید.

 

چگونه می توان یک فایل پی دی اف را به صورت آنلاین ویرایش کرد؟

ویرایش یک فایل پی دی اف با استفاده از این ابزارهای آنلاین بسیار آسان است. کاربر باید فایل مورد نظر را از سیستم یا فضای ذخیره سازی ابری در منطقه ارائه شده توسط ابزار وارد کند و پس از بارگذاری فایل، عملیات ویرایشی مختلفی را روی آن اعمال کند. برای مثال می توانند کارهایی مانند ویرایش، ادغام، تقسیم و بسیاری موارد دیگر را انجام دهد. پس از ویرایش، با کلیک روی دکمه بارگیری، فایل ذخیره خواهد شد.

نکته: دقت کنید سایت های زیر در حد ویرایش فایل های پی دی اف رایگان هستند ولی برای امکانات بیشتر باید هزینه پرداخت کنید. ضمنا اگر سایتی باز نشد وی پی ان خود را روشن کنید.

 

۷ تا از بهترین سایت های ویرایش PDF آنلاین

این مقاله سایت های ویرایش پی دی اف مختلفی را به شما معرفی می کند. هر یک از این سایت ها قابلیت انجام عملیات ویرایشی مختلفی را دارد و می تواند زندگی شما را راحت تر کند.

 

۱- سایت CocoDoc

معرفی 7 سایت برتر ویرایش پی دی اف به صورت آنلاین

اگر بگوییم CocoDoc بهترین سایت ویرایش پی دی اف است اغراق نکرده ایم. بستری که ویژگی های متنوعی را برای کاربران فراهم می کند. این ابزار به صورت آنلاین در دسترس است.

CocoDoc به کاربران خود اجازه می دهد به فایل مورد نظر واترمارک (یک متن (مثلا نام شخص) یا یک تصویر (مثلا لوگوی شرکت) که روی یک سند (مثلا اسکناس، عکس دیجیتالی،…) قرار می‌گیرد و نشان‌ دهنده کپی‌ رایت و اعتبار اثر و نیز معرفی‌ کننده شخص یا شرکت صاحب اثر است) اضافه کنند. همچنین کاربران می توانند برای جذابیت بیشتر، طرح های مختلفی را روی این واترمارک ها اعمال کنند و فایل PDF را ورق بزنند. به این ترتیب، کاربر می تواند صفحاتی که قبلا مرتب نشده اند را ترتیب دهد (یک ویژگی منحصر به فرد که اکثر ابزارها فاقد آن هستند).

این سایت بهترین ابزارهای لازم برای ویرایش پی دی اف را به صورت رایگان ارائه می دهد. اما برای استفاده از ابزارهای پیشرفته، کاربر باید از یکی از سه پلن موجود استفاده کند. پلن بیسیک به قیمت ۱۰۸ دلار و به صورت سالانه ارائه می شود. این پلن۱۰G فضا در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

۲- سایت PDF Candy

معرفی 7 سایت برتر ویرایش پی دی اف به صورت آنلاین

PDF Candy یک پلت فرم آنلاین دیگر برای ویرایش PDF است که ۴۴ ابزار مختلف را به کاربران ارائه می کند. این ابزار ویرایش متن باز به کاربران اجازه می دهد یک فایل PDF را ایجاد و ویرایش کنند. همچنین امکان برش صفحات سند را فراهم می کند. اجازه تغییر اندازه صفحات در هر فایل PDF نیز به کاربران داده می شود.

با کمک این ویژگی و با توجه به امکان یکسان سازی اندازه صفحات و تصاویر کاربران می توانند در اسناد تقارن ایجاد کنند. همچنین کاربران می توانند با استفاده از PDF Candy صفحات موجود در سند را مرتب کنند. ویژگی OCR (OCR که کوچک شده عبارت Optical Character Reader است، تکنولوژی است که به شما این امکان را می‌دهد تا صفحات حاوی متنی که اسکن کرده ‌اید را از فرمت عکس به متن تبدیل کنید) این ابزار به صورت رایگان ارائه می شود.

 

۳- سایت Smallpdf (پیشنهاد من)

معرفی 7 سایت برتر ویرایش پی دی اف به صورت آنلاین

SmallPDF یک ابزار ویرایش PDF رایگان و آنلاین است که در سراسر جهان برای همه پلت فرم ها و هر نوع کاربر در دسترس است. این ابزار در تبدیل فایل ها بسیار قدرتمند است و ویژگی هایی مانند ایجاد، ویرایش و فشرده سازی فایل ها را ارائه می کند. به کمک ویژگی آخر کاربر می تواند اندازه فایل ها را کاهش دهد.

این ابزار به کاربران اجازه می دهد فایل فشرده شده را با دیگران به اشتراک بگذارند. این ویژگی برای کسانی که می خواهند فایل ها را ارسال کنند، اما به دلیل اندازه بزرگ آنها قادر به انجام این کار نیستند بسیار مفید خواهد بود. SmallPDF عمدتا توسط کاربران مبتدی استفاده می شود، زیرا استفاده از آن آسان است.

 

۴- سایت FormSwift

معرفی 7 سایت برتر ویرایش پی دی اف به صورت آنلاین

FormSwift یک ابزار آنلاین دیگر است که فایل های PDF را ویرایش می کند. کاربران می توانند یک سند را پس از بارگذاری، دستکاری کنند. برای وارد کردن فایل تنها به یک کلیک نیاز است. این ابزار ساده به کاربر اجازه می دهد اسناد جدید ایجاد کند.

برای استفاده از این پلت فرم نیازی به آموزش ندارید. توجه داشته باشید که این پلت فرم برای افرادی که به ابزارهای معمولی نیاز دارند، مناسب است.FormSwift یک سرویس ابری است که برای استفاده شخصی و شغلی مناسب است.

همچنین پلت فرم های مختلف مانند Forbes ، Tech Crunch ، Huffington Post و The Next Web آن را به عنوان یک ابزار رقابتی می شناسند. یکی از معایب FormSwift این است که به کاربر اجازه نمی دهد متن موجود در یک فایل را تغییر دهد. علاوه بر این ، ابزار ویرایش متن آن محدود است. نسخه اولیه این ابزار به قیمت ۸۹ دلار در سال ارائه می شود.

 

۵- سایت pdfFiller

معرفی 7 سایت برتر ویرایش پی دی اف به صورت آنلاین

pdfFiller ابزاری رقابتی در صنعت نرم افزار است. با کمک این ابزار ، کاربر می تواند متن نوشته شده در هر فایل PDF را ویرایش کند. pdfFiller با فراهم کردن همه ملزومات لازم در وقت کاربر صرفه جویی می کند. همچنین اجازه می دهد سند را برای دیگران بفرستد و از آنها بخواهد آن را به صورت الکترونیکی امضا کنند.

نسخه دسک تاپ این ابزار اعلان های مربوط به سند را برای کاربران ارسال می کند. با این کار اطلاعات کاربران در مورد سند به روز می شود. کاربر می تواند لینک یک فایل خاص را با مشتری به اشتراک بگذارد و از آنها نظرخواهی کند.

 

۶- سایت Sejda

معرفی 7 سایت برتر ویرایش پی دی اف به صورت آنلاین

Sejda از تمام نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند. این برنامه هم برای کاربران آنلاین و هم برای کاربران برنامه دسک تاپ در دسترس است. استفاده از برنامه آنلاین Sejda رایگان است، در حالی که برای استفاده از نسخه دسک تاپ، کاربران باید پس از یک بازه زمانی مشخص هزینه را پرداخت کنند.

برنامه آنلاین Sejda اجازه ویرایش اسناد نامحدود را فراهم می کند. در استفاده از این برنامه هیچ محدودیتی از نظر تعداد صفحه یا زمان برای کاربر وجود ندارد. به گفته کابران استفاده از این ابزار ایمن نیست زیرا یکپارچگی داده ها را حفظ نمی کند. به غیر از این، رابط کاربری این ابزار به اندازه ابزارهای دیگر کاربر پسند نیست.

 

۷- سایت PDFescape

معرفی 7 سایت برتر ویرایش پی دی اف به صورت آنلاین

PDFescape یک ابزار مناسب برای ویرایش فایل پی دی اف است زیرا امکان ویرایش را به صورت رایگان فراهم می کند. علاوه بر این یک فضای ذخیره سازی ۱۰ مگابایتی -به صورت رایگان- در اختیار کاربران قرار می دهد و اجازه می دهد ۱۰۰ صفحه را بدون پرداخت هیچ هزینه ای ویرایش کنند. کاربران می توانند اسناد را با دیگران به اشتراک بگذارند و آنها را به صورت گروهی ویرایش کنند.

 

نحوه انتخاب بهترین سایت ویرایش PDF آنلاین

برای اینکه یک نرم افزار/سایت بتواند تمام نیازهای کاربران خود را برآورده کند باید از فاکتورهای خاصی برخوردار باشد. در انتخاب سایت های ویرایش PDF موارد زیر را در نظر داشته باشید:

۱. ارائه ویژگی های استثنایی برای ویرایش فایل و همچنین دستکاری آن به روش های مختلف

۲. تضمین امنیت اطلاعات خصوصی. یک سایت ویرایش PDF باید اطمینان حاصل کند که داده های کاربر به اشتراک گذاشته یا به شخص ثالث فروخته نمی شوند.

۳. امکان ذخیره ابری. به این ترتیب کاربر می تواند به راحتی فایل ها را به اشتراک بگذارد.

۴. امکان همکاری آنلاین. یک سایت ویرایش خوب سایتی است که امکان همکاری تیمی را برای کاربران خود فراهم می کند.

 

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین سایت های ویرایشPDF را ارائه دادیم. پس از خواندن این مقاله، کاربر می تواند یک ابزار ویرایش PDF مناسب برای خود انتخاب کند. از نظر ما Smallpdf، که در بالای لیست ارائه شده قرار دارد دارای ویژگی های بی شماری است که ابزارهای دیگر قادر به ارائه آنها نیستند.

ابزارهای ویرایشPDF علاوه بر اینکه به کاربر اجازه می دهند به سادگی یک فایل PDF را ویرایش کند همچنین امکان استفاده از عملیات های ویرایشی که می توانند روی فایل های مختلف اعمال شوند را فراهم می کنند. در کنار این موارد، کاربران همچنین می توانند فایل های PDF مختلف را فشرده، تقسیم و ادغام کنند. کاربر باید قبل از استفاده از ابزار مورد نظر، آن را کاملا بررسی کند.

 

منبع