شبکه های اجتماعی

آموزش گرفتن تیک آبی اکانت توییتر – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

گرفتن تیک آبی اکانت توییتر

امروزه با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی، شناسایی اکانت رسمی یک برند یا شخص مشهور از سایر اکانت‌ های فیک و تقلبی کاری دشوار است. به همین علت قابلیت Verified Badge در اکثر شبکه‌های اجتماعی به وجود آمد که با استفاده از یک تیک آبی برای تشخیص راحت تر اکانت رسمی از اکانت تقلبی به کاربران کمک می کند. ما در این مطلب سعی داریم تا نحوه گرفتن تیک آبی اکانت توییتر را به شما آموزش دهیم.

شما می‌توانید اپلیکیشن توییتر را از طریق لینک Google play برای گوشی‌ و تبلتهای اندروید و از لینک App store برای گوشی‌ و تبلت های ios و یا از سایت رسمی توییتر برای سیستم عامل‌های مختلف دانلود کنید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی دریافت تیک آبی اینستاگرام مبحث آموزش گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

تیک آبی توییتر (Verified Badge) چیست؟

گرفتن تیک آبی اکانت توییتر

تیک آبی چیزی مشابه تصویر بالاست که در کنار نام پروفایل نمایش داده می شود و به معنای رسمی بودن یک اکانت توییتر می باشد. وجود تیک آبی در کنار نام پروفایل به این معناست که فرد یا برند مورد نظر درخواستی را برای رسمی کردن اکانت توییتر خود انجام داده است که برای رسمی کردن اکانت توییتر از شما اطلاعاتی همچون نام، زمینه فعالیت و تصویر پاسپورت، گواهینامه یا هر مدرک هویتی که نشان دهد اکانت شما رسمی است اخذ خواهد شد. این روش زمانی کاربرد دارد که شما نتوانید یک اکانت رسمی را از اکانت فیک تشخیص دهید. بنابراین می توان گفت داشتن تیک آبی توییتر نشان دهنده معتبر بودن اکانت است که مدیریت اکانت به صورت رسمی درخواستی را برای گرفتن تیک آبی پروفایل توییتر ارسال کرده است. پس اگر شما هم قصد گرفتن تیک آبی توییتر هستید در ادامه به معرفی شرایط تیک آبی توییتر می‌پردازم.

 

شرایط دریافت تیک آبی توییتر

شرایط گرفتن تیک آبی توییتر پیچیده و سخت می باشد،همچنین اگر اکانت شما واجد شرایط نباشد. درخواست شما مبنی بر رسمی کردن اکانت مورد تایید قرار نخواهد گرفت و تا یک ماه از رد صلاحیت گرفتن تیک آبی برای اکانت تایید شده توییتر را نخواهید داشت. پس قبل از اینکه درخواستی را برای رسمی کردن اکانت توییتر ارسال کنید باید نکات زیر را در نظر بگیرید.

– پروفایل توئیتر خود را بصورت کامل پر کنید و هیچ جایگاه خالی نگذارید. توجه داشته باشید که بیو، آدرس وب سایت، نام و… را باید بصورت دقیق وارد نمائید.

– شماره تلفن خود را به همراه آدرس ایمیل خود وارد کنید.

 تاریخ تولد را وارد کنید.

توئیت های خود را در حالت Public منتشر کنید.

نکته: اگر تصمیم دارید تا حساب کاربری خود را از حالت شخصی به یک پروفایل بیزنسی تبدیل کنید، باید تصویر واضحی از گذرنامه یا کارت گواهی نامه خود را در توئیتر باید آپلود کنید.

 

نحوه گرفتن تیک آبی توییتر

۱. ابتدا وارد بخش پشتیبانی به آدرس support.twitter.com شوید و بر روی گزینه My account کلیک کنید.

گرفتن تیک آبی اکانت توییتر

۲. سپس بر روی گزینه Managing your account کلیک کنید.

گرفتن تیک آبی اکانت توییتر

۳. در منوی جدید گزینه Verified accounts را انتخاب کرده و از صفحه آن، بر روی گزینه Request to verify an account کلیک کنید.

گرفتن تیک آبی اکانت توییتر

۴. سپس برای دریافت تیک آبی، وارد صفحه زیر می شوید. در توییتر، مشخصات حساب شما باید کامل و تایید شود، و احتمالا اطلاعاتی مانند شماره تلفن همراه و وبسایت را هم باید به پروفایل‌تان اضافه کنید.

گرفتن تیک آبی اکانت توییتر

۵. در این مرحله ابتدا باید آدرس حساب توییتر خود را وارد کنید.

نکته: اگر آدرس صفحه شما برای یک برند یا شرکت است، گزینه‌ای هم برای مشخص کردن این موضوع وجود دارد.

گرفتن تیک آبی اکانت توییتر

۶. سپس برای اثبات اینکه شما شخصی واقعی هستید، باید نام یک تا پنج وبسایت را وارد کنید. توییتر به شما امکان نوشتن تا ۵۰۰ کاراکتر را هم می‌دهد تا بگویید چرا حساب شما باید تایید شده باشد.

۷. سپس از شما می خواهد تا اطلاعات وارد شده را مجددا بررسی کنید و در نهایت آن را ثبت کنید.

حالا باید منتظر باشید تا توییتر پاسخ شما را بدهد، این کار ممکن است چند هفته طول بکشد.

گرفتن تیک آبی اکانت توییتر

زمانی که که حساب verified@ در توییتر، شما را دنبال کند و همچنین ایمیلی هم از تیم پشتیبانی توییتر دریافت کنید مبنی بر اینکه حساب شما تایید شده است. بدین معناست که حساب کاربری توییتر شما تیک آبی را دریافت خواهد کرد.همچنین اگر درخواست شما رد شد، توییتر ایمیلی برای توضیح دلیل این کار برای شما می‌فرستد.

گرفتن تیک آبی اکانت توییتر